Notowanie 96 (04.10.08) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Domowa Lista Przebojów (/forumdisplay.php?fid=27) +---- Wątek: Notowanie 96 (04.10.08) (/showthread.php?tid=2870) |
Notowanie 96 (04.10.08) - saferłel - 04.10.2008 06:41 PM Zacznę od nowości. Zacznę od nich przykładem chociażby listy Jacka i wiele innych, które dużą rolę przypisuję komentarzowi tych piosenek, odpuszczając czasem resztę. W końcu skoro będę komentował same nowości, to po kilku tyg. każdy będzie mógł teoretycznie znać wszystko co jest na mojej liście. Elbow - The Bones Of You: Co by nie wybrać z ich nowej płyty będzie zawsze miało drogę na moją listę szeroko otwartą. Zwycięzcy Mercu Prize Awards (być może najważniejszej muzycznej nagrody świata) znów w lirycznym, spokojnym obliczu. The Bones Of You to (w przeciwieństwie do mam nadzieję już dobrze Wam znanego z listy An Audience With The Pope) trzeci oficjalny singiel z płyty Seldom Seen Kid. Znaleźć w nim można (most) ślady Radiohead, trochę dźwięków od starszego wcielenia Guillemots oraz naprawdę przemyślane partie solowe, rozbudowane do kilku minut. Polecam słuchać wersji albumowej, a nie skróconej o 1:30 singlówki. Garbage - Wtiness To Your Love Bardzo niespodziewana nowość, nawet dla mnie. Jeszcze 2 tyg. temu nie miałem pojęcia o istnieniu takiego utworu. Zespół nagrał go specjalnie na album Give A Little Help Volume 5 i sprzedając razem z nim swoje nagranie pomaga dzieciom chorym na raka. Nie jest to jeszcze TO Garbage, które nadejdzie (bo ma być mroczne, smutne, ponure i w ogóle ''nieprzystosowane do radia'') na nowym albumie, który gdzieś się tam będzie tworzył niedługo. To standardowy pop-rockowy numer, który łatwo może wejść na szczyt i równie łatwo może spaść. Wreszcie podoba mi się wokal (nagrywanie solowej płyty chyba pomaga) i ogólnie numer jest oryginalnie zbudowany. Spiritualized - You Lie You Cheat - Spiritualized pokazuje w tym nagraniu zupełnie inne oblicze niż na znanym z początku roku singlu Soul On Fire. Jest głośno, wręcz noisowo i brudno. Mamy więc come back to lat 90 i masy grup grających taką odmianę rocka. Nie mam pojęcia jak wypada on na tle najlepszych dzieł tej formacji, które powstały w latach 90, ale space rock to z pewnością nie jest ;] Ale melodie ma, jest trochę kakofonii i jest to sposób na dostanie się na moją listę ;] Franz Ferdinand - Lucid Dreams - Typowe, typowe Franz-Ferdinandowskie granie. A skoro FF to świetna ekipa to typowe numery TYPOWE już tak nie są, gdy mają bić się o miejsca na mojej liście przebojów ;] Utwór wykorzystanie w jakiejś grze komputerowej, bodajże piłkarskiej, ale głowy nie dam za to. Czuć Wielką Brytanię. A dzieciaki już dorastają i stają się coraz lepsze...Dobry prognostyk przed pierwszym od (o mamo!) 4 lat albumem. theSTART - Runaway - Najpierw Ladytron, a teraz kolejny zespół elektroniczny bierze sobie za tytuł słówko Runaway. I jest równie fajnie. Może 70 miejsce nie za dobrze oddają w tym momencie ich wartość, ale to tylko dlatego, że lista była już gotowa...gdy w ogóle poznałem co to za zespół. Trafiłem na nich przez last.fm i sobie w myślach powiedziałem ''Jak można nie posłuchać grupy, której muzykę opisuje się jako mieszankę: Nine Inch Nails, Goldfrapp, Bauhaus, Garbage czy też Depeche Mode. Sprawdzili się. Cały album Ciao Baby z 2007 wypełniony jest hitami na dyskotekę (i nie ważne czy będzie na niej puszczany rock,elektronika czy inne dziwactwa), a synth-rockowy, podparty