not. 740 (09.03.2009) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: adr charts (/forumdisplay.php?fid=74) +---- Wątek: not. 740 (09.03.2009) (/showthread.php?tid=4208) |
not. 740 (09.03.2009) - adr - 11.03.2009 10:22 PM 1. Zdecydowany numer jeden ubiegłego tygodnia, ale obronić pierwsze miejsce będzie (jest) ciężko. 6. Cała płyta raczej przeciętna, liczyłem na więcej bo "Toilet Song" jest znakomity. Ale dam Frutom jeszcze szansę. 8. Płyta bardzo dobra, numer jeden na liście płyt. Pojedyncze utwory kariery u mnie pewnie nie zrobią, z wyjątkiem właśnie "Central". 19. W cotygodniowym kąciku ze starociami tym razem klasyk Joy Division. To z okazji obejrzenia (dopiero teraz) filmu "Control". Choć film do końca mnie nie przekonał, to warto było zobaczyć (i posłuchać). 33. Zdecydowanie wolę przebojowego Franciszka z czasów "Take Me Out" i "Dark Of The Matinee", nowe nagrania niby ambitniejsze, ale jakoś nie pasują mi do Franza. Chociaż "Ulysses" mnie w końcu chwycił. 39. Bardzo wyraźnie czuć tu wpływ Damona Albarna, buja jak Gorillaz. 50. Cała płyta coraz bardziej mi się podoba. Może trochę za dużo sieczki na początku, ale daje niezłego kopa. 51. Tytułowy utwór z nowej płyty był do ściągnięcia ze strony Prodigy ze 2 miesiące temu i wtedy mi się nie spodobał, rozczarowywał. Teraz jest dużo lepiej, dzięki całej płycie. Chociaż gdzie temu Prodigy do tego sprzed killunastu lat... A gdzie U2? W moim odtwarzaczu. Pierwsze dni tego tygodnia upływają mi na zaznajamianiu się z nowym dziełem U2. Efekty (lub ich brak) - w następnym notowaniu. 01 02 03 01 Pet Shop Boys - Love etc. [1] 02 05 26 02 Coldplay - Life in Technicolor ii / Life in Technicolor 03 04 14 01 Fisz Emade - Szef kuchni [2] 04 01 17 01 Fisz Emade - Wiosna 86 [1] 05 03 07 02 Voo Voo - Puszcza 06 36 02 06 Frutti Di Mare - Toilet Song 07 10 02 07 Depeche Mode - Wrong 08 --- 01 08 John Frusciante - Central 09 06 06 06 Coma - Wola istnienia 10 07 37 01 Coldplay - Lovers in Japan [3] 11 12 15 11 Kate Bush - Sunset 12 09 03 09 Stereo MCs - Connected 13 08 05 03 Bruce Springsteen - Life Itself 14 11 14 01 Pustki - Nie zgubię się w tłumie [2] 15 13 06 03 Bruce Springsteen - Queen of the Supermarket 16 16 16 01 Metallica - All Nightmare Long [1] 17 18 05 10 Bruce Springsteen - Outlaw Pete 18 15 36 02 Lao Che - Hydropiekłowstąpienie 19 RE 17 14 Joy Division - Love Will Tear Us Apart 20 14 21 01 Jeff Buckley - Hallelujah [2] 21 19 09 06 Lao Che - Hiszpan 22 --- 01 22 John Frusciante - Dark / Light 23 20 07 14 The Ting Tings - We Walk 24 21 14 21 Guns N' Roses - Better 25 17 11 01 Fleet Foxes - Your Protector [4] 26 22 08 20 Happysad - Taka historia 27 31 06 27 The Prodigy - Omen 28 23 08 23 Pustki - Czerwona fala 29 26 10 02 Arcade Fire - Burning Bridges 30 24 11 03 Fleet Foxes - White Winter Hymnal 31 27 17 02 Pustki - Parzydełko 32 28 05 19 Bruce Springsteen - My Lucky Day 33 --- 01 33 Franz Ferdinand - Ulysses 34 25 11 17 Bruce Springsteen - Working on a Dream 35 34 03 34 Archive - Bullets 36 30 09 07 Fleet Foxes - Blue Ridge Mountains 