760 MOJA LISTA - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Moja Lista (/forumdisplay.php?fid=25) +---- Wątek: 760 MOJA LISTA (/showthread.php?tid=26673) |
760 MOJA LISTA - Yacy - 21.07.2015 10:01 AM nowości: 50% to totalni debiutanci na ML! Don, Beth i BWN. Pierwszy od Niedźwiedzia, druga zapewne dzięki Balonikowi - słuchając płyty jakoś nie zauważyłem tego utworu a wciągnięty do zestawu LP3 zabrzmiał nieźle! a ostatni od kajmana - DZIĘKI!!! Na początku myślałem, że Hania mi się najbardziej podoba. Potem przez moment Poeta miał swoją szansę. Skończyło się na Moskwie A starzy znajomi to: David - będę się powtarzał: najpierw usłyszałem w tym utworze Radio Kalifornia, potem konkretnie Glenna Freya i skończyło się debiutem. Jedyne czego tu nie słyszę to gitary PF. Nic a nic. Luxy - w sumie przypadkiem zawieruszyli się w komórce, bo "EP-kę odłożyłem na półkę". A tu bach i dostałem w sufit Text > muzyka, ale to u nich nic dziwnego. Nie to żeby muzyka była słaba ... Riverside - no tu podobnie jak wyżej. Wydawało mi się, że nic z tego... Ale ... Zdarza mi się słuchać utworów z Mojej Listy, utworów, które do niej pretendują oraz utworów z nowych płyt razem, tzn. totalnie wymieszanych. Nie nastawiam się wtedy na żadne ocenianie, żadne pozycjonowanie, po prostu słucham tego co w danym czasie lubię. No i RS zakręciło się gdzieś między utworami Flamengo i Łanuszki I dopóki nie wszedł wokal nie mogłem skumać co to jest... Ale już wiedziałem, że to jest coś niezłego! I faktycznie okazało się najwyższą nowością A to takie wymieszanie utworów niestety skutkuje potem kiepskimi wynikami w konkursie kajmana dotyczącym płyt Ale ja tak lubię Co nie znaczy, że nie słucham płyt w prawidłowej kolejności. Słucham. Notowanie z dnia 20 lipca 2015 roku. 01 . 05 . 25 . SŁYNNY NIEBIESKI PŁASZCZ - Michał Łanuszka 02 . 11 . 06 . PREACHERMAN - Melody Gardot 03 . 02 . 20 . MAGIE - Nena 04 . 01 . 03 . OLDSCHOOL - Nena 05 . 10 . 06 . ORZEŁ - Oberschlesien 06 . 03 . 53 . KREIS - Nena 07 . 06 . 40 . BLACK AND BLUE - Archive 08 . 08 . 08 . SHAKE ELECTRIC - Spiders 09 . 07 . 20 . GENAU JETZT - Nena 10 . 17 . 06 . DŻIN - Lao Che 11 . 14 . 26 . ALEKSANDRA ODCHODZI - Michał Łanuszka 12 . 09 . 20 . EIN WORT - Nena 13 . 04 . 26 . LIEDER VON FRÜHER - Nena 14 . 15 . 19 . WOJENKA - Lao Che 15 . 16 . 08 . HARD TIMES - Spiders 16 . 13 . 51 . HIGH CLASS WOMAN - Blues Pills 17 . 23 . 03 . 44 DNI - Luxtorpeda 18 . 21 . 04 . ZNAJDA - Lao Che 19 . 20 . 07 . KRÓL OLCH - Oberschlesien 20 . 18 . 29 . END OF OUR DAYS - Archive 21 . 12 . 53 . BERUFSJUGENDLICH - Nena 22 . 29 . 02 . IT GONNA COME - Melody Gardot 23 . 24 . 23 . PERFECT LIFE - Steven Wilson & Katherine Jenkins 24 . 27 . 09 . DON'T WANNA FIGHT - Alabama Shakes 25 . 19 . 50 . ASTRALPLANE - Blues Pills 26 . 