kajman30 nr 67 z 22.02.08 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: kajman33 (/forumdisplay.php?fid=32) +---- Wątek: kajman30 nr 67 z 22.02.08 (/showthread.php?tid=1241) Strony: 1 2 |
kajman30 nr 67 z 22.02.08 - kajman - 23.02.2008 11:59 AM Pierwsza piątka bez zmian, ale coś czuję, że za tydzień może się zacząć coś dziać. Anna Maria Jopek potwierdziła swoją dominację na mojej liście, bo do czołowej trójki mocno się zbliżyło się nie Omijaj mnie, które z 11 miejsca skoczyło na pozycję 6. Zanosiło się, że pierwsza siódemka będzie po polsku, ale w ostatniej chwili powiódł się atak trójce Benson, Jarreau, Austin, których Let it rain zepchnęło Dybuka na 8 miejsc. Tydzień temu do zestawienia powróciły Lights, które w tym tygodniu awansowały pojawiając się kolejny raz w Top10. No cóż, to był zdecydowanie udany tydzień dla Gahana. Wprawdzie A little lie awansowało tylko o 1 miejsce, Miracles na finiszu dostało zadyszki i uplasowało się po niewielkim awansie na końcu 2 dziesiątki, ale za to w zestawieniu zadebiutowało Saw something. Kończy luty, a u mnie znowu mocniej przygrzało September sun, chociaż pewnie to już ostani raz. A tuż za nim Autumn, która na mojej liście dopiero się zaczyna, ale za to bardzo efektownie (awans o 15 miejsc w 2 tygodniu). Może dlatego, że wszystko się powtarza, jak w efektownie skaczącym w górę Encore jeszcze raz. Pewnie niektórzy się zdziwią, ale przesympatyczna i naładowana (przynajmniej dla mnie) mnóstwem pozytywnej energii NW5 w szaleńczym tempie idzie do góry, ale i tak mniej ostrym niż Day trip, który tydzień temu zadebiutował na 50 miejscu, a tym razem na drodze do 20 stanęło mu tylko sporo awansujące Gdziekolwiek. A na 22 najwyższa nowość. Płyta Kasi Groniec jest bardzo nierówna, bo oprócz utworów sympatycznych, ale leciutkich znajdują się dwie pełne dramatyzmu perełki. Czas pewnie pojawiłby się jeszcze wyżej, ale początek utworu tak mocno nie rusza, chociaż zdaję sobie sprawę, że to celowy zabieg kompozycyjny. Zeszłotygodniowym nowościom wiodło się bardzo różnie. Ostatnią, która może uznać ten tydzień za udany jest mocno pokręcone Citizen/soldiers. W zestawieniu są 3 powroty. Anesthetize już powracało ostatnimi czasy, żeby znowu szybko wylecieć. Tym razem powrót aż na 32 nadzieję, że może na dłużej zagościć w Top50. Tylko pierwszej nowości udało się pojawić w moim zestawieniu znikąd. Pozostałe trafiły z poczekalni i znalazły się względnie blisko siebie (pierwszą z nich od ostatniej dzieli 9 miejsc). Są to utwory bardzo się od siebie różniące. O ile na upartego można znaleźć podobieństwa (tylko w klimacie) między Kazimierzem Wierzyńskim a wspomnianym wcześniej Saw something, to już Sky is over, a szczególnie Change partners/if you never come to me są zupełnie odmienne. Ciekawie tym razem wypadło z Fair to Midland, gdyż jedna ich piosenka wypadła z zestawienia, a na jej miejsce powróciły do Top50 Dance of the manatee i Tall tales taste like sour grapes. 