Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Wspólne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Forumowa Lista Płyt (/forumdisplay.php?fid=154) +--- Wątek: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 (/showthread.php?tid=39052) |
RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Sundrajta - 27.04.2018 12:22 PM Aha i finał miesiąca przekładam na niedzielę, godzinę czternastą. Bowiem jutro nie będę miał czasu, a zresztą sam jeszcze nie przedstawiłem swoich głosów (choć w praktyce mam wszystkie potrzebne płyty przesłuchane). A może ktoś potrzebuje jeszcze dłuższy termin, to proszę pisać. RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - AKT! - 27.04.2018 02:13 PM dodaję propozycję na kolejny miesiąc: Kacey Musgraves - Golden Hour RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - thestranglers - 27.04.2018 03:10 PM 1. Slowdive – Slowdive [2017-V] 2. the National – Sleep Well Beast [2017-IX] 3. Lorde – Melodrama [2017-VI] 4. the War on Drugs – A Deeper Understanding [2017-VIII] 5. Nothing but Thieves – Broken Machine [2017-IX] 6. Royal Blood – How Did We Get So Dark? [2017-VI] 7. Blondie – Pollinator [2017-V] 8. Jamiroquai – Automaton [2017-III] 9. Beck – Colors [2017-X] 10. Charly Bliss – Guppy [2017-IV] 11. Greta Van Fleet – From the Fires [2017-XI] 12. niXes – niXes [2017-XI] 13. Ariel Pink – Dedicated to Bobby Jameson [2017-IX] 14. Kari – I Am Fine [2017-VI] 15. Ted Nemeth – Ctrl C [2017-X] 16. Liam Gallagher – As You Were [2017-X] 17. Death of Lovers – The Acrobat [2017-XI] 18. Popy – Poppy.Computer [2017-X] 19. Polly O'Keary and the Rhythm Method – Black Crow Callin' [2017-V] 20. U2 – Song of Experience [2017-XII] 21. Brad Mehldau – After Bach [2018-III] 22. Carbon Based Lifeforms – Derelicts [2017-X] 23. Piotr Bukartyk – O zgubnym wpływie wyższych uczuć [2017-IV] 24. Lana del Rey – Lust for Life [2017-VII] 25. Me and That Man – Songs of Love and Death [2017-III] 26. Hard Driver – #NoSleep [2017-V] 27. Daria Zawiałow – A kysz! [2017-III] 28. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena [2017-I] 29. Foo Fighters – Concrete and Gold [2017-IX] 30. Voo Voo – 7 [2017-III] 31. Depeche Mode – Spirit [2017-II] 32. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym [2017-XI] Propozycja: Incubus - 8 [IV - 2017] RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Sundrajta - 27.04.2018 07:04 PM Jeszcze lista uporządkowana według mojej rachuby. Najbardziej na plus zaskoczyła mnie Polly O'Keary, która dostała znacznie wyższą notę niż podczas pierwszego poznawania płyty niemalże rok temu. Takie bluesowe kołysanie, to ja uwielbiam. Bukartyk też nic nie stracił ze swego osobistego uroku (no może nie w każdym utworze). I pierwszy raz przyznaję hardstylową płytę słuchałem prawie że z przyjemnością. To zapewne zasługa pomieszania stylów, a nie kurczowego trzymania się zasad gatunku. CBL także brzmiał pozytywnie i chyba to tyle w kwestii pozytywów? Pani Amirian tylko gdzieniegdzie dawała radę, TN już bardzo rzadko, zaś Beck cosik ciężkawo się słuchał, a spodziewałem się znacznie więcej! Ariela P. dotąd nie znałem więc nie mam odniesienia i może to po prostu słabsza płyta w jego dorobku. Blondie zaczęła fatalnie, takich rockowych gniotów (przykro mi) chyba w życiu nie słyszałem! Później było kilka piosenek, które poprawiły odbiór całej płyty. Dopiero po wysłuchaniu Brada M. doceniłem największe hity muzyki klasycznej grane choćby przez Janusza Olejniczaka. Bo w nich są emocje, które potrafią mnie poruszyć do głębi. W przypadku "After Bach" była jedynie czysta technika czyli coś, co także w klasycznym jazzie mnie w ogóle nie wzrusza i nic na to nie poradzę. A Poppy to taka sympatyczna dziewczynka, która nawet potrafi śpiewać i pięknie rozmawia z roślinami. 