Notowanie 649 (06.04.2008.) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: P.U.R.H. Chart (/forumdisplay.php?fid=29) +---- Wątek: Notowanie 649 (06.04.2008.) (/showthread.php?tid=1535) |
Notowanie 649 (06.04.2008.) - p.u.r.h. - 08.04.2008 11:22 PM Czas na kolejne wymęczone notowanie... Jakoś nie mogłem się do niego zabrać, robiłem do niego wiele podejść, ale zawsze coś mi nie pasowało... Tym brakującym ogniwem okazał się być Tiamat, którego nowego albumu udało mi się dziś przedpremierowo posłuchać, a ostatecznej inspiracji dostarczyło najnowsze notowanie Active Rock Listy Tenże Tiamat okazał się też być najwyższą nowością, a wszystkie pozostałe debiuty to po prostu ostatnie propozycje do wspomnianej już Active Rock Listy (a wśród nich między innymi solowy projekt niejakiego Darona M. ) I to by było na tyle... Notowanie 649 Z dnia 06.04.2008. 01 01 THE MARS VOLTA - Goliath 8 1 02 03 THE CHRONICLES OF ISRAFEL - Laudanum 10 2 03 06 FILTER - Soldiers of Misfortune 5 3 04 02 DOWN - Nothing In Return (Walk Away) 13 2 05 04 AVENGED SEVENFOLD - A Little Piece of Heaven 7 4 06 08 PORCUPINE TREE - Normal 10 6 07 05 ASHES DIVIDE - The Stone 13 1 08 10 THE CHRONICLES OF ISRAFEL - The Equinigma 7 8 09 09 PURE REASON REVOLUTION - The Twyncyn/Trembling Willows 16 1 10 19 MONSTER MAGNET - Cyclone 5 10 11 13 DIVISION BY ZERO - Your Salvation 4 11 12 14 RIVERSIDE - Schizophrenic Prayer 4 12 13 07 COHEED AND CAMBRIA - No World For Tommorow 18 2 14 11 KARNIVOOL - The Only Way 10 10 15 15 PURE REASON REVOLUTION - Apprentice of the Universe 7 15 16 12 SERJ TANKIAN - Saving Us 12 8 17 26 DISTRUBED - Perfect Insanity 3 17 18 27 SEVENDUST - Prodigal Son 5 18 19 16 PORCUPINE TREE Way - Out of Here 24 1 20 17 HURT - Alone With the Sea 21 1 21 20 KATATONIA - Unfurl 32 1 22 21 PORCUPINE TREE - Anesthetize 35 1 23 22 DEVIN TOWNSEND - Solar Winds 35 1 24 28 HERMANO - Exam Room 7 24 25 18 THE MARS VOLTA - Wax Simulacra 19 8 26 25 10 YEARS - Beautiful 8 25 27 23 TOOL - Intension 25 3 28 24 FAIR TO MIDLAND - Tall Tales Taste Like Sour Grapes 27 3 29 36 HURT - Loded 2 29 30 30 PARADISE LOST - Praise Lamented Shade 18 9 31 29 MACHINE HEAD - Halo 12 21 32 32 ALTER BRIDGE - Brand New Start 6 32 33 37 FOO FIGHTERS - Let It Die 3 33 34 34 THE DILLINGER ESCAPE PLAN - Black Bubblegum 20 19 35 38 COHEED AND CAMBRIA - Feathers 3 35 36 39 SERJ TANKIAN - Sky Is Over 6 36 37 44 STOLEN BABIES - Filistrata 2 37 38 35 THE DILLINGER ESCAPE PLAN - Milk Lizard 11 27 39 33 AVENGED SEVENFOLD - Afterlife 13 11 40 31 ALTERNATE SOUND OF LIFE - She Whispers Loud 14 20 41 45 FAIR TO MIDLAND - April Fools and Eggmen 34 4 42 ** TIAMAT - The Temple of the Crescent Moon 1 42 43 ** THE MARS VOLTA - Ouroborous 1 43 44 ** DISTURBED - Inside the Fire 1 44 45 ** RA - Broken Hearted Soul 1 45 46 ** MOVING ALTAS - Parachute 1 46 47 ** SCARS ON BROADWAY - They Say 1 47 48 46 TYPE O NEGATIVE - September Sun 53 1 49 48 DEVIN TOWNSEND - Hyperdrive 39 1 50 50 FAIR TO MIDLAND - Dance of the Manatee 51 1 - abd3mz - 08.04.2008 11:44 PM Cały czas mało znam z Twojej listy, więc ograniczę się tylko do skomentowania jednego utworu. p.u.r.h. napisał(a):43 ** THE MARS VOLTA - Ouroborous 1 43Specjalnie poszukałem w notatkach i to mój numer 4 z tej płyty. Oprócz tych dwóch, które są na liście wyprzedza go jeszcze Ilyena. Do zapoznania. - ku3a - 09.04.2008 09:58 AM p.u.r.h. napisał(a):a wśród nich między innymi solowy projekt niejakiego Darona M.no dobra, namowiles mnie . czy masz mozliwosc udostepnic jakos te Scars? a Serj tym razem jak burza, cale 3 do gory! po piatku jeszcze mocniej do gory,... prawda? skoro inne Disturbed jest "wlasciwe", to dlaczego to nie jest? bo musialem