25 . 18 . BAJKA O MISIU (TOM PIERWSZY) - Lao Che 27 . 22 . 19 . ROUTINE - Steven Wilson & Ninet Tayeb 28 . 28 . 17 . ELI ELI LAMMA SABAHTANI - 2Tm2,3 29 . 36 . 04 . DON'T TALK - Melody Gardot 30 . 30 . 05 . FOJERMAN - Oberschlesien 31 . 34 . 25 . CHELSEA HOTEL #2 - Michał Łanuszka 32 . 26 . 09 . SABBATH - Lucifer 33 . 31 . 18 . ROUTINE - Archive 34 . NN . 01 . DISCARD YOUR FEAR - Riverside 35 . 32 . 05 . ONLY YOUR SKIN - Spiders 36 . 33 . 44 . DWOJEDNO - Renata Przemyk 37 . 38 . 11 . WIELKA SŁOTA - Stanisława Celińska i Muniek 38 . NN . 01 . POD SUFITEM - Luxtorpeda 39 . 35 . 03 . TO FORGET - Manon Meurt 40 . NN . 01 . RATTLE THAT LOCK - David Gilmour 41 . 42 . 02 . EARTH NOT ABOVE - Haelos 42 . 39 . 07 . IN MY MIND - John Lodge 43 . 37 . 13 . OH LORD - Mary Komasa 44 . NN . 01 . MOSKIEWSKI PEJZAŻ - Bractwo Wiecznego Natchnienia 45 . 41 . 04 . NO SLEEEP - Janet Jackson 46 . 43 . 04 . PICTURE YOU - The Amazing 47 . 50 . 02 . MAWAL JAMAR - Soap&Skin 48 . 49 . 02 . PSYCHO - Muse 49 . NN . 01 . TELL HER YOU BELONG TO ME - Beth Hart 50 . NN . 01 . TAKE A PICTURE OF THIS - Don Henley WYPADKI: z 40 . 14 . RUN - neena z 44 . 04 . DIG IT - Blues Pills z 45 . 18 . RIVER TOWNS - Mark Knopfler z 46 . 06 . SOROR IRRUMATOR - Anthrax z 47 . 04 . MAD DOG - Spiders z 48 . 06 . DREAMERS - Sóley RE: 760 MOJA LISTA - ku3a - 21.07.2015 11:53 AM z Riversidem w końcu pewnie i tak się zapoznam dzięki LP3. z Luxtorpedy się cieszę. u mnie nie mogą się póki co z tym kawałkiem przebić. na szczęście inny nadrabia z nawiązką. Gilmour - nie odrzuca mnie! Czyli jest lepiej niż kiedykolwiek wcześniej w jego solowych utworach . Mi tu z kolei brzmi Bryan Ferry. RE: 760 MOJA LISTA - Yacy - 21.07.2015 01:34 PM Ferry czy Frey czyli lata 80-te. dlatego u mnie będzie miał mimo wszystko ma bonusa RE: 760 MOJA LISTA - adameria - 21.07.2015 01:58 PM Porównanie z B. Ferry jest chyba dobrym tropem, bo już gdzieś czytałem takie opinie. Ogólnie pojawiło się tutaj sporo "mojowych" nowości. U mnie Lux nie może się przebić do tej najbardziej ścisłej czołówki, ale mam to samo, co ku3a. Don Henley, patrzę, sprawdzam, rzeczywiście, nowy utwór. RE: 760 MOJA LISTA - Yacy - 23.07.2015 11:32 PM adameria napisał(a):Ogólnie pojawiło się tutaj sporo "mojowych" nowości.NO TAK WYSZŁO 01 . 01 . 03 . KUŘE V HODINKÁCH (1972) - Flamengo 02 . 08 . 09 . NUDE (1981) - Camel 03 . 04 . 07 . CURRENCY OF MAN (2015) - Melody Gardot 04 . 06 . 26 . ŁANUSZKA/COHEN (2015) - Michał Łanuszka 05 . 02 . 21 . OLDSCHOOL (2015) - Nena 06 . 05 . 20 . DZIECIOM (2015) - Lao Che 07 . 03 . 07 . II (2105) - Oberschlesien 08 . 09 . 51 . BLUES PILLS (2014) - Blues Pills 09 . NN . 01 . THE SOVEREIGN (2015) - Trembling Bells 10 . 10 . 09 . SHAKE ELECTRIC (2014) - Spiders 11 . 07 . 