Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Wspólne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Forumowa Lista Płyt (/forumdisplay.php?fid=154) +--- Wątek: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 (/showthread.php?tid=38095) |
RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - kajman - 15.02.2018 12:09 PM Artur.O napisał(a):oczekiwanie od niego przesłuchania całej reszty dyskografii jej wykonawcy w celu niby "lepszego jej zrozumienia" to żart. I ja się z tym zgadzam.No powiedzmy, że się z tym zgodzę, bo inna opcja wygląda gorzej. RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - prz_rulez - 15.02.2018 01:17 PM Jakies oskarzenia o manipulacje i zaczepki... To naprawde nie jest mile. TuneHunterz faktycznie podszedl ambitnie do sprawy (choc ze Slawomirem chyba niezbyt ), ale to chyba nic zlego? RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - AKT! - 15.02.2018 02:52 PM prz_rulez napisał(a):TuneHunterz faktycznie podszedl ambitnie do sprawy (choc ze Slawomirem chyba niezbyt Icon_razz2 )bo Sławomir wydał tylko jedną płytę i tak się akurat składa, że to greatest hits xD w przeciwnym razie TuneHunterz z pewnością przesłuchałby jego wszystkie płyty, tak jak uczynił w przypadku pozostałych 31 artystów RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - kajman - 15.02.2018 04:36 PM I powinien się cieszyć, że w zestawie nie ma płyt Dylana lub Santany bo mogłoby mu czasu na słuchanie zabraknąć. RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - mr.vingoe - 16.02.2018 07:22 PM . 01. Glitches - Lost Language 02. The Horrors – V 03. Grizzly Bear – Painted Ruins 04. Slowdive – Slowdive 05. Arca – Arca 06. Royal Blood – How Did We Get So Dark? 07. Foo Fighters – Concrete and Gold 08. The Killers – Wonderful Wonderful 09. The xx – I See You 10. The National – Sleep Well Beast 11. Liam Gallagher – As You Were 12. Stereophonics – Scream above the Sounds 13. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 14. Daria Zawiałow – A kysz! 15. LemON – Tu 16. Pablopavo i Ludziki – Ladinola 17. Depeche Mode – Spirit 18. Lorde – Melodrama 19. Nothing but Thieves – Broken Machine 20. The War on Drugs – A Deeper Understanding 21. Dua Lipa – Dua Lipa 22. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 23. Dropkick Murphys – 11 Short Stories of Pain & Glory 24. Strachy na Lachy – Przechodzień o wschodzie 25. Natalia Niemen – Niemen mniej znany 26. U2 – Song of Experience 27. Ed Sheeran – ÷ (divide) 28. Phuture Noize – Pursuit of Thunder 29. Early Birds – Świt 30. Mike Oldfield – Return to Ommadown 31. Sławomir – The Greatest Hits 32. Nocny Kochanek – Zdrajcy metalu Propozycja: Death Of Lovers - The Acrobat [2017-XI] RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - Sundrajta - 21.02.2018 09:53 PM Widzę że temat jakoś się wyciszył, a tymczasem do finału miesiąca zastały tylko trzy dni! Parę słów komentarza z pewnością się przyda. Na początku nadmienię że nieco złagodziłem skalę ocen i dlatego niektóre albumy, zwłaszcza te na dalszych miejscach, zdawać by się mogło iż mają całkiem przyzwoitą tę średnią, jednakże to ino złudzenie. Nowości wypadły raczej nie przekonująco, skoro aż połowa z nich znalazła się praktycznie na końcu. Dużo wyżej albo te, które znałem... Nie to w sumie wszystko, bo nawet tWoD już kiedyś słuchałem ale wówczas ich kreacja nie wywarła na mnie większego wrażenia! Teraz jest dużo lepiej (może też spora promocja na Trójce pomogła). Jedyną płytą, której naprawdę nie mogłem przebrnąć to Arca. Ten gościu z Wenezueli kompletnie mnie rozwala. Podobno w jego ekperymentalnej muzyce są elementy latynoskie, tylko tym chaosie nie byłem w stanie ich dostrzec! No ale skoro sama Björk go wspiera, to będą z niego ludzie? 1. Foo Fighters – Concrete and Gold [9,5 +>The Sky Is a Neighbourhood; ->Arrows] 2. Nothing but Thieves – Broken Machine 3. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 4. LemON – Tu 5. Strachy na Lachy – Przechodzień o wschodzie 6. Nocny Kochanek – Zdrajcy metalu [8 +>Dziewczyna z kebabem; ->Pigułka samogwałtu] 7. