Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Wspólne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Forumowa Lista Płyt (/forumdisplay.php?fid=154) +--- Wątek: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 (/showthread.php?tid=40883) |
Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - Sundrajta - 04.08.2018 05:44 PM REGULAMIN (Click to View) Ostateczna lista zgłoszonych nowości: Arctic Monkeys – Tranquility Base Hotel & Casino [2018-V] Courtney Barnett – Tell Me How You Really Feel [2018-V] Foster the People – Sacred Hearts Club [2017-VII] J. Balvin – Vibras [2018-V] Jane Lee Hooker – Spiritus [2017-XI] Natalia Przybysz – Światło nocne [2017-IX] Steven Wilson – To the Bone [2017-VIII] Taco Hemingway – Cafe Belga [2018-VII] Taconafide – Soma 0,5 mg [2018-IV] Lista albumów laureatów z poprzedniego miesiąca: Voo Voo – 7 [2017-III] Slowdive – Slowdive [2017-V] Nothing but Thieves – Broken Machine [2017-IX] Leif de Leeuw Band – Until Better Times [2017-X] Lao Che – Wiedza o społeczeństwie [2018-II] Lake Street Dive – Free Yourself Up [2018-V] Kazik & Kwartet ProForma – Tata Kazika kontra Hedora [2017-V] Kasia Kowalska – Aya [2018-VI] Kadhja Bonet – Childqueen [2018-VI] Kacey Musgraves – Golden Hour [2018-III] Julia Pietrucha – Postcards from the Seaside [2018-III] Jazzmeia Horn – A Social Call [2017-V] Incubus – 8 [2017-IV] Greta Van Fleet – From the Fires [2017-XI] Foo Fighters – Concrete and Gold [2017-IX] Dave Matthews Band – Come Tomorrow [2018-VI] Artur Andrus – Sokratesa 18 [2018-IV] Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym [2017-XI] Amplifier – Trippin' with Dr Faustus [2017-VII] alt-J – Relaxer [2017-VI] Tutaj można dodawać nowe propozycje płyt po oddanym głosie w siódmym notowaniu (np. gdy ktoś zapomniał tam ją przedstawić lub wolał poczekać na ostatni moment). Propozycje zgłaszamy do 09-08-2018 Finał miesiąca został przełożony na 04-09-2018 *** 21h (pierwotnie planowany był na 02-09-2018) RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - Sundrajta - 04.08.2018 05:48 PM Tutaj jest ciekawa sytuacja, bo 2/3 nowych płyt mam już przesłuchane, więc czeka mnie (na razie) mniej odsłuchów. RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - Sundrajta - 06.08.2018 08:47 AM Pora zmierzyć się z demonami oczekiwań. I przedstawić Wam w ramach propozycji jedną z najważniejszych płyt (w moim odczuciu) ostatnich miesięcy. Wcześniej bałem się ją tutaj wrzucać, żeby nie spalić na starcie (tak jak to było w MCT 30) i dlatego robię to dopiero teraz. Bowiem uznałem, że dłużej nie można czekać... Natalia Przybysz – Światło nocne [2017-IX] I średnia przesłuchanych (już) nowości lekko mi spadła, bo teraz wynosi 5/8. To zapewne będą wszystkie zaproponowane przez nas albumy, chyba że Artur.O czy neo01 (lub jeszcze ktoś inny) postanowią w sierpniu do nas powrócić? Jeżeli tak, to mają jeszcze trzy dni na zgłoszenie swoich propozycji. Aha, przy okazji tytułów, kolega ciągle powtarza błąd: prz_rulez napisał(a):02 03 Kazik & Kwartet Proforma - Imtron 4,0Bo wiadomo, że prawidłowy tytuł to: "Tata Kazika kontra Hedora". RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - prz_rulez - 06.08.2018 09:56 AM Przepraszam Sundrajta napisał(a):Bowiem uznałem, że dłużej nie można czekać...Dłużej to by się nawet za bardzo nie dało RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - Sundrajta - 09.08.2018 12:09 PM No nie za bardzo. I jeszcze tylko do końca dnia przyjmuję zgłoszenia nowych płyt (a przydałoby się chociaż parę, bo tych mamy jedynie osiem). RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - Dobromiera - 09.08.2018 01:01 PM moja propozycja Courtney Barnett - Tell Me How You Really Feel (18.05.2018) I w tym miesiącu już zagłosuję RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - Sundrajta - 09.08.2018 01:24 PM O bardzo się cieszę. W końcu to będzie tylko 9 nowości płytowych do przesłuchania w ciągu 23 dni. Damy radę. RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - AKT! - 09.08.2018 01:26 PM RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - prz_rulez - 09.08.2018 09:32 PM (09.08.2018 01:24 PM)Sundrajta napisał(a): O bardzo się cieszę.Też tak na początku myślałem, ale gdy spojrzę na to ile mi czasu zostaje po pracy... Masakra. Może w weekendy coś nadrobię. RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - Sundrajta - 10.08.2018 12:24 PM Ja mam ten komfort, że mogę słuchać w pracy, chociaż też nie zawsze! A teraz nawarstwiło się tyle wydarzeń, że i tak nie mam nawet jak się skupić na muzyce. RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - thestranglers - 10.08.2018 04:34 PM miejmy nadzieję, że pozytywnych RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - prz_rulez - 10.08.2018 07:40 PM Ja niby też czasami mogę, ale raz, że często brakuje czasu, dwa - mam poblokowane główne serwisy streamingowe i trzeba kombinować, a niektórych rzeczy po prostu nie ma poza Spotify'em i Deezerem. RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - Dobromiera - 10.08.2018 07:43 PM Soulseek jest twoim przyjacielem. RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - prz_rulez - 10.08.2018 07:46 PM Już nie takim jak kiedyś. No i bez jaj, nie będę instalować P2P-ów w pracy ;] Nie wiem nawet, czy by działały bez zezwolenia działu IT... RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - Sundrajta - 10.08.2018 08:45 PM thestranglers napisał(a):miejmy nadzieję, że pozytywnychNiekoniecznie. RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - thestranglers - 11.08.2018 12:44 AM jak to się za moich czasów mówiło 'żebyśmy tylko zdrowi byli' RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - kajman - 15.08.2018 12:55 PM No to jak się to mówi większą połowę mam przesłuchaną. Jak zwykle planuję od płyty najgorszej zacząć, a na najlepszej skończyć. Tutaj bałem się, że nie zdzierżę dwóch Hemingwayów więc zaplanowałem sobie między nimi Fostera. Jeżeli chodzi o samodzielnego Taco to przy jednym utworze dopiero po ponad 20 sekundach zorientowałem się, że to reklama na Spotify. Ogólnie jakby wycięli podkład to w większości utworów nic by to nie zmieniło. Ale okazało się, że to nie było najgorsze bo płyta Fostera to totalna klęska (brzmi jak najgorsze z tych, które Tunehunterz proponował). Quebonafide na szczęście chyba dodał kolorytu