Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Wspólne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Forumowa Lista Płyt (/forumdisplay.php?fid=154) +--- Wątek: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 (/showthread.php?tid=40441) |
RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - Sundrajta - 05.08.2018 12:04 PM kajman napisał(a):A dasz radę na jutro na 19? Może Aro po powrocie się ogarnie i wrzuci.A kiedy by to miało być? Bowiem za bardzo nie chciałbym już wydłużać i później niż do 22-giej raczej czekał nie będę. RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - kajman - 05.08.2018 12:28 PM Jak rozmawiałem niedawno to zostały mu trzy płyty. RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - Sundrajta - 05.08.2018 03:05 PM Powrót do niektórych płyt okazał się przydatny (to te pogrubione z kursywą). Jednak nie w każdym przypadku było to aż tak pomocne. Z nowości najbardziej poruszyła mnie ku zaskoczeniu ta od Amplifier, takie ciężkie brzmienie z wyraźnie zaznaczonymi melodiami lubię zdecydowanie. Po przesłuchaniu Lao Che praktycznie nie zmieniam zdania na temat ostatniego dzieła, które z pewnością nie należy do ich ścisłej czołówki. Za to KK bardzo na plus, kilka jej piosenek jest naprawdę wybitnych, no ale faktycznie są też takie, bez których album ten by tylko zdecydowanie zyskał na jakości i mniejszej dłużyźnie. Andrus podobnie, nie wszystkie piosenki musiał umieszczać na płycie, ale tych parę perełek rekompensuje braki. Bardzo ciekawa KB, no i to tyle jeśli chodzi o plusy w nowościach. Reszta ma już wyraźnie więcej braków niż atutów. 1. Nothing but Thieves – Broken Machine 2. Voo Voo – 7 3. Greta Van Fleet – From the Fires 4. Brand New – Science Fiction 5. Amplifier – Trippin' with Dr Faustus [8* +>Anubis; ->Big Daddy] 6. Leif de Leeuw Band – Until Better Times 7. Foo Fighters – Concrete and Gold 8. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 9. Kasia Kowalska – Aya [7,5* +>Czerń i biel; ->Miłosne zbrodnie] 10. alt-J – Relaxer 11. Lao Che – Wiedza o społeczeństwie [7,5* +>Nie raj; ->United Colours of Armagedon] 12. Artur Andrus – Sokratesa 18 [7,5* +>Trzeba mieć specjalną skrzynię; ->Szopka d-moll] 13. Kazik & Kwartet ProForma – Tata Kazika kontra Hedora 14. Black Moth – Anatomical Venus 15. Kacey Musgraves – Golden Hour 16. Daria Zawiałow – A kysz! 17. Kadhja Bonet – Childqueen [7* +>Mother Maybe; ->Thoughts around Tea] 18. Lake Street Dive – Free Yourself Up 19. Incubus – 8 20. Lion Shepherd – Heat 21. Django Bates – Saluting Sgt. Pepper [6* +>Good Morning, Good Morning; ->Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band] 22. Slowdive – Slowdive 23. Advisor Rex-T – Movie Star [6* +>Mama Sudan; ->Chance] 24. Dave Matthews Band – Come Tomorrow [6* +>That Girl Is You; ->Idea of You] 25. Sons of Kemet – Your Queen Is a Reptile 26. Jazzmeia Horn – A Social Call 27. Julia Pietrucha – Postcards from the Seaside 28. Haim – Something to Tell You [5* +>Want You Back; ->Ready for You] 29. Ariel Pink – Dedicated to Bobby Jameson 30. Henry Saiz & the Band – Human [5* +>Cerulean; ->Haven] RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - Sundrajta - 05.08.2018 03:06 PM (05.08.2018 12:28 PM)kajman napisał(a): Jak rozmawiałem niedawno to zostały mu trzy płyty.A zatem raczej do jedenastej zdąży, poczekam więc spokojnie na jego głos. RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - thestranglers - 05.08.2018 03:25 PM 1 alt-J – Relaxer 2 Nothing but Thieves – Broken Machine 3 Haim – Something to Tell You 4 Slowdive – Slowdive 5 Incubus – 8 6 Dave Matthews Band – Come Tomorrow 7 Kasia Kowalska – Aya 8 Lao Che – Wiedza o społeczeństwie 9 Ariel Pink – Dedicated to Bobby Jameson 10 Kacey Musgraves – Golden Hour 11 Greta Van Fleet – From the Fires 12 Foo Fighters – Concrete and Gold 13 Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 14 Brand New – Science Fiction 15 Advisor Rex-T – Movie Star 16 Henry Saiz & the Band – Human 17 Sons of Kemet – Your Queen Is a Reptile 18 Lake Street Dive – Free Yourself Up 19 Amplifier – Trippin' with Dr Faustus 20 Django Bates – Saluting Sgt. Pepper 21 Jazzmeia Horn – A Social Call 22 Black Moth – Anatomical Venus 23 Kadhja Bonet – Childqueen 24 Lion Shepherd – Heat 25 Julia Pietrucha – Postcards from the Seaside 26 Leif de Leeuw Band – Until Better Times 27 Kazik & Kwartet ProForma – Tata Kazika kontra Hedora 28 Artur Andrus – Sokratesa 18 29 Daria Zawiałow – A kysz! 30 Voo Voo – 7 Propozycja: Foster the People - Sacred Hearts Club [VII - 2017] RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - Aro - 05.08.2018 08:17 PM Sundrajta napisał(a):A kiedy by to miało być? Bowiem za bardzo nie chciałbym już wydłużać i później niż do 22-giej raczej czekał nie będę.Dzięki, że w ogóle zaczekałeś. No i do 22 nie będzie potrzeby wydłużać 1. Voo Voo - 7 2. Greta Van Fleet - From the Fires 3. Lao Che - Wiedza o społeczeństwie 4. Julia Pietrucha - Postcards from the Seaside 5. Amplifier - Trippin' with Dr Faustus 6. Lion Shepherd - Heat 7. Foo Fighters - Concrete and Gold 8. Kazik & Kwartet ProForma - Tata Kazika kontra Hedora 9. Jazzmeia Horn - A Social Call 10. Leif de Leeuw Band - Until Better Times 11. Artur Andrus - Sokratesa 18 12. Django Bates - Saluting Sgt. Pepper 13. Incubus - 8 14. Black Moth - Anatomical Venus 15. Kadhja Bonet - Childqueen 16. Dave Matthews Band - Come Tomorrow 17. alt-J - Relaxer 18. Daria Zawiałow - A kysz! 19. Sons of Kemet - Your Queen Is a Reptile 20. Slowdive - Slowdive 21. Anita Lipnicka & the Hats - Miód i dym 22. Advisor Rex-T - Movie Star 23. Lake Street Dive - Free Yourself Up 24. Kasia Kowalska - Aya 25. Kacey Musgraves - Golden Hour 26. Haim - Something to Tell You 27. Henry Saiz & the Band - Human 28. Nothing But Thieves - Broken Machine 29. Brand New - Science Fiction 30. Ariel Pink – Dedicated to Bobby Jameson Propozycja: Steven Wilson - To The Bone [2017- VIII] RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - kajman - 05.08.2018 08:37 PM Teoretycznie jeszcze ktoś zagłosować, skoro jeszcze jest czas. Nie da się zaprzeczyć, że płyta Voo Voo jest tutaj najbardziej kontrowersyjna. Pięć razy łapie się w pierwszej piątce, trzy w ostatniej trójce. A ja zgłoszę nowość jak na moje propozycje, bo płyta jest z listopada: Jane Lee Hooker - Spiritus RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - prz_rulez - 05.08.2018 08:43 PM Jest kontrowersyjna, bo jest dołująca i smęcąca. RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - kajman - 05.08.2018 08:57 PM No fakt, można uznać, że jest smęcąca, ale że dołująca to nigdy nie wpadłbym. Wiem, pisałeś, ale jakoś kompletnie tego nie czuję. Dla mnie textowo jest to w większości optymistyczna płyt. No chyba że uważasz miłość za uczucie destrukcyjne. RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - Sundrajta - 05.08.2018 09:04 PM U mnie też przy kolejnym odsłuchu tylko zyskuje (najnowszy album Voo Voo). Prawdą uczucia i głębią mądrości płynącej również zapewne z wieku autora. Aro już zagłosował, a nikt więcej się nie zgłaszał więc chyba nie ma sensu przedłużać? A faktycznie tak niska frekwencja, może doprowadzić do kilku zaskakujących przesunięć w tabeli? RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - prz_rulez - 05.08.2018 09:08 PM Być może będąc bliżej wieku Waglewskiego odbierasz to Kajmanie inaczej. W sumie to chciałem przesłuchać ten album jeszcze raz, ale... Serio się boję W sensie, że mi znów popsuje humor... RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - Sundrajta - 05.08.2018 09:44 PM * Wyrzucalnia * <<< miejsce >>><<< średnia >>><<< wykonawca >>><<< tytuł >>><<< uwagi >>> 01. | S | 17,25 | Black Moth – Anatomical Venus 02. | S | 17,38 | Daria Zawiałow – A kysz! 03. | S | 17,50 | Sons of Kemet – Your Queen Is a Raptile 04. | N | 17,63 | Haim – Something to Tell You <ra> 05. | S | 17,63 | Lion Shepherd – Heat 06. | S | 17,88 | Brand New – Science Fiction 07. | N | 18,63 | Django Bates – Saluting Sgt. Pepper <ra> 08. | S | 18,75 | Ariel Pink – Dedicated to Bobby Jameson 09. | N | 19,25 | Advisor Rex-T – Movie Star <ra> 10. | N | 21,25 | Henry Saiz & the Band – Human <ra> <ra> rekord (średniej oceny) albumu frekwencja wyniosła 8 osób Poziom wypadków w porównaniu z minionym miesiącem na górze się lekko obniżył lecz na dole znacznie podniósł, bowiem tylko ostatni album spadł ze średnią poniżej 20 oczek! Mamy sześć wypadków z topu, a więc tyle samo będzie tam nowości. Najbardziej zaskakujące są: BN (5. przed miesiącem), LS (8.) i BM (7.)! RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - prz_rulez - 05.08.2018 10:27 PM Daria out thestranglers napisał(a):09. | N | 19,25 | Advisor Rex-T – Movie Star <ra>Echhh, znowu to samo... RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - Sundrajta - 05.08.2018 10:45 PM * Top 20 * <<< miejsce >>><<< poprzednio >>><<< staż >>><<< średnia >>><<< wykonawca >>><<< tytuł >>><<< uwagi >>> 01. | 01 | 4 | 09,00 | Greta Van Fleet – From the Fires 02. | 'D' | 1 | 09,00 | Lao Che – Wiedza o społeczeństwie <rA> 03. | 'D' | 1 | 11,50 | Kasia Kowalska – Aya <rA> 04. | 11 | 6 | 12,00 | Foo Fighters – Concrete and Gold 05. | 13 | 5 | 12,63 | Voo Voo – 7 <rA> 06. | 06 | 7 | 13,13 | Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 07. | 02 | 3 | 13,75 | Kacey Musgraves – Golden Hour 08. | 03 | 7 | 14,13 | Slowdive – Slowdive 09. | 09 | 3 | 14,38 | Julia Pietrucha – Postcards from the Seaside 10. | 15 | 2 | 14,63 | Jazzmeia Horn – A Social Call <rA> 11. | 12 | 7 | 15,00 | Nothing but Thieves – Broken Machine 12. | 'D' | 1 | 15,00 | Artur Andrus – Sokratesa 18 <rA> 13. | 16 | 3 | 15,38 | Incubus – 8 <rA> 14. | 18 | 2 | 15,50 | alt-J – Relaxer <rA> 15. | 10 | 2 | 15,63 | Leif de Leeuw Band – Until Better Times 16. | 'D' | 1 | 15,63 | Dave Matthews Band – Come Tomorrow <rA> 17. | 'D' | 1 | 15,75 | Kadhja Bonet – Childqueen <rA> 18. | 'D' | 1 | 16,50 | Amplifier – Trippin' with Dr Faustus <rA> 19. | 04 | 2 | 16,63 | Kazik & Kwartet ProForma – Tata Kazika kontra Hedora 20. | 20 | 2 | 16,75 | Lake Street Dive – Free Yourself Up <rA> rekord (średniej oceny) albumu topowego frekwencja wyniosła 8 osób (-2) Przy tak niskiej frekwencji, faktycznie niektóre wyniki mogą zaskakiwać, np. ogromny spadek Kazika z kompanami (-15) czy spory awans Voo Voo (+8). I nawet to, że LSD utrzymało 20. lokatę można uznać za pewne dziwactwo? Bo to że GVF utrzymała prowadzenie (już czwarty raz z rzędu) nie tak bardzo. Jednak tym razem przyszło im to z największym trudem, ponieważ pierwszy raz o zwycięstwie decydował podpunkt regulaminu mówiący o tym, że przy identycznej średniej o wyższym miejscu decyduje suma najwyższych i najniższych miejsc! Tak zresztą w tym podsumowaniu było jeszcze w dwóch przypadkach. Podtrzymana została (i to jest z pewnością pozytyw) tendencja, że rekord średniej biją nie tylko albumy debiutujące. Tym razem były cztery takie płyty (tyle samo co przed miesiącem). A taki Incubus osiągnął ten efekt trzeci raz z kolei. Na podium mamy aż dwie krajowe nowości, następna jest już wyraźnie dalej, a trzy kolejne (zagraniczne) pod sam koniec stawki. RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - AKT! - 07.08.2018 03:10 PM RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - Sundrajta - 07.08.2018 03:12 PM Coś nie tak? RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - AKT! - 07.08.2018 04:01 PM przede wszystkim andrus, ale też jednoznacznie rockistyczne przetasowanie z ff awansującym to top 5 i dwiema najwyższymi nowościami na takich lokatach; RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - kajman - 07.08.2018 05:13 PM AKT! napisał(a):jednoznacznie rockistyczne przetasowanie z ff awansującym to top 5 i dwiema najwyższymi nowościami na takich lokatach;To awansujace FF (i VV zreszta tez) moge zrozumiec, ale Ty szukasz rocka u Kowalskiej (no jest go troche, ale country znacznie wiecej) a tym bardziej u Lao? Poza tym jednoznacznie rockowe dwa Zwierzeta wylecialy. I do tego dwie kompletnie nic nie majace wspolnego z rockiem plyty calkiem porzadnie awansowaly. RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - Sundrajta - 07.08.2018 08:10 PM I tu bym się zgodził w całej rozciągłości. Przecież Lao Che z rocka jedynie ledwie co dotyka, czerpiąc pełnymi garściami z innych nurtów, a Kasia nagrała najmniej rockową płytę od bardzo dawna... RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018 - kajman - 07.08.2018 09:44 PM Sundrajta napisał(a):Kasia nagrała najmniej rockową płytę od bardzo dawnaTu chyba jednak troche przesadziles. |