Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 73 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Muzator Sundrajty (/forumdisplay.php?fid=192) +---- Wątek: Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 73 (/showthread.php?tid=39314) |
Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 73 - Sundrajta - 14.04.2018 01:52 PM Dopiero prawie po miesiącu znowu wrzucam mój zestaw najlepszych albumów. Okres okołoświąteczny nie jest najlepszy na zebranie się do działania, a wręcz przeciwnie rozleniwia człowieka! Jednak w tym czasie nie próżnowałem i słuchałem trochę płyt, tyle że całe mnóstwo tych starszych, ze względu na top europejski i skutki tegoż aż nadto są tu widoczne. Chociaż druga co do ważności nowość (kapitalny powrót jednego z moich ulubieńców) z pewnością godna jest tego miana, bowiem albumy Jana Garbarka są dla mnie pomimo swego wieku absolutnym odkryciem (artystę znałem i to że gra na saksofonie, ale nie było dotąd okazji poznania jego repertuaru). Podobnie było z Tarją, niby znałem jej jeden album, ale pozostałe (jak i te te z Nightwish) były owiane mgłą niesłyszenia. Największe spadki zanotowały płyty Lemona i MatM po -8 oraz FF i NbT po -7. I właśnie najwyżej notowana płyta pani Turunen skoczyła w górę najwięcej, bo o dwa oczka. #073 01. [^*D] Jan Garbarek & the Hilliard Ensemble – Officium Novum / 2010 02. [↓ 09] Greta Van Fleet – from the Fires / 2017 03. [+*D] Illusion – Anhedonia / 2018 04. [↑ 11] Strachy na Lachy – Przechodzień o Wschodzie / 2017 05. [↓ 09] Anita Lipnicka & the Hats – Miód i Dym / 2017 06. [↑ 04] Hajdamaky oraz Andrzej Stasiuk – Mickiewicz / 2018 07. [↓ 09] Radiohead – a Moon Shaped Pool / 2016 ------------------------------------------------------------------ 08. [↑ 02] Tarja Turunen – the Shadow Self / 2016 09. [=13] Natalia Przybysz – Światło Nocne / 2017 10. [↓ 13] Foo Fighters – Concrete and Gold / 2017 11. [↓ 04] Lao Che – Wiedza o Społeczeństwie / 2018 12. [^*D] Tarja Turunen – My Winter Storm / 2007 13. [^*D] Jan Garbarek, Egberto Gismonti, Charlie Haden – Magico ^ Carta de Amor / 2012 14. [↓ 08] Prophets of Rage – Prophets of Rage / 2017 ----------------------------------------------------------------------- 15. [^*D] Tarja Turunen – what Lies Beneath / 2010 16. [↓ 15] LemON – Tu / 2017 17. [^*D] Łydka Grubasa – O-dur C-ból / 2017 18. [↓ 13] Nothing but Thieves – Broken Machine / 2017 19. [↓ 09] Kortez – Mój Dom / 2017 20. [+*D] Re1ikt – Healing Herbs / 2018 21. [↓ 09] Me and That Man – Songs of Love and Death / 2017 *** Czekalnica *** 1. Różni Wykonawcy – Tischner. Mocna Nuta / 2018 2. Patrycja Markowska – Krótka Płyta o Miłości / 2017 3. Zemollem – Zanim / 2017 4. Glitches – Lost Language / 2017 5. Soup – Remedies / 2017 6. Sławomir – the Greatest Hits / 2017 7. Daria Zawiałow – a Kysz! / 2017 8. Jamiroquai – Automaton / 2017 9. Ted Nemeth – Ctrl C / 2017 RE: Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 73 - kajman - 15.04.2018 08:13 AM Tych albumów Garbarka nie słyszałem. Skupiałem się bardziej na jego wcześniejszej twórczości, która bardziej mi odpowiada (z rewelacyjnym Dis na czele). RE: Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 73 - Sundrajta - 18.04.2018 08:30 AM Ja zacząłem słuchać od kilku najnowszych rzeczy i wybranych na początek utworów przez Spotify. A teraz sprawdziłem, że Twoja ulubiona płyta jest bardzo stara. RE: Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 73 - kajman - 18.04.2018 04:38 PM Ma jeszcze starsze. I jak już napisałem starszy Garbarek bardziej mi się podoba. RE: Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 73 - Sundrajta - 18.04.2018 11:14 PM Akurat dziś kawałek posłuchałem. I rzeczywiście, to są Twoje klimaty. |