1. 1. 25 TO CO NIENAZWANE - Anna Maria Jopek 2. 2. 2 NAGLE - Anna Maria Jopek 3. 3. 21 ZRÓB CO MOŻESZ - Anna Maria Jopek 4. 4. 6 JESZCZE W ZIELONE GRAMY - Raz Dwa Trzy 5. 5. 26 NIE ZABIJAJ - Katarzyna Groniec 6. 11. 2 NIE OMIJAJ MNIE - Anna Maria Jopek 7. 10. 2 LET IT RAIN - George Benson & Al Jarreau & Patti Austin 8. 6. 5 DYBUK - Żywiołak 9. 7. 46 THE FUNERAL - Band Of Horses 10. 14. 35 LIGHTS - Archive 11. 8. 27 M.I.A. - Avenged Sevenfold 12. 13. 3 A LITTLE LIE - Dave Gahan 13. 20. 35 SEPTEMBER SUN - Type O'Negative 14. 29. 2 AUTUMN - Carla Bruni 15. 28. 9 ENCORE JESZCZE RAZ - Strachy na Lachy 16. 34. 2 NW5 - Madness 17. 21. 5 WITCH'S BREW - Peter Cincotti 18. 19. 6 LOST IN INFINITY - Animations 19. 23. 2 MIRACLES - Dave Gahan 20. 30. 11 GDZIEKOLWIEK - Grzegorz Turnau 21. 50. 2 DAY TRIP - Pat Metheny Trio 22. N 1 CZAS - Katarzyna Groniec 23. 17. 19 A NEW BODY AND SOUL - Kurt Elling 24. 22. 3 KAWAŁEK PODŁOGI 2006 - Mr Zoob 25. 9. 4 NOTHING IS RETURN (WALK AWAY) - Down 26. 15. 2 BLUE - Sarah McLachlan 27. 12. 9 A LITTLE PIECE OF HEAVEN - Avenged Sevenfold 28. 16. 9 LIQUID ETERNITY - Ayreon 29. 18. 11 INNUENDO - Queensryche 30. 35. 33 ME AND MRS JONES - Michael Buble 31. 43. 2 CITIZEN / SOLDIERS - 3 Doors Down 32. P 23 ANESTHETIZE - Porcupine Tree 33. N 1 KAZIMIERZ WIERZYŃSKI - Strachy na Lachy 34. N 1 CHANGE PARTNERS / IF YOU NEVER COME TO ME - Kurt Elling 35. 26. 3 HONKING ANTELOPE - Serj Tankian 36. 24. 11 MARY PICKFORD (USED TO EAT ROSES) - Katie Melua 37. 37. 7 A MY NIE CHCEMY UCIEKAĆ STĄD - Strachy na Lachy 38. N 1 SAW SOMETHING - Dave Gahan 39. 36. 20 ANOTHER FACE IN A WINDOW - Antimatter 40. 25. 4 LYRA - Kate Bush 41. N 1 SKY IS OVER - Serj Tankian 42. 32. 28 SOLAR WINDS - Devin Townsend 43. 31. 21 UNFURL - Katatonia 44. 47. 11 ALONE WITH THE SEA - Hurt 45. 27. 2 FIGHTING FOR A LOST CAUSE - Antimatter 46. 39. 7 AFTERLIFE - Avenged Sevenfold 47. P 25 DANCE OF THE MANATEE - Fair to Midland 48. 49. 16 NIEPRZYGODA - Happysad 49. P 18 TALL TALES TASTE LIKE SOUR GRAPES - Fair to Midland 50. 44. 8 SIEDZIMY TU PRZEZ NIEPOROZUMIENIE - Strachy na Lachy poczekalnia: 33. ZABIESZCZADUJ Z NAMI - The Gruz Brothers Band/Stare Dobre Małżeństwo FEED US - Serj Tankian 41. INTENSION - Tool 38. APRIL FOOLS AND EGGMEN - Fair to Midland INNOCENCE - Bjork FOR THOSE TO AREN'T HERE - Ceti 40. NOTHING COMPARES 2 U - Jimmy Scott MATISSE THE CAT - Jesse Cook DIG LAZARUS DIG - Nick Cave & The Bad Seeds 42. ONE WEEK LAST SUMMER - Joni Mitchell 46. TWO SISTERS - Fiction Planes 45. TONTO - Battles ANGELS TAKE A SOUL - Fuel 48. ICKY THUMP - The White Stripes SAVING US - Serj Tankian KOMBINAT - Agressiva '69 TRANQUILIZE - The Killers & Lou Reed DECLARE INDEPENDENCE - Bjork VENICE - Chris Botti BLACK WIDOW - Dolores O'Riordan NASZA LIZBONA - Ewa Bem SONG FOR HER - Manu Katche THE ICE HOTEL - Stacey Kent PRAISE LAMENTED SHADE - Paradise Lost FUTERKO - Basia