MOJE PŁYTY XXI WIEKU - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: m.volta - GUNNERS TOP (/forumdisplay.php?fid=78) +---- Wątek: MOJE PŁYTY XXI WIEKU (/showthread.php?tid=3901) |
MOJE PŁYTY XXI WIEKU - marsvolta - 05.02.2009 12:59 AM Postanowiłem zrobić takie małe jak się potem okazało dość duże podsumowanie moich ulubionych płyt nowego wieku, a nawet milenium przy okazji. Wydaje mi się, że to dość ciekawy pomysł, a przy okazji będzie to jakiś punkt zaczepny do podsumowania dekady. Nigdy nie robiłem listy ulubionych płyt, ale na bazie innych moich zestawień i podsumowani zrobiłem wstępną selekcję, a potem wybrałem setkę najlepszych co jakiś czas dodając te płyty o których zapomniałem, a które były dla mnie ważne. 1.My Chemical Romance - The Black Parade (2006) 2.The Mars Volta - De-Loused in the Comatorium (2003) 3.The Strokes - Is This It (2001) 4.Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not (2006) 5.Franz Ferdinand - Franz Ferdinand (2004) 6.Metallica - Death Magnetic (2008) 7.Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf (2002) 8.System of a Down - Toxicity (2001) 9.The White Stripes - Elephant (2003) 10.The Killers - Hot Fuss (2004) 11.Tool - Lateralus (2001) 12.The Libertines - Up the Bracket (2002) 13.Green Day - American Idiot(2003) 14.Slipknot - Vol. 3: (The Subliminal Verses) (2004) 15.Hey - [sic!] (2001) 16.Fall Out Boy - From Under the Cork Tree (2005) [img]http://www.lassak.republika.pl/mpnw/17.A%20Fever%20You%20Can't%20Sweat%20Out.jpg[/img]17.Panic! at the Disco - A Fever You Can't Sweat Out (2005) 18.The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement (2008) 19.Babyshambles - Down in Albion (2005) 20.The Raconteurs - Broken Boy Soldiers (2006) 21.Kings of Leon - Aha Shake Heartbreak (2005) 22.Against Me! - New Wave (2007) 23.The White Stripes - White Blood Cells (2001) 24.Nosowska - UniSexBlues (2007) 25.My Chemical Romance - Three Cheers for Sweet Revenge (2004) 26.The Mars Volta - Frances the Mute (2005) 27.Interpol - Turn On The Bright Lights (2002) 28.Ladyhawke - Ladyhawke (2008) 29.Muse - Origin of Symmetry (2001) 30.Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare (2007) 31.Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better (2005) 32.Editors - An End Has a Start (2007) 33.The Darkness - Permission to Land (2003) 34.The Strokes - Room on Fire (2003) 35.The Raconteurs - Consolers of the Lonely (2008) 36.Audioslave - Audioslave (2002) 37.Jerry Cantrell - Degradation Trip (2002) 38.The Kooks - Inside In/Inside Out (2006) 39.Cool Kids of Death - Cool Kids of Death (2002) 40.Kings of Leon - Only by the Night (2008) 41.Jane's Addiction - Strays (2003) 42.Razorlight - Up All Night (2004) 43.Kaiser Chiefs - Employment (2005) 44.Interpol - Antics (2004) 45.Billy Talent - Billy Talent II (2006) 46.The Strokes - First Impressions of Earth (2006) 47.Zwan - Mary Star of the Sea (2003) 48. Queens of the Stone Age - Lullabies to Paralyze (2005) 49.Lostprophets - Thefakesoundofprogress (2001) 50.Brand New - Deja Entendu (2003) 51.The Music - The Music (2002) 52.Foo Fighters - In Your Honor (2005) 53.The White Stripes - Icky Thump (2007) 54.Bullet for My Valentine - Scream