Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Wspólne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Forumowa Lista Płyt (/forumdisplay.php?fid=154) +--- Wątek: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 (/showthread.php?tid=39052) |
RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Sundrajta - 31.03.2018 10:23 PM Tyle że taką płytę można pobrać z chomika i wtedy już da się ją spokojnie odsłuchać. RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - kajman - 01.04.2018 11:37 AM Tylko czy uczestnicy będą chcieli płacić za to, żeby posłuchać płyty. RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - prz_rulez - 01.04.2018 12:14 PM Biorac pod uwage Twoja sympatie do muzyki eksperymentalnej, to faktycznie mozna miec watpliwosci ;D RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - kajman - 01.04.2018 01:09 PM Experymentalna jest znacznie łatwiej dostępna. To byłoby pogranicze piosenki turystycznej i poezji śpiewanej/piosenkę poetycką. RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Sundrajta - 01.04.2018 06:05 PM Taki rodzaj faktycznie bywa niedostępny w sieci. Pozostaje jedynie opcja z zakupem płyty. Jako że pula nowości została skompletowana, od dzisiaj można już wrzucać głosy do kwietniowego podsumowania. RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - kajman - 01.04.2018 06:07 PM Sundrajta napisał(a):Pozostaje jedynie opcja z zakupem płyty.Ściągnąć z chomika (przynajmniej w tej chwili) też można. Tylko, że chomik za darmo nie jest (ale wychodzi taniej niż płyta). RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Dobromiera - 01.04.2018 08:17 PM Możesz podać wykonawcę i tytuł tamtej płyty, kajmanie? Poza tym - nie da się znaleźć na jakiejś sieci p2p? RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - kajman - 01.04.2018 09:12 PM Bez Jacka - Wierząc w sny RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - AKT! - 02.04.2018 09:07 AM Sundrajto, Poppy w pierwszym poście ma literówkę RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - kajman - 12.04.2018 08:46 AM Jak zwykle staram się zaczynać od tych najsłabszych płyt, chociaż czasem koryguję to ze względu na ilość czasu w danej chwili do dyspozycji. Miałem zacząć od Poppy, ale czasowo wyszło mi inaczej przyszło na Becka i Blondie. Wprawdzie obydwie płyty zyskały tą samą notę, ale Beck był bardzo blisko 1, a Blondie 0. W obydwu przypadkach było słabiuteńko, ale w pierwszym przypadku jeden utwór zdecydowanie się wybijał. Potem był zaskakująco mało przeszkadzający Węgiel (chociaż szkoda, że tak długo mało przeszkadzał). Driver miał przebłyski, ale na więcej niż zero nie wystarczyło. Jeszcze gorzej było z Poppy. Zastanawiałem się czy nie dać niżej niż Lorde, ale wokalnie wypadła zdecydowanie lepiej. Ariel nierówny, ale pozytywnych akcentów było za mało. Ted właściwie tak jak się spodziewałem, chociaż jeden utwór zdecydowanie rozczarował, ale za to dwa miło zaskoczyły (jeden nawet bardzo). Kari natomiast kojarzyłem znacznie lepiej. Ostatnia czwórka oczywiście poprawiła mi średnią, ale mniej niż się spodziewałem. Zdecydowanie rozczarował Brad (straszne nudy), lepiej kojarzyli mi się Polly i Piotr, jedynie Greta wypadła lepiej niż myślałem. 1. 9,0 Voo Voo - (+Czwartek -Niedziela) 2. 9,0 Piotr Bukartyk - O zgubnym wpływie wyższych uczuć (+Ten sam punkt -Tusz do rzęs) 3. 9,0 Greta Van Fleet - From the Fires (+A Change To Gonna Come -Talk On The Street) 4. 8,5 Polly O'Keary And The Rhythm Method - Black Crow Callin' (+Reconciled -Red Light) 5. 7,5 Renata Przemyk - Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena (+Boogie Street -Słowik) 6. 