Stępniak-Wilk PIOSENKA STARYCH KOCHANKÓW - Raz Dwa Trzy SPENCER PERCEVAL - iLiKETRAiNS RENDEZVOUS IN RIO - Michael Franks SKŁAMAŁABYM - Anna Maria Jopek POMP AND CIRCUMSTANCES - The Smashing Pumpkins WISH YOU WERE HERE - David Gilmour CONQUEST - The White Stripes NO WORLD FOR TOMORROW - Coheed and Cambria DIG YOURSELF DEEP - Undertones DARLING - Sons and Daughters THE DECEPTION - iLiKETRAiNS WHAT A WONDERFUL WORLD - Katie Melua & Eva Cassidy DOWN HERE - Stateless YOU DON'T KNOW WHAT LOVE IS (YOU JUST DO AS YOU'RE TOLD) - The White Stripes IF YOU WERE A SAILBOAT - Katie Melua SUNNY AFTERNOON - Victoria Hart GOODBYE PHILADELPHIA - Peter Cincotti ALL THE PRETTY FACES - The Killers TAKADUM - Me Myself And I KOCHAM I NIE KOCHAM CIĘ - Ewa Bem KRÓL - Zespół Reprezentacyjny SIC! - Hey leżakownia: BIRDS - Bic Runga WHAT IF - Coldplay GRAVEDIGGER - Willi Nelson LOVE ME FOR THE COOL - Mark Scholtez - kleschko - 23.02.2008 12:06 PM Szkoda, że dopiero w poczekalni piosenki, które lubię: kajman napisał(a):46. TWO SISTERS - Fiction Planes kajman napisał(a):45. TONTO - Battles kajman napisał(a):DECLARE INDEPENDENCE - Bjork kajman napisał(a):VENICE - Chris BottiMoże za tydzień chociaż jednej z nich się poszczęści - Konrad - 23.02.2008 12:14 PM 4x Anna Maria Jopek w TOP10 to już sadomasohizm. Dodatkowo pełno starych grzybów. Nie mam ostatnio komu tutaj kibicować - Yacy - 23.02.2008 01:11 PM kajman napisał(a):22. N 1 CZAS - Katarzyna Gronieckoniecznie muszę sobie to przypomnieć... Podoba mi się żonglerka Fair To Midland Konrad napisał(a):4x Anna Maria Jopek w TOP10 tw top6 chciałes powiedzieć... - Listoholik - 23.02.2008 03:06 PM kajman napisał(a):9. 7. 46 THE FUNERAL - Band Of Horses cożem ja narobił, wprowadziłem na forum ten utwór i niedługo stuknie mu tu 50 tydzień na liście i gdzie tu powiew świeżości, nowości jakieś i w ogóle? - saferłel - 23.02.2008 03:24 PM Szkoda, że 5 bez zmian A ID mi nikt nie podesłał do tej pory. Ok już sam poszukam Zgram z PEB.pl (przy okazji polecam stronę). Nowa Groniec....a posłucham co mi szkodzi. Madness w top 16, no to naprawdę dla mnie sensacja. Tylko czy tam jest tak dużo tej pozytywnej energii? Turnau w górę - super! Pojawia się kolejny Gahan, niesamowite. A miało być już po Miracles słabiutko z nim... Tankian był przeze mnie oczekiwany...ale na pewno nie w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Znów wraca Fair? Który to już raz haha? Kate Bush akurat zaczęła mi się podoba, a tu duży spadek. Animations....Tata ma od kolegi jutro przynieść płytkę, pewnie będzie słuchał to i ja zobacze co to takiego. To ci z Jaworzna, nie? No niechce ten Happysad z listy polecieć! Eh! Ok zaczynam przesłuchanie twoich kawałków... - saferłel - 23.02.2008 03:29 PM Prosiłbym o załadowanie na chomika Pani Groniec - abd3mz - 23.02.2008 04:18 PM Pierwsza szóstka bardzo dobra, 7 (pozycji ) nie znam, a dalej wyśmienity Dybuk i dwa utwory, które byłyby u