1. Polly O'Keary and the Rhythm Method – Black Crow Callin' [9,5* +>One Life; ->Red Light] 2. Nothing but Thieves – Broken Machine 3. Greta Van Fleet – From the Fires [9* +>Edge of Darkness; ->Talk on the Street] 4. Piotr Bukartyk – O zgubnym wpływie wyższych uczuć [8* +>Leje wieje; ->Teraz ci zapłacę] 5. Foo Fighters – Concrete and Gold 6. Voo Voo – 7 7. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 8. Me and That Man – Songs of Love and Death 9. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 10. the War on Drugs – A Deeper Understanding 11. U2 – Songs of Experience 12. Slowdive – Slowdive 13. Hard Driver – #NoSleep [6* +>Interconnected; ->Welcome] 14. Carbon Based Lifeforms – Derelicts [6* +>Derelicts; ->Equilibrium] 15. Jamiroquai – Automaton 16. Royal Blood – How Did We Get So Dark? 17. Kari – I Am Fine [6* +>Birds of Paradise; ->War] 18. Lana del Rey – Lust for Life 19. Charly Bliss – Guppy 20. Daria Zawiałow – A kysz! 21. Death of Lovers – The Acrobat 22. Ted Nemeth – Ctrl C [5,5* +>Skowronki; ->Nie myśleć] 23. Liam Gallagher – As You Were 24. Depeche Mode – Spirit 25. Ariel Pink – Dedicated to Bobby Jameson [5* +>Another Weekend; ->Dreamdate Narcissist] 26. Beck – Colors [4* +>Dear Life; ->Square One] 27. niXes – niXes 28. Blondie – Pollinator [4,5* +>Fragments; ->My Monster] 29. Brad Mehldau – After Bach [4* +>after Bach: Ostinato; ->before Bach: Benediction] 30. the National – Sleep Well Beast 31. Poppy – Poppy.Computer [3,5* +>Bleach Blonde Baby; ->Computer Boy] 32. Lorde – Melodrama Skoro prz_rulez tak narzeka na poziom płyt w naszej zabawie, to może zaproponuję coś, co i jemu (chociaż po części) może się spodobać: Łydka Grubasa – O-dur C-ból [2017-IV] RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - TuneHunterz - 27.04.2018 07:23 PM O kurde! Sunny naprawdę Chepau Bas za 6 za album Hard Drivera.Dokładnie przede wszystkim Freek nie idzie tym samym tokiem,ale ma otwartość na eksperymentowanie.Za jednym zamachem zrobi taki utwór,że aż cała publika będzie znać słowa czy tańczyć.Euphoric,Raw oraz Hard EDM - 3 w 1.Tak mogę zreasumować co sądze o Sound Designie artysty RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Aro - 27.04.2018 07:35 PM 1. 1. Voo Voo – 7 2. N. Greta Van Fleet – From the Fires 3. N. Piotr Bukartyk – O zgubnym wpływie wyższych uczuć 4. 4. Me and That Man – Songs of Love and Death 5. 3. Foo Fighters - Concrete and Gold 6. N. Polly O'Keary and the Rhythm Method – Black Crow Callin' 7. 6. Depeche Mode - Spirit 8. 7. Renata Przemyk - Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 9. 10. Daria Zawiałow - A kysz! 10. 12. Liam Gallagher - As You Were 11. N. Kari – I Am Fine 12. 13. U2 - Song Of Experience 13. 11. Anita Lipnicka & the Hats - Miód i dym 14. 15. niXes - niXes 15. 17. Lana del Rey – Lust for Life 16. 16. Slowdive - Slowdive 17. 14. Royal Blood - How Did We Get So Dark? 18. N. Brad Mehldau – After Bach 19. 18. Nothing But Thieves - Broken Machine 20. 23. the National -Sleep Well Beast 21. N. Carbon Based Lifeforms – Derelicts 22. N. Ariel Pink – Dedicated to Bobby Jameson 23. N. Beck – Colors 24. N. Ted Nemeth – Ctrl C 25. 25. Jamiroquai – Automaton 26. 27. the War on Drugs - A Deeper Understanding 27. 26. Charly Bliss – Guppy 28. N. Hard Driver – #NoSleep 29. N. Blondie – Pollinator 30. 28. Death of Lovers – The Acrobat 31. 29. Lorde - Melodrama 32. N. Poppy – Poppy.Computer RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - AKT! - 27.04.2018 07:49 PM biedna poppy RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - prz_rulez - 27.04.2018 08:43 PM (27.04.2018 07:49 PM)AKT! napisał(a): biedna poppyNo wiadomo, w końcu moja propozycja RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - AKT! - 28.04.2018 11:05 AM myślę, że gdybym zgłosił to ja, to wyniki nie byłyby wcale inne ludzie tu nie kumają przebojowego electropopu po prostu RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - mr.vingoe - 28.04.2018 12:32 PM . 