punkową energią Runaway to najbardziej godny przedstawiciel. I jest na liście ;] OK, a teraz lista płyt: Mało owych płyt słuchałem w tym tyg. Złożyło się na to kilka spraw, o których zanudzać nie będę. W każdym razie poziom jest równy, każdy album jest godny polecenia. Fani dobrej elektroniki muszą sięgnąć po Sound Of Satellites, grupy Laika, na którym jest trip hop/elektronika + odrobina produkcyjnego szaleństwa. To klasyczny album gatunku z kilkoma ważnymi numerami. Reszta dyskografii też warta polecenia. W szczególności Srebrne Jabłka, brzmiące bardzo modern w tych retro czasach gdy było nagrywane ;] Do końca został mi u nich jeden album, nie przesłuchany, nie zawarty na liście. Od Taty dostałem DVD z klipami Iron Maiden - niby dość nisko, ale trzeba przyznać, że nie wszystko zdążyłem zobaczyć i nie wszystko wzbudziło mój aplauz. Jednak 5 daje za cały design menu tej płyty. Travis ciągle przesłuchiwany. Nowy Travis. A ten najstarszy na miejscu 10 w tym tyg. Mało brakowało a dałbym taką notkę, która już mogłaby go z tej listy skreślać. Nie wiem kto opowiadał mi takich głupot, że ta płyta jest mocna i rockowa (a może jest, tylko po Travisowemu?). Trochę się na jej brzmieniu zawiodłem. Za mało tych żywych momentów, a ballady im zupełnie nie wychodziły w tamtych czasach. Najlepsze pozostaje U16 Girls. PS - jeszcze polecam zapoznać się z solowym albumem Amandy Palmer z dobrze już tu znanego (m.in. dzięki mojej liście) The Dresden Dolls. Stylistycznie podobnie, a więc równie fajnie Płyty: 01. Laika - Sounds of the Satellites (1997) 02. Strachy na Lachy - Zakazane piosenki (2008) 03. Amanda Palmer - Who Killed Amanda Palmer (2008) 04. Laika - Good Looking Blues (2000) 05. Laika - Silver Apples of the Moon (1994) 06. Kaiser Chiefs - Off With Their Heads (2008) 07. U2 - Achtung Baby (1991) 08. Marillion - Happiness Is The Road (2008) 09. Iron Maiden - Visions Of The Beast (2003) [DVD] 10. Travis - Good Feeling (1997) Czy coś warto dopisać do notowania? Może tylko to, że czołówka ze STOICKIM spokojem obserwuje co się dzieje za jej plecami, a tam m.in. świetny Marillion zupełnie niespodziewanie wdziera się do 10, choć na liście nie od dziś i mogłoby się wydawać, że swój peak osiągnął 5-6 tyg. temu. Podobnie rzecz się ma ze Sparks. A więc świeża krew jest. Metallica ciąglę stoi, chyba nie pobije wyniku u Kuby Tak samo Kjur, co zdziwi pewnie wielu, którzy znają mnie jako Kurczaka ;] Nowy R.E.M. wreszcie przed starą dobrą, ale już wysłużoną Łodzią Podwodną. Viva La Vida też się trzyma. To bezprecedensowy przypadek, bo już przez połowę z tyg. jakie spędziła na liście, lokowała się zawsze w ostatniej 10 mojego LP. Notowanie: 01. 01 04. TV On The Radio - Halfway Home 02. 02. 05. Roisin Murphy - Slave To Love 03. 03. 03. The Verve - Rather Be 04. 04. 07. Guillemots - Kriss Kross 05. 05. 03. Calexico - Two Silver Trees 06. 06. 06. Kings Of Leon - Sex On Fire 07. 16. 11. Marillion - Whatever Is Wrong With You 08. 08. 06. Oasis - The Shock Of Lightning 09. 21. 07. Sparks - Strange Animal 10. 09. 08. Kings Of Leon - Crawl 11. 07. 11. Beck - Chemtrails 12. 12. 12. Nick Cave & The Bad Seeds - Midnight Man 13. 10. 10. The Kills - Last Day Of Magic 14. 20. 05. Coldplay - Yes/Chinese Sleep Chant 15. 11. 09. Enigma - La Puerta Del Cielo 16. 22. 05. Strachy Na Lachy - Po Prostu Pastelowe 17. 17. 06. Metallica - The Day That Never Comes 18. 15. 15. The Verve - Love Is Noise 19. 13. 12. Interpol - Rest Of My Chemistry 20. 