mnie, gdybym wcześniej zaczął układać listę... Cieszy awans Encore, zadziwia Carla Bruni i Madness. (Ale Madness bardziej, bo Bruni chyba nie słyszałem). Również cieszy awans Turnaua i Pata (ale tutaj to domysł, bo jeszcze nie słyszałem). A na 22 bardzo dobry debiut. Dodam, że u mnie na tej samej pozycji. Płyta Groniec jest nierówna ? Raczej nie. Bardziej mi pasuje "zróżnicowana". Większy i mniejszych zmian nie będę się czepiał, bo najważniejsze że znalazłeś dla tych utworów miejsce. Czy misie wydaje czy Kazimierz to też moja sprawka ? Powracającego Jeżozwierza nie znam, Lyra u mnie też spadła o 15 oczek, ale jest 10 niżej. Aha spójrz na pozycję 38. Bardzo długa poczekalnia. saferłel napisał(a):Prosiłbym o załadowanie na chomika Pani GroniecW niedziele debiutowała u mnie, czyli... - Yacy - 23.02.2008 08:54 PM Listoholik napisał(a):cożem ja narobił, wprowadziłem na forum ten utwór i niedługo stuknie mu tu 50 tydzień na liściehmm... a mi się wydawało, że to dzięki mnie i Kajmanowi ten kawałekk znalazł się na forumowej... To było jeszcze pod poprzednim adresem, gdzie Ty niestety nie dawałeś się jeszcze namówić do postowania swojej listy Dopiero tu dałes się skuśić... - Jopkolog - 24.02.2008 12:42 PM kajman napisał(a):1. 1. 25 TO CO NIENAZWANE - Anna Maria JopekCo za cudowny zestaw. W dodatku w dniu moich urodzin! Jestem wzruszony kajman napisał(a):21. 50. 2 DAY TRIP - Pat Metheny TrioZakochałem się do nieprzytomności w całej płycie! Do mojego zestawu wybrałem jednak "Is This America?". Też przepiękne - kajman - 24.02.2008 05:48 PM kleschko napisał(a):Szkoda, że dopiero w poczekalni piosenki, które lubię:Ciężko będzie! A Declare to dla mnie najsłabszy utwór z płyty i dlatego tylko w poczekalni.kajman napisał(a):46. TWO SISTERS - Fiction Planeskajman napisał(a):45. TONTO - Battleskajman napisał(a):DECLARE INDEPENDENCE - Bjorkkajman napisał(a):VENICE - Chris BottiMoże za tydzień chociaż jednej z nich się poszczęści - kajman - 24.02.2008 05:50 PM Konrad napisał(a):4x Anna Maria Jopek w TOP10 to już sadomasohizm. Dodatkowo pełno starych grzybów. Nie mam ostatnio komu tutaj kibicowaćTak to już bywa. Jednak podchodzą nam nieco inne klimaty. - kajman - 24.02.2008 05:54 PM Yacy napisał(a):Groniec to tak gdzieś pomiędzy nie zabijaj a resztą płyty.kajman napisał(a):22. N 1 CZAS - Katarzyna Gronieckoniecznie muszę sobie to przypomnieć... Fair przeżywa drobne wahania, a przy wyrównanym poziomie na mojej liście nawet drobne wahanie to 10-20 miejsc różnicy. Świetnie przyciąłeś cytat. Okazało się, że mam bardzo ciężki Top. - kajman - 24.02.2008 05:56 PM Listoholik napisał(a):U Jacy'ego ma chyba już 50 tygodni.kajman napisał(a):9. 7. 46 THE FUNERAL - Band Of Horsescożem ja narobił, wprowadziłem na forum ten utwór i niedługo stuknie mu tu 50 tydzień na liście A powiewu świeżości Ci brak? Tydzień temu 12 nowości (w tym jedna na 2), w tym 5 debiutów? To za mało? - kajman - 24.02.2008 06:07 PM saferłel napisał(a):1. Nowa Groniec....a posłucham co mi szkodzi.1. Zaszkodzić to faktycznie Ci nie powinna. 