Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 56 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Muzator Sundrajty (/forumdisplay.php?fid=192) +---- Wątek: Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 56 (/showthread.php?tid=35171) |
Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 56 - Sundrajta - 23.06.2017 12:54 PM Zaciekawiony podsumowaniem 500 notowań (forumowej listy płyt LP3), na początek sięgnąłem po jedną z tych ze ścisłej czołówki, której wciąż nie znałem, a przy której (ze względu na wykonawczynię) miałem największe nadzieje na świetną muzę! I chyba się nie rozczarowałem? Dla porównania przesłuchałem jej najnowszy album z Gonzalem i faktycznie, ta nie ma startu do weteranki. Brakuje jej polotu i lekkości płyty sprzed dziesięciu lat, a niektóre covery wręcz mnie drażnią (choćby mojej ukochanej "Rebeki")! Dlatego tutaj wylądowała dopiero pod koniec listy oczekujących! T.Love za to swoim entuzjazmem dorównuje ich najlepszym osiągnięciom! Chociaż akurat wersja deluxe której słuchałem jest na moje ucho ciut przydługa. A choćby taki Sting w pojedynczych utworach nie był w stanie przebić się do mojego podsumowania, jednak jako całość w najnowszej płycie zabrzmiał intrygująco i profesjonalnie (jak prawie zawsze). Najwięcej straciła formacja Nergala i Portera -13, nowszy LC "Dzieciom" -9 oraz KM z gruzińskim chórem kobiecym -7! Zaś największe postępy zanotowali: Metallica +4, a także Voo Voo, tAW i Bukartyk po +3. #056 01. [= 12] U2 – Songs of Innocence / 2014 02. [↑ 05] Metallica – Hardwired… to Self-Destruct / 2016 03. [↑ 03] Birds of Tokyo – Brace / 2016 04. [↑ 04] Voo Voo – 7 / 2017 05. [= 06] Kaleo – A/B / 2016 06. [↓ 10] Lao Che – Soundtrack / 2012 07. [*^D] Anna Maria Jopek – ID / 2007 -------------------------------------------------------------- 08. [↑ 02] the Afghan Whigs – in Spades / 2017 09. [*^D] T.Love – T.Love / 2016 10. [↓ 03] Katie Melua feat. Gori Women's Choir – in Winter / 2016 11. [p 02] Red Hot Chili Peppers – the Getaway / 2016 12. [↑ 03] Piotr Bukartyk – o Zgubnym Wpływie Wyższych Uczuć / 2017 13. [↑ 05] Skunk Anansie – Black Traffic / 2012 14. [*^D] Sting – 57th & 9th / 2016 ------------------------------------------------------ 15. [*+D] Beth Ditto – Fake Sugar / 2017 16. [↓ 02] Natalia Niemen – Niemen Mniej Znany / 2017 17. [= 04] Ørganek – Czarna Madonna / 2016 18. [p 17] Zakopower – Drugie Pół / 2015 19. [↓ 24] Lao Che – Dzieciom / 2015 20. [↓ 04] the xx – I See You / 2017 21. [↓ 02] Me and That Man – Songs of Love and Death / 2017 *** Czekalnica *** 1. LemON – Tu / 2017 2. Depeche Mode – Spirit / 2017 3. Soundgarden – King Animal / 2012 4. Mew – Visuals / 2017 5. No Man's Valley – Time Travel / 2016 6. Royal Blood – How Did We Get so Dark? / 2017 7. alt-J – Relaxer / 2017 8. Anna Maria Jopek & Gonzalo Rubalcaba – Minione / 2017 9. Warsaw Tango Group – Warszawskie Tango Elektryczne / 2017 I jak zwykle, mam nadzieję, że za dwa tygodnie znowu przedstawię Wam moje kolejne propozycje. |