Aim Fire (2008) 55.Wolfmother - Wolfmother (2005) 56.Korn - Untouchables (2002) 57.Razorlight - Razorlight (2006) 58.Babyshambles - Shotter's Nation (2007) 59.The Cooper Temple Clause - Kick Up the Fire, and Let the Flames Break Loose (2003) 60.Pearl Jam - Riot Act (2002) 61.Pidżama Porno - Bułgarskie Centrum (2004) 62.The Mars Volta - The Bedlam in Goliath (2008) 63.The Cribs - Men's Needs, Women's Needs, Whatever (2007) 64.The Darkness - One Way Ticket to Hell... and Back (2005) 65.Serj Tankian - Elect the Dead (2007) 66.The Futureheads - The Futureheads (2004) 67.The White Stripes - Get Behind Me Satan (2005) 68.The Libertines - The Libertines (2004) 69.Placebo - Sleeping with Ghosts (2003) 70.Piotr Banach - Wu-wei (2005) 71.Incubus - Morning View (2001) 72.John Frusciante - To Record Only Water For Ten Days (2001) 73.The Good, the Bad & the Queen - The Good, the Bad & the Queen (2007) 74.Editors - The Back Room (2005) 75.Melissa Auf der Maur - Auf der Maur (2004) 76.The Subways - Young for Eternity (2005) 77.Scarlett Johansson - Anywhere I Lay My Head (2008) 78.Jet - Get Born (2003) 79.Avenged Sevenfold - City Of Evil (2005) 80.The Rapture - Echoes (2003) 81.The Von Bondies - Pawn Shoppe Heart (2004) 82.System of a Down - Mezmerize (2005) 83.Foo Fighters - One by One (2002) 84.Jimmy Eat World - Bleed American (2001) 85.Idlewild - The Remote Part (2002) 86.Duffy - Rockferry (2008) 87.Institute - Distort Yourself (2005) 88.The Used - The Used (2002) 89.The Automatic - Not Accepted Anywhere (2006) 90.The Prodigy - Always Outnumbered, Never Outgunned (2004) 91. Anti-Flag - For Blood and Empire (2006) 92. The Smashing Pumpkins - Zeitgeist (2007) 93. Tomahawk - Tomahawk (2001) 94. Stone Temple Pilots - Shangri-La Dee Da (2001) 95. Garbage - Bleed Like Me (2005) 96. Joe Satriani - Strange Beautiful Music (2002) 97. The Verve Forth (2008) 98. Protest The Hero - Kezia (2006) 99. Tantric - Tantric (2001) 100. Beck - Guero (2005) - marsvolta - 05.02.2009 01:03 AM Nie przedłużając tak jak już wcześniej zapowiedziałem przedstawią moją listę płyt. Dzisiaj miejsca od 100. do 91. 100. Beck â Guero (2005) 99. Tantric â Tantric (2001) 98. Protest The Hero â Kezia (2006) 97. The Verve Forth (2008) 96. Joe Satriani - Strange Beautiful Music (2002) 95. Garbage - Bleed Like Me (2005) 94. Stone Temple Pilots - Shangri-La Dee Da (2001) 93. Tomahawk - Tomahawk (2001) 92. The Smashing Pumpkins â Zeitgeist (2007) 91. Anti-Flag - For Blood and Empire (2006) - abd3mz - 05.02.2009 01:05 AM Bardzo jestem ciekawy Twojego topu. - marsvolta - 05.02.2009 01:08 AM abd3mz napisał(a):Bardzo jestem ciekawy Twojego topu.Dzięki! Będę się starał umieszczać każdego dnia kolejną dziesiątkę. A potem w pierwszej 50 napiszę też coś od siebie o każdej z płyt. I włąnie dlatego nie umieszczam wszystkiego od razu, bo trochę pisania będzie. - abd3mz - 05.02.2009 01:16 AM marsvolta napisał(a):A potem w pierwszej 50 napiszę też coś od siebie o każdej z płyt.To najbardziej lubię. Tego typu zestawienia traktuje jako okazję do poznania muzyki, którą ktoś uważa za genialną i choć trochę się różnimy to postaram się poznać kilka nieznanych mi płyt. - AKT! - 05.02.2009 01:23 AM O ja też