Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 65 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Muzator Sundrajty (/forumdisplay.php?fid=192) +---- Wątek: Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 65 (/showthread.php?tid=37298) |
Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 65 - Sundrajta - 24.11.2017 07:02 PM Pora się sprężać, żeby zdążyć z prezentacją płyt, które ostatnio wywarły na mnie największe wrażenie. A właśnie dzięki Spotify przesłuchałem w tym samym okresie jakieś dwa razy więcej albumów niż zwykle i to jak sądzę miało zdecydowanie pozytywny wpływ także na całokształt listy. W listopadzie pojawiło się mnóstwo świetnych płyt, a jeszcze przypomniałem sobie o tej sprzed roku, której o dziwo dotąd nie uwzględniałem w swym zestawieniu! Zacznijmy od rewelacyjnej Anity i Kapeluszy, cieplutka jeszcze płyta z jednym starym kawałkiem (który po wczorajszym przesłuchaniu znalazł się tak gdzieś w środku stawki). Cieszy też fakt, że wreszcie GVF wydała swój debiutancki album, u mnie wylądował obok zespołu, który również gra muzykę zbliżoną do LZ (i w tej chwili tutaj ma najdłuższy staż). Evanescence wydali wcale nie autorską płytę (bo nowości są zdaje się tylko dwie) ale te piosenki na tyle nęcą odmienną aranżacją od wersji oryginalnych, że postanowiłem ją uwzględnić. No cóż w tym bogactwie Kortez i Jaromir z równie ciekawymi albumami, ledwie się załapały pod koniec stawki. Tylko obecny lider odnotował postęp o trzy oczka (co przy tylu świeżynkach dziwić nie powinno), zaś spadek największy należy się Mecie -8, choć niewiele mniejszy mają Voo Voo i Live bo po -7. #065 01. [↑ 07] LemON – Tu / 2017 02. [+*D] Anita Lipnicka & the Hats – Miód i Dym / 2017 03. [↓ 05] Natalia Przybysz – Światło Nocne / 2017 04. [↓ 05] Foo Fighters – Concrete and Gold / 2017 05. [^*D] Radiohead – a Moon Shaped Pool / 2016 06. [↓ 03] Karolina Skrzyńska – Palcem po Wodzie / 2017 07. [=05] Nothing but Thieves – Broken Machine / 2017 ------------------------------------------------------------------------- 08. [+*D] Evanescence – Synthesis / 2017 09. [↓ 03] Strachy na Lachy – Przechodzień o Wschodzie / 2017 10. [+*D] Greta Van Fleet – from the Fires / 2017 11. [=15] Kaleo – A / B / 2016 12. [↓ 08] Pristine – Ninja / 2017 13. [↓ 04] Maryla Rodowicz – Ach Życie... / 2017 14. [↓ 14] Metallica – Hardwired… to Self-Destruct / 2016 ------------------------------------------------------------------------- 15. [↓ 04] Closterkeller – Viridian / 2017 16. [↓ 13] Voo Voo – 7 / 2017 17. [↓ 02] Rust on the Rails – Talisman / 2017 18. [+*D] Kortez – Mój Dom / 2017 19. [+*D] Jaromir Nohavica – Poruba / 2017 20. [↓ 02] Lion Shepherd – Heat / 2017 21. [↓ 03] Live – V / 2001 *** Czekalnica *** 1. Von Hertzen Brothers – War Is Over / 2017 2. Mrozu – Zew / 2017 3. Marilyn Manson – Heaven Upside Down / 2017 4. Blindead – Ascension / 2016 5. Coma – Metal Ballads, volumin 1 / 2017 6. Welshly Arms – Covers, volumin 2 [ep] / 2014 7. the Ceez – o Chłopcu Polskim / 2017 8. Europe – Walk the Earth / 2017 9. Liam Gallagher – as You Were / 2017 I tradycyjnie napiszę do kolejnego przeczytania, oby za dwa tygodnie. |