ich wspólnemu dziełu, bo słuchało się je znacznie przyjemniej. Balvin to takie w większości nieinwazyjne reggae, a z kolei Courtney brzmi mi słabiej niż na poprzedniej płycie, ale mimo że utwory odbieram jako marne to dosyć przyjemnie się tego słuchało. Drugą porcję rozpocząłem od Małpek i rzekłbym, że to była miła niespodzianka bo zabrzmiały mi lepiej niż kiedyś - pewnie także dlatego, że wtedy jakoś mi uciekł najlepszy utwór na płycie. Dla wyrównania Wilson zabrzmiał sporo gorzej niż go kojarzyłem (do piątego utworu było dobrze, potem pięć słabiutkich i na szczęście ostatni trochę polepszył notowania). Z Przybysz był taki problem, że dwa nagrania zdecydowanie odstawały i popsuły płycie ocenę). No i na zakończenie Jane wypadła słabiej niż ją kojarzyłem, ale i tak jest najlepszą nowością. 1. 9,0 Voo Voo - (+Czwartek -Niedziela) 2. 9,0 Jazzmeia Horn - A Social Call (+Afro Blue / Eye See You / Wade In The Water -East Of The Sun (And West Of The Moon) 3. 9,0 Greta Van Fleet - From the Fires (+A Change To Gonna Come -Talk On The Street) 4. 8,5 Jane Lee Hooker - Spiritus (+How Are You Doing -Gimmie That) 5. 8,0 ∆ - Relaxer (+Last Year -In Cold Blood) 6. 7,5 Natalia Przybysz - Światło nocne (+Dom -Dzieci malarzy) 7. 8,0 Julia Pietrucha - Postcards From The Seaside (+Niebieski - Friends) 8. 7,5 Leif De Leeuw Band - Until Better Times (+Dysphoria -Don't It Alright) 9. 6,5 Artur Andrus - Sokratesa 18 (+Leszku synu Kazimierza -Stargard In The Night) 10. 5,5 Arctic Monkeys - Tranquility Base Hotel & Casino (+Science Fiction -One Point Perspective) 11. 5,5 Foo Fighters - Concrete And Gold (+The Sky Is A Neigborhood - La Dee Da) 12. 5,5 Kadhja Bonet - Childqueen (+Mother Maybe -Childqueen) 13. 5,5 Lake Street Dive - Free Yourself Up (+Dude -Shame Shame Shame) 14. 5,0 Lao Che - Wiedza o społeczeństwie (+Gott mit lizus -Zbieg z krainy dreszczowców) 15. 5,0 Dave Matthews Band - Come Tomorrow (+When I'm Weary - Here On Out) 16. 5,0 Amplifier - Trippin' With Dr Faustus (+The Commotion -Anubis) 17. 4,5 Incubus - 8 (Love In A Time Of Surveillevance -When I Became The Man) 18. 4,5 Steven Wilson - To The Bone (+The Same Asylum As Before -Permanating) 19. 4,0 Kasia Kowalska - Aya (+Krew ścinanych drzew -Alannah) 20. 3,5 Kazik & Kwartet ProForma - Tata Kazika kontra Hedora (+Leonardo -1947) 21. 3,0 Courtney Barnett - Tell Me How You Really Feel (+Nameless Faceless -City Looks Pretty) 22. 3,5 Kacey Musgraves - Golden Hour (+Rainbow -High Horse) 23. 3,5 Anita Lipnicka & the Hats - Miód i dym (+Tęczowa -Whiskey Song) 24. 2,5 Nothing But Thieves - Broken Machine (+Hell Yeah -Broken Machine) 25. 2,0 J. Balvin - Vibras (+No Es Justo -En Mi) 26. 1,5 Slowdive - Slowdive (+Go Get It -Everybody Knows) 27. 1,0 Taconafide - Soma 0,5 mg (+9 kobiet -Ekodiesel) 28. 0,0 Taco Hemingway - Cafe Belga (+Reżyseria: Kubrick -Wszystko na niby) 29. 