cos przegapic . ja znam tylko to i mi sie podoba. postaram sie tez zapoznac z tym drugim. ale Monster Magnet strzelil! - kajman - 09.04.2008 06:01 PM Cóż mogę powiedzieć o Twojej pierwszej piątce, jeżeli cztery utwory z niej są w moim zestawieniu. Dalej jest ich znacznie mniej, ale chyba nie ma niczego, czego nie byłbym w stanie słuchać (a takiej muzyki jest mnóstwo). - kajman - 09.04.2008 06:06 PM abd3mz napisał(a):To teraz już zupełnie zgłupłem. To co na Twojej liście robi Cavalettas i czemu nie ma tam Wax s...? Oczywiście wolę ten wariant, który jest, więc go nie zmieniaj.p.u.r.h. napisał(a):43 ** THE MARS VOLTA - Ouroborous 1 43Specjalnie poszukałem w notatkach i to mój numer 4 z tej płyty. Oprócz tych dwóch, które są na liście wyprzedza go jeszcze Ilyena. - abd3mz - 09.04.2008 06:08 PM kajman napisał(a):To teraz już zupełnie zgłupłem. To co na Twojej liście robi Cavalettas i czemu nie ma tam Wax s...? Oczywiście wolę ten wariant, który jest, więc go nie zmieniaj.Oprócz tych dwóch, które są na mojej liście. - kajman - 09.04.2008 06:13 PM abd3mz napisał(a):No tak, to powinno być oczywiste. Teraz wszystko się ułożyło.kajman napisał(a):To teraz już zupełnie zgłupłem. To co na Twojej liście robi Cavalettas i czemu nie ma tam Wax s...? Oczywiście wolę ten wariant, który jest, więc go nie zmieniaj.Oprócz tych dwóch, które są na mojej liście. - p.u.r.h. - 10.04.2008 12:21 AM ku3a napisał(a):Tak coś czułem że się zainteresujesz...p.u.r.h. napisał(a):a wśród nich między innymi solowy projekt niejakiego Darona M.no dobra, namowiles mnie . Poszło na emalię I mam nadzieję że doszło... ku3a napisał(a):a Serj tym razem jak burza, cale 3 do gory! po piatku jeszcze mocniej do gory,... prawda?Nic nie obiecuję bo w końcu nie kupiłem tego biletu ku3a napisał(a):skoro inne Disturbed jest "wlasciwe", to dlaczego to nie jest? bo musialem cos przegapic . ja znam tylko to i mi sie podoba. postaram sie tez zapoznac z tym drugim. Też nie wiem o co chodzi Pewnie dlatego że to drugie jest oficjalnym singlem, ale co ja na to poradzę że ten nieoficjalny podoba mi się znacznie bardziej - mrsap - 10.04.2008 08:02 PM Ładne nowości (oprócz najwyższej, która średnio mnie interesuje). W zasadzie we wszystkich mnie uprzedziłeś. "Ouroborous" to chyba mój numer dwa na płycie, ale w tym tygodniu jeszcze się nie pojawi nawet w poczekalni. Za to mocno zyskała cała płyta. Kolejne cztery są przeze mnie bardzo mocno wałkowane. Niektóre na pewno już w przyszłym tygodniu będą w siedemdziesiątce. W tej chwili najbliżej jest Ra, bo w zeszłym tygodniu była na 71 pozycji. Singlowy Disturbed podoba mi się na tę chwile o wiele bardziej niż ten niesinglowy (na razie znam tylko dwa z nowej płyty). Ciekawe zmiany w czołówce. "Laudanum" chyba zadebiutuje u mnie w tym tygodniu. "Soldiers Of Misfortune" na razie w ogóle nie zyskuje To dziwne, bo twórczość tego zespołu (a także AON) bardzo mi się do tej pory podobała... - p.u.r.h. - 12.04.2008 06:49 PM mrsap napisał(a):Ładne nowości (oprócz najwyższej, która średnio mnie interesuje)Nie dziwi mnie to i w sumie bardzo bym się zdziwił gdyby jednak Cię zainteresowała: to raczej nie Twoje klimaty mrsap napisał(a):Ciekawe zmiany w czołówce. "Laudanum" chyba zadebiutuje u mnie w tym tygodniu. mrsap napisał(a):"Soldiers Of Misfortune" na razie w ogóle nie zyskuje To dziwne, bo twórczość tego zespołu (a także AON) bardzo mi się do tej pory podobała...Nawet bardzo dziwne, mnie złapało od razu - Yacy - 14.04.2008 09:02 PM p.u.r.h. napisał(a):50 50 FAIR TO MIDLAND - Dance of the Manatee 51 1Bardzo podoba mi się ta pozycja i za wytrwałość duże gratulacje - Fresh - 15.04.2008 03:43 AM DISTURBED - mój typ z nowości |