14 11. Radiohead - House Of Cards 21. 18. 08. Muchy - Wyścigi 22. 28. 04. Portishead - We Carry On 23. 19. 13. The Cure - Sleep When I'm Dead 24. 24. 04. Cyndi Lauper - Same Ol' Story 25. 26. 10. Deerhunter - Agoraphobia 26. 29. 03. Silver Rocket - Coil 27. 23. 09. Foo Fighters - Come Alive 28. 25. 09. UNKLE - Cut Me Loose 29. 30. 04. Ladytron - Runaway 30. NE. 01. Elbow - The Bones Of You 31. 31. 03. M83 - Kim & Jessie 32. 32. 02. The Cure - The Perfect Boy 33. 35. 02. Death Cab For Cutie - Cath... 34. 27. 14. The Raconteurs - Many Shades Of Black 35. 40. 03. R.E.M. - Man Sized Wreath 36. 33. 13. Duffy - Warwick Avenue 37. 34. 18. Elbow - An Audience With The Pope 38. 38. 14. The Last Shadow Puppets - Standing Next To Me 39. 39. 03. Travis - Something Anything 40. NE. 01. Garbage - Witness To Your Love 41. 36. 16. R.E.M. - Sing For The Submarine 42. 41. 06. Hooverphonic - 50 Watt 43. 44. 04. Out Of Tune - Plastikowy 44. 48. 02. Cold War Kids - Something Is Not Right With Me 45. 46. 02. The Gutter Twins - Down The Line 46. 42. 14. Goldfrapp - Caravan Girl 47. 43. 16. Portishead - The Rip 48. 37. 08. The Ting Tings - Great DJ 49. 45. 07. Moby - The Stars 50. NE. 01. Spiritualized - You Lie You Cheat 51. 51. 10. Fleet Foxes - White Winter Hymnal 52. 47. 13. Tricky - Slow 53. 58. 02. Kaiser Chiefs - Never Miss A Beat 54. 52. 03. Isa & Filthy Tongues - Big Star 55. 55. 17. Tindersticks - The Hungry Saw 56. 49. 03. Gavin Rossdale & Shirley Manson - The Trouble I'm In 57. 50. 07. Late Of The Pier - Heartbeat 58. 59. 03. Keane - Spiralling 59. 54. 18. Roisin Murphy - Movie Star 60. 53. 17. The Dresden Dolls - Lonesome Organist Rapes Page-Turner 61. 56. 14. Primal Scream - Can't Go Back 62. 57. 08. The Zutons - Always Right Behind You 63. NE. 01. Franz Ferdinand - Lucid Dreams 64. 63. 22. Coldplay - Viva La Vida 65. 65. 05. The Fratellis - Look Out Sunshine 66. 60. 17. The Cure - Freakshow 67. 61. 11. Bloc Party - Mercury 68. 64. 13. Gabriella Cilmi - Sweet About Me 69. 62. 23. Nick Cave & The Bad Seeds - More News From Nowhere 70. NE. 01. theSTART - Runaway Z listy wypadły: z 66 - Morrissey - All You Need Is Me - po 17 tyg. z 67 - The Good, The Bad And The Queen - The Good, The Bad And The Queen - po 17 tyg. z 68 - The Fratellis - Mistress Mabel - po 14 tyg. z 69 - Interpol - Pioneer To The Falls - po 25 tyg. z 70 - M83 - Graveyard Girl - po 19 tyg. - kleschko - 04.10.2008 06:51 PM saferłel napisał(a):30. NE. 01. Elbow - The Bones Of Youu mnie jakoś nie mają szczęścia jak narazie ; Travis dwa razy na liście z tą samą płytą , a je w tej chwili słucham nowego - saferłel - 04.10.2008 07:01 PM Oj zapodziali się, faktycznie. Zapomniałem wywalić ich z tego 5 miejsca, tam się znaleźli na chwilę:] Wszystkie pozycje powinny być o jedno oczko wyżej więc - Listoholik - 04.10.2008 07:16 PM jak zwykle fajne notowanko, szczęśliwa 70tka choć szkoda, że nie 100ka moja lista tez juz gotowa i pojawi sie tu lada chwila - saferłel - 04.10.2008 07:17 PM Listoholik napisał(a):choć szkoda, że nie 100ka Nie prowokuj....prowokatorze - koszMAREK - 04.10.2008 07:25 PM saferłel napisał(a):01. 01 04. TV On The Radio - Halfway HomeU mnie jeszcze poza listą, ale niebawem... saferłel napisał(a):04. 04. 