0,0 Foster The People - Sacred Hearts Club (+Orange Dream - Loyal Like Sid & Nancy) RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - AKT! - 22.08.2018 02:16 PM 1 Kacey Musgraves – Golden Hour [2018-III] 2 Kadhja Bonet – Childqueen [2018-VI] 3 Lake Street Dive – Free Yourself Up [2018-V] 4 J. Balvin – Vibras [2018-V] 5 Slowdive – Slowdive [2017-V] 6 Voo Voo – 7 [2017-III] 7 Courtney Barnett – Tell Me How You Really Feel [2018-V] 8 Dave Matthews Band – Come Tomorrow [2018-VI] 9 Natalia Przybysz – Światło nocne [2017-IX] 10 Jazzmeia Horn – A Social Call [2017-V] 11 Nothing but Thieves – Broken Machine [2017-IX] 12 Arctic Monkeys – Tranquility Base Hotel & Casino [2018-V] 13 Steven Wilson – To the Bone [2017-VIII] 14 Incubus – 8 [2017-IV] 15 Foster the People – Sacred Hearts Club [2017-VII] 16 Amplifier – Trippin' with Dr Faustus [2017-VII] 17 Jane Lee Hooker – Spiritus [2017-XI] 18 Greta Van Fleet – From the Fires [2017-XI] 19 Kasia Kowalska – Aya [2018-VI] 20 Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym [2017-XI] 21 Julia Pietrucha – Postcards from the Seaside [2018-III] 22 Lao Che – Wiedza o społeczeństwie [2018-II] 23 alt-J - Relaxer 24 Foo Fighters – Concrete and Gold [2017-IX] 25 Taconafide – Soma 0,5 mg [2018-IV] 26 Kazik & Kwartet ProForma – Tata Kazika kontra Hedora [2017-V] 27 Leif de Leeuw Band – Until Better Times [2017-X] 28 Taco Hemingway – Cafe Belga [2018-VII] 29 Artur Andrus – Sokratesa 18 [2018-IV] edit: zgubiłem alt-j, lol RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - Dobromiera - 23.08.2018 11:02 PM Wydawało mi się to niemożliwe, ale poziom strasznie się obniżył. Czwarte miejsce z oceną 6/10... Strasznie losowe są niektóre propozycje. A inne rozczarowują, patrząc na dawne dokonania ich wykonawców. 01. 7,50 1 63,19 Courtney Barnett - Tell Me How You Really Feel 02. 7,00 2 56,00 Kadhja Bonet - Childqueen 03. 7,00 4 54,04 Kacey Musgraves - Golden Hour 04. 6,00 2 42,00 Lao Che - Wiedza o społeczeństwie 05. 6,00 3 41,64 Kazik & Kwartet ProForma - Tata Kazika kontra Hedora 06. 6,00 1 41,64 Natalia Przybysz - Światło nocne 07. 6,00 1 41,64 Steven Wilson - To The Bone 08. 7,00 8 38,36 Nothing But Thieves - Broken Machine 09. 7,00 8 38,36 Slowdive - Slowdive 10. 6,00 5 36,24 Greta van Fleet - From the Fires 11. 5,50 2 35,75 Dave Matthews Band - Come Tomorrow 12. 5,50 3 35,45 Leif de Leeuw Band - Until Better Times 13. 5,00 3 29,75 alt-J - Relaxer 14. 5,00 1 29,75 Taco Hemingway - Cafe Belga 15. 5,00 1 29,75 Taconafide - Soma 0,5 mg 16. 5,00 1 29,75 J. Balvin - Vibras 17. 5,00 3 29,75 Lake Street Drive - Free Yourself Up 18. 5,00 4 29,00 Incubus - 8 19. 5,50 8 24,86 Anita Lipnicka & The Has - Miód i dym 20. 4,50 2 24,75 Amplifier - Trippin' With Dr Faustus 21. 4,50 1 24,55 Arctic Monkeys - Tranquility Base Hotel + Casino 22. 5,00 8 21,00 Foo Fighters - Concrete & Gold 23. 4,00 2 20,00 Kasia Kowalska - Aya 24. 4,00 2 20,00 Artur Andrus - Sokratesa 18 25. 4,00 3 19,84 Jazzmeia Horn - A Social Call 26. 4,00 1 19,84 Jane Lee Hooker - Spiritus 27. 4,00 4 19,36 Julia Pietrucha - Postcards from the Seaside 28. 4,00 6 17,44 Voo Voo - 7 29. 3,00 1 11,91 Foster the People - Sacred Hearts Club Taco jako jedyny reprezentant hip-hopu - i to podwójny! - wygląda wręcz śmiesznie, dlatego moją propozycją będzie... Bonson - Postanawia umrzeć RE: Ranking Płytowy - notowanie VIII, sierpień 2018 - AKT! - 24.08.2018 10:25 AM moje propo: Tirzah - Devotion [2018-VIII] |