65 . FEUER UND FLAMME (1985) - Nena 12 . 15 . 11 . SOUND & COLOR (2015) - Alabama Shakes 13 . 18 . 05 . STATIONARY TRAVELLER (1984) - Camel 14 . 12 . 51 . NENA (1983) - Nena 15 . 13 . 39 . FRAGEZEICHEN (1984) - Nena 16 . 11 . 03 . SVITANIE (1977) - M Efekt 17 . NN . 01 . FREE (2015) - Wolvespirit 18 . 17 . 17 . ŹRÓDŁO - 2Tm2,3 19 . 20 . 14 . MUZYKA WIECZOREM (2015) - Mirosław Czyżykiewicz 20 . NN . 01 . THE LYSERGICS (2014) - The Lysergics RE: 760 MOJA LISTA - tadzio3 - 27.07.2015 03:18 PM A u Ciebie koncertowe albumy mogą wchodzić na listę? I u mnie David Gilmour nie załapał się w tym tygodniu do trzydziestki. RE: 760 MOJA LISTA - Yacy - 27.07.2015 08:16 PM koncertówki jak najbardziej. ale ostatnio słucham rzadko, no i nie ma takich jakie bywały drzewiej RE: 760 MOJA LISTA - tadzio3 - 28.07.2015 09:40 AM Bardzo przyjemną koncertówkę ma Lady Pank. I naprawdę świetną Blues Pills. "Ain't No Change" w tej wersji u mnie trafił na listę i radzi sobie nieźle. RE: 760 MOJA LISTA - Yacy - 28.07.2015 10:08 AM LP sie boję i nie słyszałem to co lubię czyli początki, nie ma szans by były lepsze, a nowsze mnie do siebie nie przekonają słuchasz Borysewicza w Trójce? Metz prezentuje utwory o 7:35, a Jan Bo opowiada - REWELACJA! nie wiem czy to nie najlepsze odcinki z Metzowej serii! BP słucham w tej chwili studyjnej płyty i koncertówkę przesłuchałem raz i - mimo, że świetna - to jakoś mnie więcej do niej nie ciągnie. zresztą koncertówki które u mnie sobie dobrze radziły to raczej te starsze, które nie miały konkurencji w postaci aktualnych płyt studyjnych danego wykonawcy. np. DM SOFAD - Live , Pink Floyd i jedna z najlepszych koncertówek ever - Delicate Sound of Thunder czy Nena z okazji 20 lecia na scenie. RE: 760 MOJA LISTA - tadzio3 - 28.07.2015 11:37 AM Ja po prostu Lady Pank lubię jako jeden z moich ulubionych zespołów i za każdym razem jak stworzą coś nowego, to słucham z zaciekawieniem. Płyta symfoniczna była jeszcze lepsza, ta spokojniejsza, ale ma swój klimat. Z nowych rzeczy też można znaleźć kilka smaczków. Yacy napisał(a):słuchasz Borysewicza w Trójce? Metz prezentuje utwory o 7:35, a Jan Bo opowiada - REWELACJA! nie wiem czy to nie najlepsze odcinki z Metzowej serii!Słucham, ale nie zawsze. Tak, świetna seria A koncertówka Blues Pills dla mnie lepsza od samego albumu. Tutaj dopiero czuć prawdziwe granie zespołu. A wersja "Ain't No Change" o niebo lepsza. Tego typu zespołów najlepiej się słucha właśnie w werjsach koncertowych. Yacy napisał(a):koncertówki które u mnie sobie dobrze radziły to raczej te starsze, które nie miały konkurencji w postaci aktualnych płyt studyjnych danego wykonawcy.Neny koncertowej nie słyszałem, ale pozostałe znakomite. "Delicate Sound of Thunder" to absolutna klasyka. "Comfortable Numb" jest boskie! |