będę śledził Z ostatniej dziesiątki w całości znam jedynie "Guero" - Kaczy1993 - 05.02.2009 10:11 AM Ciekawie się zapowiada Zjadłeś myślnik przy 97 miejscu (The Verve - Forth) - saferłel - 05.02.2009 10:53 AM 97 miejsce dla Forth bardzo mnie cieszy ;] Garbage też się nawet znalazło, a myślałem, że mało kto zna ten album. Mimo, że głównie zajmuje się muzyką ''przeszłą'', a z 21 wieku znam perfekcyjnie jedynie lata 07,08 i teraz 09, to prawie wszystko znam z twojej listy i nie lubię tylko Protest The Hero :/ - ku3a - 05.02.2009 12:53 PM znam kilka płyt z tej dziesiątki, ale żadna nie rzuciła mnie na kolana, więc na wyróżnienie u mnie nie zasługują . - marsvolta - 05.02.2009 06:03 PM Dzisiaj druga dziesiątka. Bardzo mi miło, że ten wątek cieszy się tak dużym zainteresowaniem. Wszystkim dziękuje za komentowanie. Oto kolejne miejsca: 90.The Prodigy - Always Outnumbered, Never Outgunned (2004) 89.The Automatic - Not Accepted Anywhere (2006) 88.The Used - The Used (2002) 87.Institute - Distort Yourself (2005) 86.Duffy - Rockferry (2008) 85.Idlewild - The Remote Part (2002) 84.Jimmy Eat World - Bleed American (2001) 83.Foo Fighters - One by One (2002) 82.System of a Down - Mezmerize (2005) 81.The Von Bondies - Pawn Shoppe Heart (2004) - saferłel - 05.02.2009 06:06 PM Prodigy z najsłabszą swoją płytą bardzo wysoko Nieźle Foo Fighters i Duffy - całkiem świeża przecież. - ku3a - 05.02.2009 06:23 PM wiadomo co mnie najbardziej cieszy . choć ja sam dałbym "Mezmerize" duuuuużo wyżej! Duffy się nie spodziewałem. - AKT! - 05.02.2009 08:11 PM Z tą Duffy to jakaś pomyłka A i przypomniałeś mi, że muszę odświeżyć sobie "Bleed American" - Gary - 05.02.2009 09:05 PM Z dziesiątej dziesiątki wybieram Verve, a z dziewiątej SOAD. "Zeitgeist" to raczej było dla mnie rozczarowanie. Zobaczymy jak będzie w następnych dziesiątkach. - abd3mz - 05.02.2009 09:34 PM Na razie w całości znam tylko Forth, więc nic nie piszę... - Gary - 05.02.2009 11:41 PM abd3mz napisał(a):Na razie w całości znam tylko Forth, więc nic nie piszę...Oprócz tych co wymieniłem też nie znam żadnego, tylko ciii... (ale nawiasem mówiąc to dobry pomysł - muszę też ułożyć sobie taki topik z płytami z tego wieku, ale chyba dopiero jak ułożę top Porcupine Tree) - marsvolta - 06.02.2009 02:57 PM Dzisiaj trzecie dziesiątka, a jutro czwarta, ale będzie to chyba gdzieś koło godziny osiemnastej. 80.The Rapture - Echoes (2003) 79.Avenged Sevenfold - City Of Evil (2005) 78.Jet - Get Born (2003) 77.Scarlett Johansson - Anywhere I Lay My Head (2008) 76.The Subways - Young for Eternity (2005) 75.Melissa Auf der Maur - Auf der Maur (2004) 74.Editors - The Back Room (2005) 73.The Good, the Bad & the Queen - The Good, the Bad & the Queen (2007) 72.John Frusciante - To Record Only Water For Ten Days (2001) 71.Incubus - Morning View (2001) - Gary - 06.02.2009 03:00 PM Z tej dziesiątki znam 3 - w takiej kolejności: 1. The Back Room 2. City of Evil 3. The Good, The Bad & The Queen - saferłel - 06.02.2009 03:02 PM The Good, The Bad And The Queen rozkłada tą 10 na łopatki. Jedna z najlepszych w 21 wieku. Top 10 dla mnie. - ku3a - 06.02.2009 03:45 PM dla mnie oczywiście najlepsza jest ta płyta, na której jest "M.I.A." |