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 8. the War on Drugs – A Deeper Understanding [8 +>Strangest Thing; ->Pain] 9. U2 – Songs of Experience 10. Dropkick Murphys – 11 Short Stories of Pain & Glory 11. Natalia Niemen – Niemen mniej znany [7,5 +>Począwszy od Kaina; ->Trąbodzwonnik] 12. Slowdive – Slowdive 13. Mike Oldfield – Return to Ommadown 14. Glitches – Lost Language [7,5 +>Full Genius; ->Linear B] 15. Daria Zawiałow – A kysz! 16. Depeche Mode – Spirit [7 +> Where's the Revolution; ->Poorman] 17. Royal Blood – How Did We Get So Dark? 18. the Killers – Wonderful Wonderful 19. the xx – I See You 20. Liam Gallagher – As You Were 21. Ed Sheeran – ÷ (divide) 22. the Horrors – V 23. Stereophonics – Scream above the Sounds 24. Grizzly Bear – Painted Ruins 25. Phuture Noize – Pursuit of Thunder [5,5 +>Human Machinery; ->The Grind] 26. Pablopavo i Ludziki – Ladinola [5 +>Ostatni dzień sierpnia; ->Jestem] 27. the National – Sleep Well Beast [5 +>The System Only Dreams in Total Darkness; ->Empire Line] 28. Lorde – Melodrama [4,5 +>Supercut; ->Hard Feelings/Loveless] 29. Sławomir – The Greatest Hits [4,5 +>Aneta; ->Miłość w Zakopanem] 30. Dua Lipa – Dua Lipa 31. Early Birds – Świt 32. Arca – Arca [2 +>Fugaces; ->Saunter] Moja propozycja: Me and That Man – Songs of Love and Death [2017-III] RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - thestranglers - 21.02.2018 10:31 PM 01. Slowdive – Slowdive 02. Lorde – Melodrama 03. The xx – I See You 04. Royal Blood – How Did We Get So Dark? 05. The National – Sleep Well Beast 06. Nothing but Thieves – Broken Machine 07. The War on Drugs – A Deeper Understanding 08. Glitches - Lost Language 09. The Horrors – V 10. Grizzly Bear – Painted Ruins 11. Liam Gallagher – As You Were 12. Stereophonics – Scream above the Sounds 13. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 14. Daria Zawiałow – A kysz! 15. Arca – Arca 16. Pablopavo i Ludziki – Ladinola 17. Depeche Mode – Spirit 18. Foo Fighters – Concrete and Gold 19. U2 – Song of Experience 20. Dua Lipa – Dua Lipa 21. The Killers – Wonderful Wonderful 22. Ed Sheeran – ÷ (divide) 23. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 24. Strachy na Lachy – Przechodzień o wschodzie 25. Natalia Niemen – Niemen mniej znany 26. Mike Oldfield – Return to Ommadown 27. Dropkick Murphys – 11 Short Stories of Pain & Glory 28. Phuture Noize – Pursuit of Thunder 29. Early Birds – Świt 30. LemON – Tu 31. Nocny Kochanek – Zdrajcy metalu 32. Sławomir – The Greatest Hits Propozycja: Jamiroquai - Automaton [2017-III] RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - AKT! - 22.02.2018 08:57 AM Sundrajta napisał(a):Jedyną płytą, której naprawdę nie mogłem przebrnąć to Arca. Ten gościu z Wenezueli kompletnie mnie rozwala. Podobno w jego ekperymentalnej muzyce są elementy latynoskie, tylko tym chaosie nie byłem w stanie ich dostrzec! No ale skoro sama Björk go wspiera, to będą z niego ludzie?jest w sumie odwrotnie, tj. arca wyprodukował bjork ostatnie dwa krążki a elementy latynoskie ograniczają się na tym krążku do tekstów po hiszpańsku; wcześniej zdarzało się arce eksponować je bardziej w sferze rytmiki czy brzmienia, ale był też nawet bardziej pogięty i glitchowy RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - Tomekk - 22.02.2018 01:40 PM 1. Lorde – Melodrama 2. Royal Blood – How Did We Get So Dark? 3. Dua Lipa – Dua Lipa 4. The War on Drugs – A Deeper Understanding 5. Daria Zawiałow – A kysz! 6. The xx – I See You 7. Slowdive - Slowdive 8. Ed Sheeran – ÷ (divide) 9. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 10. U2 – Song of Experience 11. The Killers – Wonderful Wonderful 12. Stereophonics – Scream above the Sounds 13. Strachy na Lachy – Przechodzień o wschodzie 14. Liam Gallagher – As You Were 15. The Horrors – V 16. Grizzly Bear – Painted Ruins 17. Arca – Arca 18. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 19. Sławomir – The Greatest Hits 20. The National – Sleep Well Beast 21. Nothing but Thieves – Broken Machine 22. Glitches - Lost Language 23. Foo Fighters – Concrete and Gold 24. LemON – Tu 25. Natalia Niemen – Niemen mniej znany 26. Depeche Mode – Spirit 27. Early Birds – Świt 28. Dropkick Murphys – 11 Short Stories of Pain & Glory 29. Pablopavo i Ludziki – Ladinola 30. Mike Oldfield – Return to Ommadown 31. Phuture Noize – Pursuit of Thunder 32. Nocny Kochanek – Zdrajcy metalu Propozycja: Lana del Rey - Lust For Life [2017-VII] PS> Sławomir nie taki straszny jak go malują. RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - 1981 - 22.02.2018 07:45 PM 1. Nothing but Thieves – Broken Machine 2. Royal Blood – How Did We Get So Dark? 3. Pablopavo i Ludziki – Ladinola 4. Liam Gallagher – As You Were 5. The Killers – Wonderful Wonderful 6. Slowdive - Slowdive 7. U2 – Song of Experience 8. Glitches - Lost Language 9. Sławomir – The Greatest Hits 10. The War on Drugs – A Deeper Understanding 11. The National – Sleep Well Beast 12. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 13. Dua Lipa – Dua Lipa 14. Daria Zawiałow – A kysz! 15. The xx – I See You 16. Lorde – Melodrama 17. Strachy na Lachy – Przechodzień o wschodzie 18. Stereophonics – Scream above the Sounds 19. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 20. LemON – Tu 21. Depeche Mode – Spirit 22. The Horrors – V 23. Natalia Niemen – Niemen mniej znany 24. Foo Fighters – Concrete and Gold 25. Ed Sheeran – ÷ (divide) 26. Early Birds – Świt 27. Arca – Arca 28. Grizzly Bear – Painted Ruins 29. Nocny Kochanek – Zdrajcy metalu 30. Mike Oldfield – Return to Ommadown 31. Dropkick Murphys – 11 Short Stories of Pain & Glory 32. Phuture Noize – Pursuit of Thunder Propozycja: Franz Ferdinand - Always Ascending [2018-II] RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - Sundrajta - 22.02.2018 08:26 PM A miałem sobie darować słuchanie nowej płyty FF. AKT! napisał(a):jest w sumie odwrotnie, tj. arca wyprodukował bjork ostatnie dwa krążkiNiech i tak będzie. Zatem recenzja Arki w internecie (którą czytałem) wprowadziła mnie w błąd! kajman napisał(a):Co do Arki to napiszę tylko, że chociaż ocenę zyskała znacznie wyższą to gdybym miał wybrać coś do ponownego przesłuchania to wolałbym już Swavomira niż to. Ciekawe, w kilku utworach dobre, ale przy słuchaniu męczyło okrutnie.Ciekawe podejście zważywszy na miejsca, które dałeś tym albumom. Ale przyznaję, że dopóki nie pojawiły się dwa ostatnie (na razie) głosy, to pan Zapała miał u Ciebie najlepsze miejsce. I jeszcze raz przypominam, że głosować mogą także te osoby, które dotąd nie brały udziału w zabawie i jeszcze nie zgłaszały swoich propozycji. RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - 1981 - 22.02.2018 08:56 PM Sundrajta napisał(a):A miałem sobie darować słuchanie nowej płyty FF.Podarować to sobie możesz pisanie takich komentarzy. RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - Aro - 22.02.2018 09:12 PM 1. 1. Dropkick Murphys - 11 Short Stories of Pain & Glory 2. N. Natalia Niemen - Niemen mniej znany 3. N. Foo Fighters - Concrete and Gold 4. N. Nocny Kochanek - Zdrajcy metalu 5. 4. Mike Oldfield - Return To Ommadown 6. 3. Renata Przemyk - Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 7. 5. Early Birds - Świt 8. N. Depeche Mode - Spirit 9. 6. Strachy na Lachy - Przechodzień o wschodzie 10. 7. LemON - Tu 11. 9. Daria Zawiałow - A kysz! 12. N. Pablopavo i Ludziki - Ladinola 13. 8. Liam Gallagher - As You Were 14. 10. Anita Lipnicka & the Hats - Miód i dym 15. 11. U2 - Song Of Experience 16. 12. Royal Blood - How Did We Get So Dark? 17. 14. Slowdive - Slowdive 18. 13. Nothing But Thieves - Broken Machine 19. 17. Stereophonics - Scream Above The Sounds 20. 15. Grizzly Bear - Painted Ruins 21. N. Arca - Arca 22. 19. Ed Sheeran - ÷ 23. 21. the xx - I See You 24. N. Glitches - Lost Language 25. N. the National -Sleep Well Beast 26. 22. The Killers - Wonderful Wonderful 27. 23. Dua Lipa - Dua Lipa 28. 