6,5 Me And That Man – Songs Of Love And Death (+Ain't Much Loving -One Day) 7. 6,0 Depeche Mode - Spirit (+Poison Heart -So Much Love) 8. 5,5 Foo Fighters - Concrete And Gold (+The Sky Is A Neigborhood - La Dee Da) 9. 5,0 Lana del Rey - Lust For Life (+Love -Groupie Love) 10. 5,0 Ted Nemeth - Ctrl C (+Zasięgi -Ciche miejsca) 11. 5,0 Liam Gallagher - As You Were (+For What Is Worth -I've All I Need) 12. 5,0 U2 - Song Of Experience (+Love Is Bigger Than Anything In This Way -American Soul) 13. 5,0 Kari - I Am Fine (+Unanswered -Sirens) 14. 4,5 Brad Mehldau - After Bach (+Fluxe - Prelude And Fuge No. 12) 15. 3,5 Anita Lipnicka & the Hats - Miód i dym (+Tęczowa -Whiskey Song) 16. 3,0 Daria Zawiałow - A kysz! (+Lwy -Noce ukryte) 17. 3,0 Ariel Pink - Dedicated To Bobby Jameson (+Another Weekend -Time To Live) 18. 2,5 Nothing But Thieves - Broken Machine (+Hell Yeah -Broken Machine) 19. 1,5 Carbon Based Lifeforms - Derelicts (+780 Days - Equilibrum) 20. 1,5 Royal Blood - How Did We Get So Dark? (+She's Creepin -Hook Line & Sinker) 21. 1,5 Jamiroquai - Automaton (+Summer Girl -Hot Property) 22. 1,0 niXes - niXes (+Exorcism -Hole In The Universe) 23. 1,5 Slowdive - Slowdive (+Go Get It -Everybody Knows) 24. 1,0 Charly Bliss - Guppy (+Julia -Glitter) 25. 1,0 The National - Sleep Well Beast (+Carin At The Liquor Store -I'll Still Destroy You) 26. 0,5 Beck - Colors (+Seventh Heaven -Up All Night) 27. 0,5 Blondie - Pollinator (+When I Gave Up On You -Doom Or Destiny) 28. 0,0 Hard Driver – #NoSleep (+Light Up The Ganja -What I Die For) 29. 0,0 The War On Drugs - A Deeper Understanding (+Knocked Down -Up All Night) 30. 0,0 Poppy - Poppy.Computer (+Pop Music -I'm Poppy) 31. 0,0 Lorde - Melodrama (+Writer In The Dark -Supercut) 32. 0,0 Death Of Lovers - The Acrobat (+Ursula In B Major -Perfect History) RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - AKT! - 16.04.2018 05:19 PM Kilka dobrych słów o nowościach: * Bukartyk ma w niektórych numerach całkiem niezły songwriting, w kilku innych całkiem ładne aranże, wrażenie psuje trochę maniera zmęczonego barda, ale dawno nie słyszałem ciekawszego alt country znad Wisły, * Kari wreszcie brzmi witalnie i przebojowo, to radiowy pop bez kompleksów na światowym poziomie, trochę mało autorski, ale bardzo szanuję tę próbę * Greta Van Fleet kompetentnie rekonstruują brzmienie Led Zeppelin, delikatnie filtrując tę zręczną kopię przez wszystko, co naturalnie wchłonęli w młodości z nagrań Pearl Jam, * "Software Upgrade" Poppy to być może najlepszy syntezatorowy motyw zeszłego roku, a jej wywiad z rośliną to mój ulubiony wywiad z rośliną ever: * Carbon Based Lifeforms wbrew pozorom nie dali mi zasnąć w pracy, chociaż część mnie bardzo tego wtedy chciała, * Beck nagrał na nowy krążek kilka wyśmienitych refrenów, zabrakło mu co prawda spoiwa, którym by to wszystko posklejał, ale i tak ma na tej płycie więcej kolorytu niż większość współczesnych rockmanów w całych swoich dyskografiach, * Blondie, choć nagrywają od lat wciąż tę samą płytę, wykrzesali z siebie całkiem sporo wigoru, o wiele więcej niż na czymkolwiek, co pamiętam, że nagrali po comebacku z "Marią", * Ariel Pink, choć nagrywa od lat wciąż tę samą płytę, w nowej odsłonie wcale nie zawodzi, po raz kolejny dziwacznie maszapując Papa Dance z "All I Wanna Do" Beach Boysów, * Ted Nemeth jest wszystkim tym, czym zawsze chciałem, żeby był Organek, gdy pierwszy raz usłyszałem "Kate Moss", * płyta Polly O'Keary trwała tylko trzy kwadranse, * okładka Hard Driver ma całkiem ładnie dobrane kolory. 