01. Death Of Lovers - The Acrobat 02. Slowdive – Slowdive 03. Ted Nemeth - Ctrl C 04. Jamiroquai – Automaton 05. Ariel Pink – Dedicated to Bobby Jameson 06. Royal Blood – How Did We Get So Dark? 07. Charly Bliss – Guppy 08. Carbon Based Lifeforms – Derelicts 09. Foo Fighters – Concrete and Gold 10. Greta Van Fleet – From the Fires 11. Beck – Colors 12. The National – Sleep Well Beast 13. Kari – I Am Fine 14. Liam Gallagher – As You Were 15. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 16. Daria Zawiałow – A kysz! 17. niXes – niXes 18. Lana del Rey – Lust for Life 19. Lorde – Melodrama 20. Nothing but Thieves – Broken Machine 21. Me and That Man – Songs of Love and Death 22. The War on Drugs – A Deeper Understanding 23. Poppy – Poppy.Computer 24. Depeche Mode – Spirit 25. Blondie – Pollinator 26. Brad Mehldau – After Bach 27. Polly O'Keary and the Rhythm Method – Black Crow Callin' 28. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 29. Hard Driver – #NoSleep 30. U2 – Song of Experience 31. Voo Voo – 7 32. Piotr Bukartyk – O zgubnym wpływie wyższych uczuć Propozycja: MGMT - Little Dark Age [2018-II] RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Sundrajta - 28.04.2018 01:36 PM AKT! napisał(a):ludzie tu nie kumają przebojowego electropopu po prostuZdecydowanie nie widzę tam nic przebojowego. I oczywiście nie patrzyłem na to kto zgłasza płytę. Przecież w poprzednim miesiącu jazzową propozycję kajmana dałem na końcu, a teraz bluesową na szczycie! Jak jakiejś muzyki nie lubię, to nie ma wybacz. RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - AKT! - 28.04.2018 04:15 PM bo nie kumasz przebojowego electropopu pewnie uważasz, że jest przegięty, nieznośny i powtarzalny -- i masz rację, taki właśnie jest RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - kajman - 28.04.2018 06:15 PM AKT! napisał(a):ludzie tu nie kumają przebojowego electropopu po prostuJa nie kumam żadnego elektropopu i wcale nie musi być do tego przebojowy. RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - prz_rulez - 28.04.2018 10:32 PM Poproszę jeszcze o przedłużenie z bardzo banalnego powodu - Internet działa mi tak, że ledwie byłem w stanie wysłać ten post :/ RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Sundrajta - 28.04.2018 11:24 PM A do kiedy? Bo w sumie dla mnie pasowałby nawet poniedziałek. RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - prz_rulez - 28.04.2018 11:29 PM To może być i poniedziałek. Internet chwilowo wrócił do normy, ale podobno są jakieś prace konserwacyjne, więc za chwilę znów może iść jak krew z nosa... RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Sundrajta - 29.04.2018 12:06 AM Ok, przenoszę finał miesiąca na poniedziałek (30-04) w samo południe. RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Dobromiera - 29.04.2018 01:37 PM Uporałem się z inżynierką (jeszcze obrona czeka), to pora zagłosować. Węglowce - bardzo klimatyczna płyta, ale to trzeba czuć Ariel - mieszanka lat 60., pastiszu i brzmienia jak ze starego radia. Beck - faktycznie bardzo różnobarwna płyta Poppy - są tu 2 duże hity z mojej listy, ale i aż za dużo kiczu. Sporo jednak zyskuje na ogólnym koncepcie. Greta van Fleet - trochę za bardzo się starają brzmieć jak zespół na L i Z, co zdaje się ich ograniczać, jednak mają potencjał. Blondie - da się z tego wykroić parę przebojów, a poza tym to brzmi jak mogłoby brzmieć Blondie po tylu latach grania. Piotrek, Tadzio, Polly - przelecieli w odtwarzaczu i niewiele po sobie zostawili Kari - hm... chwalę za nowoczesność, ganię za brak charakterystycznych momentów. Hard Drive - debilna łupanka, autoparodystyczne powielanie schematów, pieprzenie głupot i hasztag na okładce 01. 8,50 1 80,00 Carbon Based Lifeforms - Derelicts 02. 8,00 1 71,36 Ariel Pink - Dedicated to Bobby Jameson 03. 7,00 2 56,00 Charly Bliss - Guppy 04. 7,00 1 55,51 Beck - Colors 05. 