07. Guillemots - Kriss KrossA "to", tuż za top 50 - AKT! - 04.10.2008 07:31 PM Listoholik napisał(a):jak zwykle fajne notowanko, szczęśliwa 70tkaPrawda? Szkoda, aj szkoda - saferłel - 04.10.2008 07:33 PM aaktt napisał(a):Listoholik napisał(a):jak zwykle fajne notowanko, szczęśliwa 70tkaPrawda? Szkoda, aj szkoda Ej co Wam jest PS - sam pisałeś, że 70 Ci się bardzo podoba, że niby jakaś arystokracja itp.. - koszMAREK - 04.10.2008 07:38 PM saferłel napisał(a):40. NE. 01. Garbage - Witness To Your LovePoproszę o "wrzut" na chomika - Yacy - 04.10.2008 07:40 PM saferłel napisał(a):40. NE. 01. Garbage - Witness To Your Lovesuper tylko chomik nie nakarmiony - saferłel - 04.10.2008 07:41 PM Zgadza się, zaraz wrzucę wszystkie nowości. Wybaczcie - zapomniałem. - Yacy - 04.10.2008 07:43 PM saferłel napisał(a):Zgadza się, zaraz wrzucę wszystkie nowości. Wybaczcie - zapomniałem.w sumi nic dobrego się nie stało próbowałem sobie już wcześniej poradzić ale nie mogę namierzyć linka do całej płyty... Możesz pomóc? dzięki!!! - saferłel - 04.10.2008 07:51 PM Eee no wiem, że nic dobrego się nie stało A o jaką płytę ci chodzi? - Yacy - 04.10.2008 07:53 PM a o ten: saferłel napisał(a):Zespół nagrał go specjalnie na album Give A Little Help Volume 5 i sprzedając razem z nim swoje nagranie pomaga dzieciom chorym na raka.Dziękować - saferłel - 04.10.2008 07:57 PM Kurcze, ale ja nie mam tej płyty, tylko utwór Śmieci W sumie to tam tak naprawdę są przeważnie znane już utwory i remixy, tylko kilka jest previously unrealeased, a po prostu Garbage z wiadomych powodów budzi największe zainteresowanie w świecie. tak wygląda zestaw. DISC 1 - Give. Listen. Help. Volume 5 01. Garbage - "Witness to Your Love" (previously unreleased) 02. Radiohead - "House of Cards" 03. Of Montreal - "Jimmy" (M.I.A. cover) 04. Bat for Lashes - "What's a Girl" (Plaid remix) 05. Oasis - "Falling Down" (Chemical Brothers remix) 06. Rilo Kiley - "Draggin' Around" (previously unreleased) 07. Bloc Party - "Flux" (JKL remix) 08. The Faint - "The Geeks Were Right" (DIOYY remix) 09. CSS - "Rat Is Dead" (Rage)" 10. Decemberists "Billy Liar" (live) 11. Ra Ra Riot - "Can You Tell" (Little Ones remix) 12. Ladytron - "Ghosts" (Modwheelmood mix) 13. The Little Ones "I Don't Want to Dance" (previously unreleased) 14. Other Lives - "Paper Cities" (previously unreleased) 15. Two Sheds - "You" 16. Jack Johnson "All At Once" (live at Bumbershoot 2008) DISC 2 - DANGERBIRD RECORDS 01. Silversun Pickups - "Table Scraps" 02. Eulogies - "Is There Anyone Here?" 03. Darker My Love - "Blue Day" 04. The Dears - "Crisis 1 & 2" 05. Sea Wolf - "The Promise" 06. The Curse of Company - "All the Mines" 07. One a.m. radio - "Old Men" 08. Ed Laurie - "Albert" 09. Eric Avery - "All Remote and No Control" 10. Dappled Cities - "Vision Bell" 11. La Rocca - "Cross the River" Album może zgram z ciekawości, a przynajmniej zgram piosenki opatrzone tytułem PU... Ale jakby co to mogę już teraz (może) zdobyć coś dla ciebie jak chcesz. Płyty na pewno nie ma jeszcze całej. - AKT! - 04.10.2008 08:02 PM saferłel napisał(a):Odwidziało mi się ^_^aaktt napisał(a):Listoholik napisał(a):jak zwykle fajne notowanko, szczęśliwa 70tkaPrawda? Szkoda, aj szkoda - Yacy - 04.10.2008 08:04 PM saferłel napisał(a):Ale jakby co to mogę już teraz (może) zdobyć coś dla ciebie jak chcesz.dzięki! wystarczy nr 1 z CD 1 - saferłel - 04.10.2008 08:04 PM Są nowości już na chomiku. - Yacy - 04.10.2008 08:06 PM no to już na moim dysku dzięki! ale musi poczekać 2 godzinki lp3 ma pierwszeństwo!!! - Listoholik - 04.10.2008 08:07 PM Yacy napisał(a):lp3 ma pierwszeństwo!!! etam lp3..... idę do sklepu po piwo.. kupic komuś? |