Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Wspólne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Forumowa Lista Płyt (/forumdisplay.php?fid=154) +--- Wątek: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 (/showthread.php?tid=38615) |
RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - prz_rulez - 21.03.2018 06:50 PM Wiesz co, Kajmanie, jest pewien efekt przemęczenia. Po jakimś czasie taki utwór wraca do nas, ale już z innej perspektywy - jako swego rodzaju klejnot, który trzeba szanować RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - AKT! - 21.03.2018 07:24 PM kajman napisał(a):Czyli nie ma czegoś takiego jak syndrom Mamonia. Icon_winkjest, tylko źle go diagnozujesz i tak, wiemy, do Ciebie się nie odnosi thestranglers napisał(a):15. Charly Bliss – Guppymiałem nadzieję, że akurat u Ciebie wypadnie trochę lepiej RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - thestranglers - 21.03.2018 07:43 PM może się rozkręci z kolejnymi odsłuchami, do kolejnej edycji powinien dotrwać przecie RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - kajman - 21.03.2018 11:02 PM prz_rulez napisał(a):Wiesz co, Kajmanie, jest pewien efekt przemęczenia.No fakt, Błądzę dopiero 248 tydzień i już jest poza top 10. AKT! napisał(a):jest, tylko źle go diagnozujeszJa go nie diagnozuję. Ja robię sobie jaja. RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - Sundrajta - 22.03.2018 06:29 PM Wrócę jeszcze do dyskusji o rocku, bo akurat niedawno odsłuchałem ponownie Foo Fighters i nawet na ich płycie często gęsto wplatane są elementy z innych gatunków! Na pewno nie wszystko na niej to wzorcowy rock. Anita powraca na szczyt, a dalej też trochę się pozmieniało, bo znowuż im niżej, to tych zmian jakoś wyraźnie mniej widzę. Z nowości zdecydowanie wyróżniają się co dziwić nie powinno, te które już gościły na mojej liście albumowej. Fajnie zabrzmiał Charly, choć to akurat nie ten rodzaj dynamicznych dźwięków, które najbardziej preferuję. Jamiroquai także wypadł pozytywnie bujająco. Za to Lana nieco straciła w porównaniu z letnim odkrywaniem jej płyty. I to już prawie wszystkie pozytywy związane z nowościami, no może zdawało mi się że DoL będzie bardzo nisko, a tymczasem... Nowy projekt Ani R. praktycznie poza kilkoma utworami mnie nie wzruszył, a więc psychodeliczny pop, to kompletnie nie moja bajka! Chyba po tych kilku miesiącach oswoiłem się z hardstyle, jednak wciąż do tych płyt podchodzę jak Europejczycy do Azjatów. Wszyscy oni wydają się być dla nas identyczni. Mimo to potrafię w tej muzyce dostrzec pozytywy i prawie nigdy nie umieszczam na końcu stawki. Co innego jest z jazzem, jak ja to określam improwizacyjnym. Chodzi mi o granie tegoż dla samego grania, dla wykazania kunsztu muzyków. Niestety w ten sposób bardzo trudno wzbudzić we mnie więź emocjonalną z takim przekazem. Jednakże o dziwo, za najlepszą piosenkę na płycie MPQ uznałem "Ciche cztery czwarte" czyli tę samą co kajman, wielki jej wielbiciel. Gdyż właśnie w niej znalazłem najwięcej melodii i sensownej myśli przewodniej. Zaczynam żałować, że tak nisko oceniłem Sławomira, bo przy nim Jacek wygląda jak uczniak. Budowanie całego konceptu płyty na jednym niby chwytliwym wzorcu, czyli tęsknotą za PRL-em (jak to ujął AKT!) mnie również nie chwyta za serce. 1. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 2. Strachy na Lachy – Przechodzień o wschodzie 3. Nothing but Thieves – Broken Machine 4. Voo Voo – 7 [8,5* +>Środa; ->Niedziela] 5. Foo Fighters – Concrete and Gold 6. Me and That Man – Songs of Love and Death [8,5* +>Ain’t Much Loving ->One Day] 7. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 8. U2 – Songs of Experience 9. the War on Drugs – A Deeper Understanding 10. Slowdive – Slowdive 11. Glitches – Lost Language 12. Natalia Niemen – Niemen mniej znany 13. Charly Bliss – Guppy [7* +>Black Hole; ->DQ] 14. Royal Blood – How Did We Get So Dark? 15. Jamiroquai – Automaton [7* +>We Can do it; ->Something about You] 16. Lana del Rey – Lust for Life [7* +>Get Free; ->Groupie Love] 17. Depeche Mode – Spirit 18. the Killers – Wonderful Wonderful 19. Death of Lovers – The Acrobat [6,5* +>Divine Song; ->Here Lies] 20. Daria Zawiałow – A kysz! 21. Liam Gallagher – As You Were 22. the xx – I See You 23. Stereophonics – Scream above the Sounds 24. niXes – niXes [6* +>Circles; ->Happy Pills] 25. Psyko Punkz – Wietse [5,5* +>Fuck the Game; ->Rockstar] 26. Franz Ferdinand – Always Ascending [5* +>Lois Lane; +>Lazy Boy] 27. Pablopavo i Ludziki – Ladinola 28. the National – Sleep Well Beast 29. Lorde – Melodrama 30. Jacek Stęszewski – Peweksówka [3,5* +>W kieszeniach duszy; ->Pewex] 31. Mateusz Pospieszalski Quintet – Tralala [3* +>Ciche cztery czwarte; ->Panie] A jak brakuje Wam klasycznego rocka, to proszę bardzo: Greta Van Fleet – From the Fires [2017-XI] RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - prz_rulez - 24.03.2018 12:51 AM Ja zagłosuję jutro, ale proszę dać mi czas trochę dłuższy niż wczesne godziny poranne RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - Sundrajta - 24.03.2018 02:27 PM W porządku. Bo i tak na razie jest zaledwie siedem głosów, to zdecydowanie za mało! Może więc jeszcze ktoś zdąży? Zatem przedłużam głosowanie do jutra (25-03) do godziny osiemnastej. RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - mr.vingoe - 24.03.2018 02:36 PM Świetnie! Miałem właśnie pisać, że potrzebuję czasu do wieczora. Dziękuję zatem za przedłużenie RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - prz_rulez - 24.03.2018 03:47 PM Ja właśnie zaczynam odsłuch. I już czuję, że bardzo się narażę Kajmanowi... RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - Sundrajta - 24.03.2018 04:04 PM Oj tam, ja jego ulubioną płytę umieściłem na samiusieńkim końcu i jakoś jeszcze "psów na mnie nie wiesza". RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - prz_rulez - 24.03.2018 04:19 PM Z naciskiem na jeszcze. RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - kajman - 24.03.2018 09:57 PM Do kiedy można zgłaszać płyty? RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - Sundrajta - 24.03.2018 10:09 PM Płyty na następne notowanie zgłaszamy zawsze do ostatniego dnia miesiąca. A więc w tym przypadku do 31 marca. RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - mr.vingoe - 25.03.2018 12:58 AM . 01. Glitches - Lost Language 02. Death Of Lovers - The Acrobat 03. Slowdive – Slowdive 04. Jamiroquai – Automaton 05. Franz Ferdinand – Always Ascending 06. The Killers – Wonderful Wonderful 07. Charly Bliss – Guppy 08. Royal Blood – How Did We Get So Dark? 09. The xx – I See You 10. Foo Fighters – Concrete and Gold 11. niXes – niXes 12. Liam Gallagher – As You Were 13. The National – Sleep Well Beast 14. Stereophonics – Scream above the Sounds 15. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 16. Me and That Man – Songs of Love and Death 17. Daria Zawiałow – A kysz! 18. Lorde – Melodrama 19. Lana del Rey – Lust for Life 20. Nothing but Thieves – Broken Machine 21. Depeche Mode – Spirit 22. Pablopavo i Ludziki – Ladinola 23. The War on Drugs – A Deeper Understanding 24. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 25. Voo Voo – 7 26. Strachy na Lachy – Przechodzień o wschodzie 27. U2 – Song of Experience 28. Natalia Niemen – Niemen mniej znany 29. Mateusz Pospieszalski Quintet – Tralala 30. Psyko Punkz – Wietse 31. Jacek Stęszewski – Peweksówka Propozycja: Ted Nemeth - Ctrl C [2017-X] RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - prz_rulez - 25.03.2018 01:38 AM A mi jeszcze to trochę zajmie... Może po skokach będzie już gotowe. RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - Aro - 25.03.2018 11:35 AM 1. N. Voo Voo – 7 [2017-III] 2. 2. Natalia Niemen - Niemen mniej znany 3. 3. Foo Fighters - Concrete and Gold 4. N. Me and That Man – Songs of Love and Death [2017-III] 5. N. Mateusz Pospieszalski Quintet – Tralala [2017-IV] 6. 8. Depeche Mode - Spirit 7. 6. Renata Przemyk - Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 8. 9. Strachy na Lachy - Przechodzień o wschodzie 9. 12. Pablopavo i Ludziki - Ladinola 10. 11. Daria Zawiałow - A kysz! 11. 14. Anita Lipnicka & the Hats - Miód i dym 12. 13. Liam Gallagher - As You Were 13. 15. U2 - Song Of Experience 14. 16. Royal Blood - How Did We Get So Dark? 15. N. niXes - niXes [2017-XI] 16.17. Slowdive - Slowdive 17. N. Lana del Rey – Lust for Life [2017-VII] 18. 18. Nothing But Thieves - Broken Machine 19. 19. Stereophonics - Scream Above The Sounds 20. 23. the xx - I See You 21. N. Franz Ferdinand – Always Ascending [2018-II] 22. 24. Glitches - Lost Language 23. 25. the National -Sleep Well Beast 24. 26. The Killers - Wonderful Wonderful 25. N. Jamiroquai – Automaton [2017-III] 26. N. Charly Bliss – Guppy [2017-IV] 27. 29. the War on Drugs - A Deeper Understanding 28. N. Death of Lovers – The Acrobat [2017-XI] 29. 31. Lorde - Melodrama 30. N. Jacek Stęszewski – Peweksówka [2017-II] 31. N. Psyko Punkz – Wietse [2017-IV] RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - prz_rulez - 25.03.2018 02:34 PM Komentarz później: 01 02 02 Daria Zawiałow - A kysz! 4,15 02 00 00 Jacek Stęszewski – Peweksówka 4,0 03 04 03 Nothing But Thieves - Broken Machine 4,0 04 05 04 Anita Lipnicka & The Hats - Miód i dym 5+4+4,25+4+3,5+3,75+3,25+3+4,5+4+3,75+3,25+3,75= 3,84615384615 05 07 06 Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 3,7 06 00 00 Jamiroquai - Automaton 3,7 07 00 00 Death Of Lovers - The Acrobat 3,55 08 10 08 U2 - Song of Experience 3,55 09 11 00 Foo Fighters - Concrete And Gold 3,5 10 12 10 Liam Gallagher - As You Were 3,5 11 13 00 The War On Drugs - A Deeper Understanding 3,45 12 17 13 The Killers - Wonderful Wonderful 3,4 13 00 00 Charly Bliss - Guppy 3,4 14 14 00 Pablopavo i Ludziki - Ladinola 3,4 15 15 12 Strachy Na Lachy - Przechodzień o wschodzie 3,4 16 00 00 Franz Ferdinand - Always Ascending 3,31 17 00 00 Lana Del Rey - Lust For Life 3,3 18 16 11 Slowdive - Slowdive 3,3 19 00 00 niXes - niXes 3,25 20 00 00 Me and That Man – Songs of Love and Death 3,2 21 18 00 Depeche Mode - Spirit 3,2 22 20 16 Stereophonics - Scream Above The Sounds 3,1 23 21 17 Royal Blood - How Did We Get So Dark? 3,1 24 22 00 The National - Sleep Well Beast 3,0 25 23 00 Lorde - Melodrama 3,0 26 00 00 Psyko Punkz - Witse 2,85 27 25 00 Natalia Niemen - Niemen mniej znany 2,8 28 26 00 Glitches - Lost Language 2,8 29 00 00 Mateusz Pospieszalski Quintet – Tralala 2,7 30 28 26 The XX - I See You 2,55 31 00 00 Voo Voo – 7 1,5 RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - prz_rulez - 25.03.2018 04:43 PM Okej, no to tak.. "Peweksówka" może nieco traci w drugiej części i niektóre utwory, przyznaję, są trochę na jedno kopyto, ale z braku laku... I tak zajęła drugie miejsce. Jamiroquai to dość miłe zaskoczenie. Pierwszy numer z płyty