2. Jak dla mnie bardzo dużo, chociaż w Our house było jeszcze więcej. 3. Przyznam się, że nie spodziewałem, że tak dobrze będzie się trzymał. Nie problemy z załapaniem się do zestawu głownego. 4. No i nie ma rewelacji. W kręgu zainteresowń znalazł się sporo przed ALL, a teraz dopiero wszedł i to nie za wysoko. 5. Dla Tales dopiero pierwszy, a dla Dance już 6. 6. Myślę, że jeszcze powalczy. 7. A czemu miałby chcieć, skoro mu u mnie dobrze. To jedyna ich piosenka, która mi się bardzo podoba. - kajman - 24.02.2008 06:32 PM abd3mz napisał(a):1. Pierwsza szóstka bardzo dobra,1. Nie będę zaprzeczał. 2. Proponuję zapoznanie. Szansa będzie bardzo wkrótce. 3. Fakt, w/g mnie najlepsza piosenka ze wszystkich NL. 4. No cóż, tak bywa, chociaż i u Ciebie pojawiają się, rzeczy, które tutaj mieszały na forumowej z pół roku temu. 5. Mistrostwo świata w oddaniu beznadziei. 6. Coś czasami musi zadziwić, bo inaczej byłoby nudno. A Carla na bluesowo, zresztą cała płyta w podobnych klimatach. 7. No to polecam Pata. Ni9e jestem jego wielbicielem, ale ten mi podpasował. 8. Moim zdaniem są na niej utwory przeciętne w kontekście tych świetnych wypadające bledziutko. 9. Nie tym razem. U stavangera było tydzień wcześniej. 10. Ten utwór Drzewka Porcupinkowego jak dla mnie zdecydowanie najlepszy na i (już nie tylko dla mnie ) zdecydowanie najdłuższy na płycie. 11. Poczekalnia i tak krótsza niż tydzień temu, ale jej rozmiary nadal mnie dobijają. Czas przesłuchania wszystkiego... to totalna załamka. Na szczęście nie mam już tylu długich utworów, co kiedyś (kiedyś pierwsza 12 miała ponad 100 minut). Ale żebyś i Ty nie miał lekko karmię właśnie gryzonia. - kajman - 24.02.2008 06:36 PM Jopkolog napisał(a):1,2,3,6. Przyznam się, że nie ustawiałem swojego zestawienia pod kątem Twoich urodzin. Samo tak jakoś się zbiegło.kajman napisał(a):1. 1. 25 TO CO NIENAZWANE - Anna Maria JopekCo za cudowny zestaw. W dodatku w dniu moich urodzin! Jestem wzruszony 21. Zobaczymy. Ja akurat wielbicielem Pata nie jestem, ale ten utwór wyjątkowo mi się spodobał. A Ameryki jeszcze nie znam. - ku3a - 25.02.2008 10:57 AM z pierwszej dziesiatki najbardziej lubie Raz, Dwa, Trzy. ciesza mnie wyniki Gahana. a najbardziej oczywiscie debiut "Sky Is Over". - p.u.r.h. - 26.02.2008 01:14 PM No cóż, w tym notowaniu dominują raczej złe dla mnie wiadomości Ale za to bardzo podobają mi się utwory niebieskie Z czerwonych wybieram najniższy, z zielonych również, chociaż nowego Pata jeszcze nie znam... Z pozostałych utworów najbardziej cieszy szczęśliwa trzynastka - kajman - 26.02.2008 07:44 PM ku3a napisał(a):1. z pierwszej dziesiatki najbardziej lubie Raz, Dwa, Trzy.1. Niestety za mało jak na Twoją listę. 2. Jednego mi wkrótce załatwisz. 3. Debiut to jedno, teraz trzeba go będzie potwierdzić, a z tym u mnie bywa różnie. |