1. Brad Mehldau – After Bach 2. Charly Bliss – Guppy 3. The War on Drugs – A Deeper Understanding 4. Slowdive – Slowdive 5. Voo Voo – 7 6. Poppy – Poppy.Computer 7. Beck – Colors 8. niXes – niXes 9. Ariel Pink – Dedicated to Bobby Jameson 10. The National – Sleep Well Beast 11. Lorde – Melodrama 12. Kari – I Am Fine 13. Ted Nemeth – Ctrl C 14. Jamiroquai – Automaton 15. Nothing but Thieves – Broken Machine 16. Greta Van Fleet – From the Fires 17. Royal Blood – How Did We Get So Dark? 18. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 19. Daria Zawiałow – A kysz! 20. Piotr Bukartyk – O zgubnym wpływie wyższych uczuć 21. Carbon Based Lifeforms – Derelicts 22. Liam Gallagher – As You Were 23. Blondie – Pollinator 24. Death of Lovers – The Acrobat 25. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 26. Me and That Man – Songs of Love and Death 27. Foo Fighters – Concrete and Gold 28. Lana del Rey – Lust for Life 29. Depeche Mode – Spirit 30. U2 – Songs of Experience 31. Polly O'Keary and the Rhythm Method – Black Crow Callin' 32. Hard Driver – #NoSleep RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Sundrajta - 18.04.2018 11:35 PM Lubię czytać takie komentarze. AKT! napisał(a):definicja za polską wiki: "ogólny termin używany w odniesieniu do wydawnictwa muzycznego, złożonego z utworów, które nie zostały zaplanowane jako pojedyncze dzieło. Kompilacje często składają się z utworów różnych artystów: ścieżki dźwiękowe, samplery wytwórni płytowych, albumy tematyczne), choć czasami poświęcone są jednemu artyście"Dyskusja trochę przygasła, a faktycznie można by jakoś konkretniej ująć w ramy jakie składanki chcielibyście poddać pod głosowanie. Domyślam się że niektórym z Was chodzi o składanki, które albo mają jednego kompozytora, albo jakiś inny łączący motyw przewodni? Jeżeli przeczytam tu konkretną definicję, to mogę przy następnym notowaniu stworzyć ankietę i poddać ten pomysł pod głosowanie. Ale musimy wiedzieć czego ta ankieta (jak najdokładniej) miałaby dotyczyć? Aha i pora już wysyłać PW, żeby niektórzy nie przegapili finałowego terminu. RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - prz_rulez - 18.04.2018 11:37 PM 10 dni... Hmm. Ja chyba już awaryjnie poproszę o przedłużenie do 29. RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Sundrajta - 18.04.2018 11:39 PM No chyba da się zrobić? RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Tomekk - 22.04.2018 04:35 PM Tym razem udało mi się zmieścić w terminie. Ostatnio wróciłem do albumu "Slowdive" i ponownie mocno mnie wkręcił. Jako całość prezentuje się zaskakująco dobrze i z każdym kolejnym przesłuchaniem zyskuje na wartości. Z nowości - poza moją propozycją, najlepiej zabrzmiało mi Blondie 1. Slowdive – Slowdive 2. Beck – Colors 3. Lorde – Melodrama 4. Royal Blood – How Did We Get So Dark? 5. Daria Zawiałow – A kysz! 6. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 7. Lana del Rey – Lust for Life 8. Blondie – Pollinator 9. Greta Van Fleet – From the Fires 10. The War on Drugs – A Deeper Understanding 11. U2 – Songs of Experience 12. Jamiroquai – Automaton 13. Liam Gallagher – As You Were 14. Kari – I Am Fine 15. Nothing but Thieves – Broken Machine 16. Ariel Pink – Dedicated to Bobby Jameson 17. Brad Mehldau – After Bach 18. The National – Sleep Well Beast 19. Carbon Based Lifeforms – Derelicts 20. Poppy – Poppy.Computer 21. Foo Fighters – Concrete and Gold 22. niXes – niXes 23. Ted Nemeth – Ctrl C 24. Charly Bliss – Guppy 25. Death of Lovers – The Acrobat 26. Piotr Bukartyk – O zgubnym wpływie wyższych uczuć 27. Voo Voo – 7 28. Depeche Mode – Spirit 29. Me and That Man – Songs of Love and Death 30. Hard Driver – #NoSleep 31. