Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 75 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Muzator Sundrajty (/forumdisplay.php?fid=192) +---- Wątek: Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 75 (/showthread.php?tid=39857) |
Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 75 - Sundrajta - 25.05.2018 12:30 PM I znowu blisko miesięczna przerwa. Tak to jest gdy się bierze za dużo na głowę. I z tego powodu mały jubileusz odrobinę przesunął się w czasie. Przynajmniej ten czas rozłąki doprowadził do tego, że mam aż siedem nowości, a jeszcze cztery płyty były dosyć blisko i znalazły się w czołówce Czekalnicy. Większość z nich dzięki przesłuchiwaniu propozycji do Rankingu Płytowego (jednakoż nie wszystkie). W tym gronie znalazł się rewelacyjny dotąd nieznany mi zespół z Nowego Jorku - Brand New. Największymi (ale znowuż bez szału, no może z wyjątkiem pierwszego) postępami mogą pochwalić się albumy SnL (+6), Hajdamaków i AS (+4) oraz Anity L. i Kapeluszy (+3). Za to spadki są większe bo zarówno Tarja (-8; a dwie pozostałe jej płyty wyleciały z hukiem ) jak i Lao Che (-7) dosyć wyraźnie obniżyli loty. #075 01. [=05] Polly O'Keary & the Rhythm Method – Black Crow Callin’ / 2017 02. [↑ 15] Natalia Przybysz – Światło Nocne / 2017 03. [↓ 03] Illusion – Anhedonia / 2018 04. [=11] Greta Van Fleet – from the Fires / 2017 05. [↑ 13] Strachy na Lachy – Przechodzień o Wschodzie / 2017 06. [=03] Jan Garbarek & the Hilliard Ensemble – Officium Novum / 2010 07. [↑ 11] Anita Lipnicka & the Hats – Miód i Dym / 2017 ------------------------------------------------------------------------------------ 08. [↑ 06] Hajdamaky oraz Andrzej Stasiuk – Mickiewicz / 2018 09. [^*D] Brand New – Science Fiction / 2017 10. [↓ 15] Nothing but Thieves – Broken Machine / 2017 11. [↓ 07] Piotr Bukartyk – o Zgubnym Wpływie Wyższych Uczuć / 2017 12. [↓ 15] Foo Fighters – Concrete and Gold / 2017 13. [+*D] Black Moth – Anatomical Venus / 2018 14. [+*D] Arctic Monkeys – Tranquility Base Hotel & Casino / 2018 -------------------------------------------------------------------------------------- 15. [↓ 04] Tarja Turunen – the Shadow Self / 2016 16. [+*D] a Perfect Circle – Eat the Elephant / 2018 17. [+*D] Kacey Musgraves – Golden Hour / 2018 18. [^*D] Måneskin – Chosen / 2017 19. [↑ 03] Łydka Grubasa – O-dur C-ból / 2017 20. [↓ 06] Lao Che – Wiedza o Społeczeństwie / 2018 21. [+*D] bez Jacka – Wierząc w Sny / 2018 *** Czekalnica *** 1. Jack White – Boarding House Reach / 2018 2. Snowman – Gwiazdozbiór / 2017 3. Neuoberschlesien – N.OS / 2017 4. George Ezra – Staying at Tamara's / 2018 5. Mikromusic – Tak Mi się Nie Chce / 2017 6. Basia Trzetrzelewska – Butterflies / 2018 7. First Aid Kit – Ruins / 2017 8. Pokahontaz – Reset / 2017 9. Zemollem – Zanim / 2017 |