37 38 02 37 Pet Shop Boys - It's a Sin 38 41 02 38 Coldplay - The Goldrush 39 --- 01 39 Amadou & Mariam - Ce n'est pas bon 40 29 05 21 Bruce Springsteen - What Love Can Do 41 33 16 02 Serj Tankian - Honking Antelope 42 43 02 42 Animal Collective - My Girls 43 32 14 20 Bruce Springsteen - The Wrestler 44 37 08 15 Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - Szukałem cię wśród jabłek 45 49 03 45 U2 - Get on Your Boots 46 --- 01 46 John Frusciante - Before the Beginning 47 35 05 30 Fisz Emade - Disko 48 42 24 08 David Gilmour - A Great Day for Freedom (Live) 49 48 02 48 Gang Gang Dance - Bebey 50 --- 01 50 Armia - Underground 51 --- 01 51 The Prodigy - Invaders Must Die 52 --- 01 52 John Frusciante - Heaven 53 39 04 33 Amadou & Mariam - Bozos 54 --- 01 54 Voo Voo - Dzisiaj jest ładna pogoda 55 45 10 13 Happysad - Jałowiec 56 46 08 18 Fleet Foxes - Heard Them Stirring 57 47 23 04 Lady Pank - Wspinaczka (czyli historia pewnej rewolucji) 58 51 02 51 Amadou & Mariam - Sabali 59 RE 06 23 Coldplay - Glass of Water 60 --- 01 60 Gang Gang Dance - House Jam blisko listy: John Frusciante - One More of Me Fleet Foxes - He Doesn't Know Why Coldplay - Lost! / Lost? / Lost+ (feat. Jay-Z) Kings Of Leon - Use Somebody Guns N' Roses - This I Love MGMT - Kids Fisz Emade - Najpiękniejsza kobieta w mieście Bon Iver - Skinny Love płyt not. 694 - adr - 11.03.2009 10:28 PM 01 10 02 01 John Frusciante - The Empyrean [1] 02 01 14 01 Fisz Emade - Heavi Metal [2] 03 02 14 01 Pustki - Koniec kryzysu [3] 04 03 06 01 Bruce Springsteen - Working on a Dream [2] 05 04 04 04 Kyle Gabler - World of Goo Soundtrack 06 08 14 01 Coldplay - Prospekt's March EP [1] 07 06 11 01 Fleet Foxes - Fleet Foxes [4] 08 05 57 01 Happysad - Nieprzygoda [4] 09 07 30 03 Lao Che - Gospel 10 09 09 02 Pet Shop Boys - Discography 11 14 06 11 Animal Collective - Merriweather Post Pavilion 12 15 05 12 Amadou & Mariam - Welcome to Mali 13 11 11 02 Bon Iver - For Emma, Forever Ago 14 12 14 03 Guns N' Roses - Chinese Democracy 15 17 38 01 Coldplay - Viva la Vida or Death and All His Friends [8] 16 16 24 06 Eddie Vedder - OST Into the Wild 17 13 09 04 Queen - A Night at the Opera 18 --- 01 18 Krzysztof Jakowicz (gościnnie), Maciej Strzelczyk, Andrzej Jagodziński, Konrad Zemler, Andrzej Łukasik - Project Grappelli 19 24 03 19 Gang Gang Dance - Saint Dymphna 20 --- 01 20 The Prodigy - Invaders Must Die 21 18 06 16 Queen - Innuendo 22 25 02 22 Voo Voo - Samo Voo Voo 23 --- 01 23 Armia - Der Prozess 24 --- 01 24 Antony And The Johnsons - The Crying Light 25 --- 01 25 Franz Ferdinand - Tonight: Franz Ferdinand - abd3mz - 11.03.2009 10:33 PM Warto dopisać Control do listy filmów do obejrzenia? Aha. Frutti di Mare. - uzi - 11.03.2009 10:38 PM adr napisał(a):6. Cała płyta raczej przeciętna, liczyłem na więcej bo "Toilet Song" jest znakomity.tak jest, Toilet Song wymiata. [Praca Za Szejset też. ale zdecydowanie lepsze były nagrania demo... :roll:] adr napisał(a):W cotygodniowym kąciku ze starociami tym razem klasyk Joy Division. To z okazji