24. The Horrors - V 29. N. the War on Drugs - A Deeper Understanding 30. N. Sławomir -The Greatest Hits 31. N. Lorde - Melodrama 32. N. Phuture Noize - Pursuit of Thunder Wypadki: 2. Free Salamander Exhibit - Undestroyed 16. CF98 - Story Makers 18. Yasmine Hamdan - Al Jamilat 20. Rag'n'Bone Man - Human 25. B-Front - Beyond Reality 26. Hadise - Şampiyon 27. Imagine Dragons - Evolve 28. Big Bang - Made 29. LCD Soundsystem - American Dream 30. Regain - Point Of No Return Propozycja: Voo Voo - 7 [III-2017] RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - prz_rulez - 22.02.2018 09:48 PM 1981 napisał(a):Podarować to sobie możesz pisanie takich komentarzy. Icon_rolleyesAkurat co do Sundrajty można mieć pewność, że był to tylko niewinny żart Ja zdążę, ale nie ukrywam, że tym razem odsłuch nowości będzie trochę "na odwal się"... Do której tego 24.02 można głosować? RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - kajman - 22.02.2018 10:43 PM Sundrajta napisał(a):Ciekawe podejście zważywszy na miejsca, które dałeś tym albumom.Bo ja oceniam płytę, a nie swoją sympatię do niej. 1981 napisał(a):Podarować to sobie możesz pisanie takich komentarzy.A dlaczego, skoro nie spodziewa się po niej nic dobrego. Po tym co z niej słyszałem ja też wolałbym nie zapoznawać się z tą płytą. prz_rulez napisał(a):Akurat co do Sundrajty można mieć pewność, że był to tylko niewinny żartNie jestem pewien, a nawet byłbym zdziwiony. RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - Sundrajta - 22.02.2018 11:30 PM Żart, czy ja wiem? Zresztą nawet w naszym zestawie są dwa zespoły o tych inicjałach. Faktycznie jednak gdyby nie znalazła się w rankingu, to przesłuchanie zostałoby odłożone na daleką przyszłość! A kto wie, może się pozytywnie zaskoczę (chociaż tytułowy utwór nie daje ku temu podstaw). prz_rulez napisał(a):Do której tego 24.02 można głosować?Do południa, ale sztywno się godziny trzymał nie będę. Jak ktoś poprosi o przedłużenie, to tych kilka godzin nikomu raczej nie zaszkodzi? RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - AKT! - 23.02.2018 12:18 AM Sundrajta napisał(a):Zatem recenzja Arki w internecie (którą czytałem) wprowadziła mnie w błąd!nie do końca, bo to bjork przekonała arkę, że powinien zacząć śpiewać, więc i ona ma na niego wpływ 1981 napisał(a):Podarować to sobie możesz pisanie takich komentarzy. Icon_rolleyesi po co ta agresja? ja się wcale nie dziwię koledze, że nie chciał ff poświęcać czasu, ja już poświęciłem i nie czuję się szczególnie ubogacony, ot kolejna płyta ff, może nieco bardziej popowa niż poprzednia, co nie znaczy, że zła, ale niczego nowego tu nie prezentują; to krążek bardziej dla miłośników grupy, a i niektórzy z nich pewnie będą kręcić nosami Sundrajta napisał(a):Żart, czy ja wiem? Zresztą nawet w naszym zestawie są dwa zespoły o tych inicjałach. Icon_twistedbrakuje fleet foxes! gdyby ich zeszłoroczny album był lepszy, pewnie bym zgłosił RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - 1981 - 23.02.2018 10:33 AM (23.02.2018 12:18 AM)AKT! napisał(a):Gdzie tu agresja? Normalna reakcja. :o Zgłaszam płytę lubianego przeze mnie zespołu, a pierwsza reakcja zaledwie parę minut później to diss, i do tego bez słuchania. Przykre. Eee, ta zabawa to nie dla mnie.1981 napisał(a):Podarować to sobie możesz pisanie takich komentarzy. Icon_rolleyesi po co ta agresja? RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - AKT! - 23.02.2018 10:39 AM równie dobrze mógłbyś napisać, że wymiana opinii nie jest dla Ciebie, bo wolisz trwać w samozadowoleniu, nawet za cenę utraty możliwości rozwoju i krytycznego osądu swoich obecnych i przeszłych wyborów mnie dużo bardziej dotykają same typy, przez to, że zwykle nie mam możliwości ich zrozumieć, bo z założenia kastruje się je z komentarzy, a opinie substytuuje cyferkową wyliczanką RE: Ranking Płytowy - notowanie II, luty 2018 - kajman - 23.02.2018 02:05 PM AKT! napisał(a):bo z założenia kastruje się je z komentarzy, a opinie substytuuje cyferkową wyliczankąCzyżbym był chlubnym wyjątkiem ? A moja propozycja to: Mateusz Pospieszalski Quintet - Tralala |