całkiem zacny. Jedyny problem to to, że od dawna w sumie brakuje im przebojów. Death Of Lovers... Takie trochę w starym stylu, przywołuje na myśl lata osiemdziesiąte. A "Orphans Of The Smog" powinno stać się hymnem Krakowa. Charly Bliss... W jednym miejscu znalazłem nawet informację, że na tym albumie prezentują "bubble gum", ale pierwsze sekundy szybko potwierdziły nieprawdziwość tej tezy. Jedynie wokal może przywoływać tego typu skojarzenia. Ale nawet nieguppy'e. France... Cóż. To nawet nie jest taki zły album, gdyby tak przykryć wykonawcę, ale mając w pamięci "Take Me Out"... Trochę płyta do zpaomnienia. Lana Del Rey... Cóż. Nie ukrywam, że lubię jej wokal i być może dlatego nieco wyżej, niż być powinna. niXes - nawet miłe dla ucha i być może powinno zamienić się miejscami z Laną. Me And That Man - znośne. Psyko Punkz - heh, trochę mi szkoda TuneHunterza. Zbierzmy się kiedyś i pozwólmy jego płycie przejść chociaż raz do szerokiej czołówki... Plus za dwa ostatnie utwory, bo świadczą one o tym, że twórca gotów jest na eksperymenty. To się ceni. Tralala... Co prawda ze względów oczywistych wykonawca związany ze środowiskiem, o którym poniżej, ale przynajmniej ta płyta nie dołuje. No i tekst w "4H" całkiem jajcarski No i czas na album z ostatniego miejsca... Przyznam uczciwie, że przeoczyłem nowy album Voo Voo i myślałem, że to wciąż ten sam od "Gdybym" Pierwszy zarzut - utwory niemiłosiernie się dłużą, a o punktach kulminacyjnych można tylko pomarzyć. Ogólnie nadają się do baaardzo powolnego sączenia słodkiego piwa - niestety, ja jestem abstynentem... Po drugie - na próżno szukać tu czegoś, co miałoby choćby namiastkę przeboju (i to nawet bardzo naginając to określenie na potrzeby zespołu). Jedynie "Piątek" nieco się wybija, ale słowo nieco jest tu kluczowe. Ale główna rzecz, która zaważyła na tak niskiej ocenie, to cholernie depresyjne teksty. Uczciwie przyznam, że nie trafiły one z dniem i potrafiły mnie tylko dobić - i przy okazji nieźle wku*wić. I w dodatku ten wokal, który na tej płycie idealnie nadaje się do cięcia żył... Panie Waglewski, depresję się leczy! O ile za samą muzykę album miał otrzymać ode mnie 2,0 (co i tak dałoby mu ostatnie miejsce), to ze względu na teksty ocena została obniżona do 1,5. Sorry, Kajman. RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - Sundrajta - 25.03.2018 04:47 PM Jeszcze nieco ponad godzina do końca, a wciąż brakuje dwóch głosów od forumowiczów, którzy dotąd nas nie opuszczali. Przynajmniej jednak osiągnęliśmy pułap dziesięciu głosów, który tak symbolicznie wydaje się być miarodajnym w skali minimum (optymalnie przydałoby się z 15). RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018 - kajman - 25.03.2018 06:01 PM prz_rulez napisał(a):cholernie depresyjne tekstyDepresyjne texty? 1. Choć zwykle niedziele Spisuje na straty To dziś od rana poczułem się bogaty, bogaty 2. czuję że żyję a żyję bo czuję a dla kogo mam i niczego mi nie brakuje niczego nie brakuje nam 3. nie jest mi źle, jest raczej błogo wolało się wstać lepszą nogą w czwarty dzień czasem się zdarza że budzisz mnie w czwartym wymiarze 4. W ten środek tygodnia wystarczy być By czuć się swobodnie I więcej nie czuć nic 5. zostawić Ci muszę przed spaniem słowa nabazgrane w biegu że gdybym miał jutro zaczynać od nowa nie zmieniałbym niczego 6. pamiętam bez Ciebie życie a ... pamiętam mało przysięgam jednak bez bicia że o wiele za długo to trwało Jeżeli afirmację życia i afirmację miłości uważasz za depresyjne to coś jest z Tobą w nieporządku. Mam nadzieję tylko że na przykład takie Idzie Wiatr nie uważasz za utwór optymistyczny. |