notowanie 1259 - 26.04.2015 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: ku3a - lista przebojów (/forumdisplay.php?fid=24) +---- Wątek: notowanie 1259 - 26.04.2015 (/showthread.php?tid=25884) |
notowanie 1259 - 26.04.2015 - ku3a - 27.04.2015 09:37 AM Notowanie 1259: 01. 01. 05. 05. Wojenka - Lao Che 02. 02. 05. 05. Superhero - Faith No More 03. 04. 02. 02. Eli Eli Lama Sabachtani - 2Tm2,3 04. 03. 09. 09. Tu - Lao Che 05. 07. 07. 07. Heteromagnes - Bracia Figo Fagot 06. 09. 02. 02. A chciałem o sobie - Lao Che 07. 08. 17. 17. Serce na patyku - Piotr Bukartyk 08. 05. 08. 08. Save Me Now - Billy Idol 09. 06. 03. 03. Baba na psy - Artur Andrus 10. 10. 12. 12. This Right Here - Markéta Irglová 11. 15. 05. Dżin - Lao Che 12. 12. 19. I Am a River - Foo Fighters 13. 14. 04. Orphan - Toto 14. 11. 13. Wstydzę się - Domowe Melodie 15. 13. 14. Ballad of the Mighty I - Noel Gallagher's High Flying Birds 16. 17. 23. Pył - Fisz Emade Tworzywo 17. 31. 02. Ship to Wreck - Florence and the Machine 18. 41. 02. Zostań - Kortez 19. 22. 05. What Kind of Man - Florence and the Machine 20. 19. 17. Świnia - Łydka Grubasa 21. 20. 07. Psycho - Muse 22. 16. 15. Podobna - Domowe Melodie 23. 18. 17. Techno - Domowe Melodie 24. 27. 03. Małe miasta - Małe Miasta 25. 33. 05. Cold Blood - Apocalyptica & Franky Perez 26. 21. 22. Third Day of a Seven Day Binge - Marylin Manson 27. 23. 05. Dead Inside - Muse 28. 34. 02. Kalifat - Kazik & Kwartet Proforma 29. 24. 28. Without a Map - Markéta Irglová 30. 25. 22. Głupi ja - Organek 31. 26. 10. Gdzie jest twój dom - AmperA 32. 29. 27. Magiczna kraina - Bracia Figo Fagot 33. 32. 24. Ostatni raz - Totentanz 34. 28. 11. We Built This House - Scorpions 35. 30. 09. Falling Awake - Kaiser Chiefs 36. NN. 01. Upadamy - Plagiat199 37. 35. 27. Kup sobie psa - Piotr Bukartyk 38. 36. 20. Zakupokalipsa - Porozumienie 39. 37. 11. Loop De Li - Bryan Ferry 40. 39. 43. Walcz - Totentanz 41. 49. 22. Miód - Natalia Przybysz 42. 38. 11. Ever Fallen In Love - 5 Litrów Czerwieni & Ann Wee 43. NN. 01. Twinge - Chevelle 44. 40. 28. Something From Nothing - Foo Fighters 45. 42. 14. Wróć - Fisz Emade Tworzywo 46. 43. 27. Oooooo - Bracia Figo Fagot 47. 44. 16. The Box - Damien Rice 48. 45. 25. The Greatest Bastard - Damien Rice 49. 46. 15. Nasty - The Prodigy 50. 47. 20. Ślady - Fisz Emade Tworzywo Wypadły (z którego, ile razy były na liście): 48. 22. Rozbity dzban - KSU 50. 20. Nie musisz biec - Polska B Legenda: Pierwsza dziesiątka - miejsce, miejsce tydzień temu, liczba tygodni w dziesiątce, liczba tygodni w dziesiątce z rzędu. Kolejne dziesiątki - miejsce, miejsce tydzień temu, licza tygodni w pięćdziesiątce. Lista płyt. Notowanie 1247: 01. 01. 06. 06. Dzieciom - Lao Che 02. 02. 17. 17. Sonic Highways - Foo Fighters 03. 04. 03. 03. Tracker - Mark Knopfler 04. 03. 18. 18. 3 - Domowe Melodie 05. 07. 10. 02. Petarda - Arka Noego 06. 05. 07. 07. Dwa narody - KSU 07. 06. 05. 05. Return to Forever - Scorpions 08. 08. 26. 26. Discochłosta - Bracia Figo Fagot 09. 09. 15. 15. Mamut - Fisz Emade Tworzywo 10. 10. 22. 22. Kup sobie psa - Piotr Bukartyk Wypadły (z którego, ile razy były w dziesiątce, ile razy były w dziesiątce z rzędu): - -------------------------- 11. Głupi - Organek 12. Disquiet - Therapy? 13. Terra - Plagiat199 14. Prawie martwy - Frontside 15. The Pale Emperor - Marilyn Manson 16. Twoja klatka świadczy o tobie - Spirit of 84 17. MM - Małe Miasta 18. The Subways - The Subways 19. My Favourite Faded Fantasy - Damien Rice 20. Muna - Markéta Irglová RE: notowanie 1259 - 26.04.2015 - tadzio3 - 27.04.2015 11:33 AM I u Ciebie "Ship to Wreck" wyprzedził " What Kind of Man" chociaż i ten awansował. "Ślady" jednak nie osiągnęły takiego sukcesu jak na innych listach (w tym mojej). Nowa płyta Lao Che jakoś mi nie podchodzi. Wczoraj jeszcze raz słuchałem i cały czas duży niedosyt, że może ze dwa kawałki dobrze mi się słuchało. Wczoraj jadąc w obie strony na trasie Warszawa-Białystok przesłuchałem chyba z 6 różnych płyt. "3" Domowych Melodii też ponownie słuchając. Dobra płyta, ale chyba gorsza niż poprzednia. Kilka piosenek słabych, można było skrócić tę płytę. Album Marka K. coraz bardziej się podoba. Z wczorajszego słuchania chyba najbardziej podobała mi się płyta Voo Voo. Naprawdę z każdą kolejną płytą są coraz lepsi. RE: notowanie 1259 - 26.04.2015 - ku3a - 27.04.2015 11:41 AM tadzio3 napisał(a):"Ślady" jednak nie osiągnęły takiego sukcesu jak na innych listach (w tym mojej).11 tygodnie w pierwszej dziesiątce i kilka tygodni na podium to słaby wynik? tadzio3 napisał(a):"3" Domowych Melodii też ponownie słuchając. Dobra płyta, ale chyba gorsza niż poprzednia. Kilka piosenek słabych, można było skrócić tę płytę.tak, i pewnie wtedy wyszłoby płycie na dobre. przede wszystkim pierwsza płyta była czymś świeżym. ta nowa jest bardzo dobra, ale to jest wszystko to samo - ten sam klimat, ta sama liryka, to samo instrumentarium. podoba się, ale nie ma elementu świeżości. w efekcie przesiedziało u mnie kilka ładnych tygodni na drugim miejscu, ale pierwszego nie zdołało wywalczyć. tadzio3 napisał(a):Album Marka K. coraz bardziej się podoba.mi też i to mnie bardzo cieszy . RE: notowanie 1259 - 26.04.2015 - tadzio3 - 27.04.2015 11:52 AM ku3a napisał(a):11 tygodnie w pierwszej dziesiątce i kilka tygodni na podium to słaby wynik?Ok, oddaje honor Coś mi się pomyliło. |