7,00 4 54,04 Nothing But Thieves - Broken Machine 06. 7,00 4 54,04 Slowdive - Slowdive 07. 6,75 4 51,86 Daria Zawiałow - A kysz! 08. 6,50 2 48,75 niXes - niXes 09. 6,50 1 48,33 Poppy - Poppy.Computer 10. 6,25 2 45,31 Lana del Rey - Lust for Life 11. 6,00 3 41,64 Lorde - Melodrama 12. 6,00 3 41,64 The National - Sleep Well Beast 13. 6,00 3 41,64 The War on Drugs - A Deeper Understanding 14. 6,00 3 41,64 Depeche Mode - Spirit 15. 6,00 1 41,64 Greta van Fleet - From the Fires 16. 6,00 1 41,64 Brad Mehldau - After Bach 17. 6,00 4 40,56 Renata Przemyk - Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 18. 5,75 2 38,81 Jamiroquai - Automation 19. 5,50 2 35,75 Death of Lovers - The Acrobat 20. 5,50 1 35,45 Blondie - Pollinator 21. 5,50 4 34,54 Anita Lipnicka & The Has - Miód i dym 22. 5,25 2 32,81 Me and That Man - Songs of Love and Death 23. 5,00 1 29,75 Polly O'Keary and the Rhythm Method - Black Crow Callin' 24. 5,00 1 29,75 Piotr Bukartyk - O zgubnym wpływie wyższych uczuć 25. 5,00 1 29,75 Ted Nemeth - Ctrl C 26. 5,00 4 29,00 Foo Fighters - Concrete & Gold 27. 5,00 4 29,00 Liam Gallagher - As You Were 28. 5,00 4 29,00 Royal Blood - How Did We Get So Dark? 29. 4,50 4 23,94 U2 - Songs of Experience 30. 4,00 2 20,00 Voo Voo - 7 31. 4,00 1 19,84 Keri - I Am Fine 32. 1,00 1 1,99 Hard Driver - #NoSleep propozycja: Zdecydowanie za mało na liście post-punku, Francuzów i muzyki prosto ze środka Sahary, więc zgłaszam: Group Doueh & Cheveu - Dakhla Sahara Session RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - prz_rulez - 29.04.2018 11:27 PM Miałem skomentować, ale w sumie tego nie zrobię, bo... nie chce mi się. 01 00 00 00 Poppy - Poppy.Computer 4,5 02 01 02 02 Daria Zawiałow - A kysz! 4,15 03 03 04 03 Nothing But Thieves - Broken Machine 4,0 04 04 05 04 Anita Lipnicka & The Hats - Miód i dym 3,85 05 00 00 00 Ariel Pink - Time To Meet Your God 3,7 06 06 00 00 Jamiroquai - Automaton 3,7 07 05 07 06 Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 3,6 08 00 00 00 Brad Mehldau – After Bach 3,6 09 07 00 00 Death Of Lovers - The Acrobat 3,55 10 08 10 08 U2 - Song of Experience 3,5 11 00 00 00 Beck - Colors 3,5 12 00 00 00 Greta Van Fleet - From The Fires 3,5 13 00 00 00 Ted Nemeth - Ctrl C 3,45 14 09 11 00 Foo Fighters - Concrete And Gold 3,45 15 10 12 10 Liam Gallagher - As You Were 3,45 16 11 13 00 The War On Drugs - A Deeper Understanding 3,45 17 13 00 00 Charly Bliss - Guppy 3,4 18 00 00 00 Blondie - Pollinator 3,3 19 00 00 00 Polly O'keary And The Rhythm Method - Black Crow Callin' 3,33 20 17 00 00 Lana Del Rey - Lust For Life 3,3 21 19 00 00 niXes - niXes 3,3 22 18 16 11 Slowdive - Slowdive 3,3 23 00 00 00 Carbon Based Lifeforms – Derelicts 3,25 24 00 00 00 Kari - I Am Fine 3,21 25 21 18 00 Depeche Mode - Spirit 3,2 26 20 00 00 Me and That Man – Songs of Love and Death 3,2 27 23 21 17 Royal Blood - How Did We Get So Dark? 3,1 28 00 00 00 Piotr Bukartyk - O zgubnym wpływie wyższych uczuć 3,1 29 24 22 00 The National - Sleep Well Beast 3,0 30 25 23 00 Lorde - Melodrama 3,0 31 00 00 00 Hard Driver – #NoSleep 2,5 32 31 00 00 Voo Voo – 7 1,5 RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Sundrajta - 30.04.2018 01:46 PM prz_rulez nie podał miejsca dla płyty Polly O'Keary i dlatego jeszcze nie mogę przedstawić prezentacji z wynikami. Mam nadzieję, że w miarę szybko nadrobi tę zaległość. I zastanawiam się też nad głosem TuneHunterza, bowiem wygląda mi to tak, że on tylko pierwszą szóstkę umieścił według klucza jakościowego, a miejsca 7-17 przyznał pozostałym nowościom i to w kolejności takiej jak są zapisane w pierwszym poście. Podobnie zresztą uczynił z pozostałymi albumami (laureatami poprzedniego notowania), bo je również w ten sposób umieścił na swojej liście rankingowej. Głos oczywiście jest ważny, ale prosiłbym jednak o jakieś wyjaśnienie, czy to jest rodzaj protestu, a może zwyczajny brak czasu na odsłuchy? |