obejrzenia (dopiero teraz) filmu "Control".ja, gdybym teraz obejrzała Control [chyba muszę zadziałać w tym kierunku, bo mam chrapkę na powtórkę... :roll:], to chyba znowu bym odpłynęła [we łzach] przy Atmosphere [dla mnie zdecydowanie nr1 JD]... albo No Love Lost [o ile dobrze pamiętam to właśnie NLL leciało wtedy, kiedy Ian szedł do pracy w kurtce/płaszczu z napisem Hate... strasznie mi się podobał ten ciuszek. ciuszek i scena w filmie - Corbijn wie jak na mnie zadziałać ] adr napisał(a):Choć film do końca mnie nie przekonał, to warto było zobaczyć (i posłuchać).mnie nie do końca przekonuje sam Ian ale film uważam za wybitny. [jak to Anton'owe dzieło ] Cytat:33 --- 01 33 Franz Ferdinand - Ulysses adr napisał(a):A gdzie U2? W moim odtwarzaczu. Pierwsze dni tego tygodnia upływają mi na zaznajamianiu się z nowym dziełem U2. Efekty (lub ich brak) - w następnym notowaniu.ja jednak liczę na efekty, a nie na ich brak. Cytat:02 05 26 02 Coldplay - Life in Technicolor ii / Life in Technicolorzacne towarzystwo w top10. 34/60 na plus. - Listoholik - 11.03.2009 10:45 PM adr napisał(a):33 --- 01 33 Franz Ferdinand - Ulysses wreszcie debiutuje! adr napisał(a):39 --- 01 39 Amadou & Mariam - Ce n'est pas bon i z tego debiutu też się cieszę! ps. a z racji Twojego nowego numeru 1, wlasnie wlaczylem sobie plytke VERY Pet Shop Boys - ku3a - 12.03.2009 12:08 PM cała płyta Frutti jest znakomita . ciekaw jestem za tydzien efektow U2... - adr - 12.03.2009 03:11 PM abd3mz napisał(a):Warto dopisać Control do listy filmów do obejrzenia?Patrz - post uzi. Tak, warto dopisać i obejrzeć. uzi o Frutti di Mare napisał(a):ale zdecydowanie lepsze były nagrania demo... :roll:Właśnie, czytałem już podobne opinie do Twojej, coś w tym musi być. Ale ja demówek nie znam. :roll: uzi napisał(a):34/60 na plus.Tylko tyle? Listoholik napisał(a):a z racji Twojego nowego numeru 1, wlasnie wlaczylem sobie plytke VERY Pet Shop BoysO, to ja też sobie włączę. Trochę popowego kiczu z pierwszej połowy lat 90. nikomu nie zaszkodzi. "Go West"! ku3a napisał(a):cała płyta Frutti jest znakomita ...Przyznaję, mogłem nie "dosłuchać" Fruttsuff. Dużo w tamtym tygodniu roboty miałem i dużo innej muzyki słuchałem, więc mogło to mi przeszkodzić. Obiecuję poprawę. ... A U2? Miałem nic nie pisać, spokojnie poczekać do następnej listy, poznać dokładnie nową płytę od A do Z, od U do 2. Ale jedną rzecz napiszę - po pół-tygodniu NLOTH jest TYLKO na trzecim miejscu w płytach. Tylko dwie piosenki na pewno wejdą na listę. Hmmm, na razie chyba leciuteńkie rozczarowanie... - abd3mz - 12.03.2009 03:23 PM adr napisał(a):Właśnie, czytałem już podobne opinie do Twojej, coś w tym musi być. Ale ja demówek nie znam. :roll:Ja je mam na dysku, więc jak chcesz... - ku3a - 12.03.2009 07:05 PM adr napisał(a):A U2?a co ja mam powiedziec jak u mnie płyta nie weszla do dziesiatki i nie widze zadnej piosenki, ktora by mogla na moja liste wejsc? - Konrad - 15.03.2009 04:19 PM Na tej liście najbardziej zaskakują mnie zawsze powroty 37 38 02 37 Pet Shop Boys - It's a Sin |