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 32. Polly O'Keary and the Rhythm Method – Black Crow Callin' Propozycja: Mery Spolsky - Miło było Pana poznać [2017-IX] RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - TuneHunterz - 22.04.2018 10:17 PM 01.Hard Driver – #NoSleep 02.U2 – Songs of Experience 03.Lorde – Melodrama 04.Lana del Rey – Lust for Li 05.Jamiroquai – Automaton 06.Daria Zawiałow – A kysz! 07.Ariel Pink – Dedicated to Bobby Jameso 08 Beck – Colors 09.Blondie – Pollinator 10.Brad Mehldau – After Bach 11.Carbon Based Lifeforms – Derelic 12.Greta Van Fleet – From the Fires 13.Kari – I Am Fine [2017-VI] 14.Piotr Bukartyk – O zgubnym wpływie wyższych uczuć 15.Polly O'Keary and the Rhythm Method – Black Crow Callin 16.Poppy – Poppy.Computer 17.Ted Nemeth – Ctrl C 18.Voo Voo – 7 19.the War on Drugs – A Deeper Understanding 20.the National – Sleep Well Beast 21.Slowdive – Slowdive 22.Royal Blood – How Did We Get So Dark? 23.Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena [2017-I] 24.Nothing but Thieves – Broken Machine 25.niXes – niXes 26.Me and That Man – Songs of Love and Death 27.Liam Gallagher – As You Were 28.Foo Fighters – Concrete and Gold 29.Depeche Mode – Spiri 30.Death of Lovers – The Acrobat 31.Charly Bliss – Guppy 32.Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym PROPOZYCJA High Voltage - Signs Of The Apocallypse ( Lipiec 2017) RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Dobromiera - 23.04.2018 06:27 PM Zagłosuję na ostatnią chwilę. RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Yacy - 24.04.2018 10:14 AM 1. Depeche Mode – Spirit [2017-II] 2. Voo Voo – 7 [2017-III] 3. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym [2017-XI] 4. Slowdive – Slowdive [2017-V] 5. Kari – I Am Fine [2017-VI] 6. niXes – niXes [2017-XI] 7. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena [2017-I] 8. Polly O'Keary and the Rhythm Method – Black Crow Callin' [2017-V] 9. Foo Fighters – Concrete and Gold [2017-IX] 10. the National – Sleep Well Beast [2017-IX] 11. Greta Van Fleet – From the Fires [2017-XI] 12. Piotr Bukartyk – O zgubnym wpływie wyższych uczuć [2017-IV] 13. Ariel Pink – Dedicated to Bobby Jameson [2017-IX] 14. Brad Mehldau – After Bach [2018-III] 15. Me and That Man – Songs of Love and Death [2017-III] 16. Carbon Based Lifeforms – Derelicts [2017-X] 17. Death of Lovers – The Acrobat [2017-XI] 18. Lorde – Melodrama [2017-VI] 19. the War on Drugs – A Deeper Understanding [2017-VIII] 20. U2 – Song of Experience [2017-XII] 21. Royal Blood – How Did We Get So Dark? [2017-VI] 22. Liam Gallagher – As You Were [2017-X] 23. Beck – Colors [2017-X] 24. Lana del Rey – Lust for Life [2017-VII] 25. Charly Bliss – Guppy [2017-IV] 26. Daria Zawiałow – A kysz! [2017-III] 27. Blondie – Pollinator [2017-V] 28. Nothing but Thieves – Broken Machine [2017-IX] 29. Ted Nemeth – Ctrl C [2017-X] 30. Jamiroquai – Automaton [2017-III] 31. Popy – Poppy.Computer [2017-X] 32. Hard Driver – #NoSleep [2017-V] propozycja: Julia Pietrucha - Postcards from the Seaside (marzec 2018) RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - kajman - 27.04.2018 07:46 AM Wreszcie wkleiłem wyniki. Wreszcie, bo od dwóch tygodni pozostawała mi do przesłuchania tylko jedna płyta i jakoś nie mogłem znaleźć na nią czasu. Zgłosiłbym płytę Bez Jacka - Wierząc w sny ale uczestnicy zabawy musieliby się zgodzić na pobranie z chomika wersji flac, bo inne są niedostępne. No chyba że ktoś sobie kupi płytę. RE: Ranking Płytowy - notowanie IV, kwiecień 2018 - Sundrajta - 27.04.2018 08:20 AM Ja tam dobrym flackiem nie pogardzę. |