kajman30 nr 65 z 8.02.08 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: kajman33 (/forumdisplay.php?fid=32) +---- Wątek: kajman30 nr 65 z 8.02.08 (/showthread.php?tid=1149) Strony: 1 2 |
kajman30 nr 65 z 8.02.08 - kajman - 06.02.2008 11:15 PM No tym razem w czołówce w zasadzie niewiele się dzieje. W zasadzie, bo jest jedna bardzo dziwna wymiana. Poza tym jeden spadek o 3 miejsca i poza tym raczej nudy. Anna Maria śrubuje rekord i To co nienazwane jest już 22 raz z rzędu na szczycie. Może żeby nie drażnić innych będę zaczynał od 2 miejsca? A na nim 2 raz z rzędu (i obawiam się, że wejdzie mu to w nawyk) Jeszcze w zielone gramy. Obecnie tej dwójce nic zagrozić nie może, ale Raz Dwa Trzy coraz mocniej naciska. Wydawało się, że nic już nie uratuje Dybuka, ale to niesamowicie silna bestia i się nie dała (dzięki abd3mz za wsparcie). Po tygodniu w niebycie triumfalnie wraca na podium spychając z jej najniższego stopnia Zrób co możesz. Na kolejnych 3 miejscach piosenki, który awansowały o jedno oczko. Dwójka z nich to weterani. Na piątym Broken promise, która nie tylko, że mi się nie nudzi, to jeszcze zyskuje. A na 7 piosenka wyrównująca rekord Toola. The funeral jest już 44 tydzień na mojej liście, a jego obecna pozycja to druga najwyższa w historii (lepszą miał 11 miesięcy temu). Piosenki (znowu weteranki) na dwóch ostatnich miejscach w mojej 10 zamieniły się miejscami. Tym razem September sun zaćmiło M.I.A. No, ale już poza 10 zaczynają się zdecydowanie większe ruchy. Jeszcze na 11 to niewielki awans z 13 Nie zabijaj, ale tuż za nim efektownie powraca z 19 Witchâs brew. No, ale to tylko delikatna zapowiedź tego, co dzieje się dalej. Saw something mnie zaskoczyło i to tak mocno, że zaczęło się przymierzać do mojej listy. I nie udało się (przynajmniej na razie). Ale posłuchałem drobnej sugestii ku3y i stało się. Od pierwszego przesłuchaniu zrozumiałem, że A little lie zawojuje moją listę, no ale żeby zadebiutowało na 13... Gdyby to była wersja sprzed prawie ćwierćwiecza, to zawędrowałoby to znacznie wyżej. Ale Kawałek podłogi to dla mnie kultowy kawałek kultowego zespołu i nawet w tej wersji nie mógł nie zadebiutować na mojej liście. No to trzeba przyspieszyć. Do drugiej dziesiątki powróciły 3 piosenki (wszystkie na jej koniec). Solar winds okazały się tak korzystne, że nie dość, że same powróciły na 20 miejsce, to jeszcze przed siebie wdmuchnęły i Me and mrs Jones i (najwyżej z całej trójki) Encore jeszcze raz. Wprawdzie Kate Bush to już nie ta sama wokalistka, która nagrała Hounds of love, ale i tak potrafi nadal rewelacyjnie śpiewać, więc nic dziwnego, że Lyra skoczyła aż o 20 oczek na 22 miejsce. Tuż za nią jedna z największych efemeryd mojego zestawienia Unfurl (tym razem 5 do góry). Jest to świetny tydzień dla Fair to Midnight. Wprawszie tylko niewielki awans zaliczyły Tall tales taste like sour grapes, ale za to sporo poszli w górę April fools end eggmen no i do Top50 powrócił Dance of the manatee. Przyjemnie poszły w górę Nieprzygoda i (szczególnie) Birds. Sporo było dotkliwych spadków, a największy aż o 24 miejsca w dół. Sąsiedztwo Down (podobna stylistyka i klimaty) widocznie zaszkodziło Fuelowi, bo to właśnie Angels take a soul przeżyło taką katastrofę. Było już o dwóch powrotach, a mamy jeszcze 3 kolejne. Good times, bad times ostatnio ciągle kursuje między pięćdziesiątką, a poczekalnią, ale za to Anesthetize przesiedziało w poczekalni tygodni w poczekalni i chyba sobie właśnie przypomniało, że było kiedyś w Top10. Z kolei z dwóch Bjerek zdecydowanie lepsza okazała się Innocence. Serj Tankian mógłby spisać ten tydzień na straty, gdyby nie to, że pojawiła się tutaj nowa lista i postanowiłem zapoznać się z kilkoma nieznanymi mi utworami. Z propozycji neon.ki najbardziej przypadła mi do gustu Honking antelope. I na samym końcu zestawienia skromnie ustawiły się dwie nowości. Obydwie odmienne w stylistyce urzekły mnie tym samym: wyjątkowo mi pasującym rytmem. To Tonto i Matisse the cat. 1. 1. 23 TO CO NIENAZWANE - Anna Maria Jopek 2. 2. 4 JESZCZE W ZIELONE GRAMY - Raz Dwa Trzy 3. P 3 DYBUK - Żywiołak 4. 3. 19 ZRÓB CO MOŻESZ - Anna Maria Jopek 5. 6. 33 BROKEN PROMISE - Placebo & Michael Stipe 6. 7. 7 LIQUID ETERNITY - Ayreon 7. 8. 44 THE FUNERAL - Band Of Horses 8. 5. 4 LOST IN INFINITY - Animations 9. 10. 33 SEPTEMBER SUN - Type O'Negative 10. 9. 25 M.I.A. - Avenged Sevenfold 11. 13. 24 NIE ZABIJAJ - Katarzyna Groniec 12. 19. 3 WITCH'S BREW - Peter Cincotti 13. N 1 A LITTLE LIE - Dave Gahan 14. N 1 KAWAŁEK PODŁOGI 2006 - Mr Zoob 15. 11. 9 INNUENDO - Queensryche 16. 15. 2 NOTHING IS RETURN (WALK AWAY) - Down 17. 18. 17 A NEW BODY AND SOUL - Kurt Elling 18. 26. 7 ENCORE JESZCZE RAZ - Strachy na Lachy 19. 23. 31 ME AND MRS JONES - Michael Buble 20. 25. 26 SOLAR WINDS - Devin Townsend 21. 12. 5 A MY NIE CHCEMY UCIEKAĆ STĄD - Strachy na Lachy 22. 42. 2 LYRA - Kate Bush 23. 28. 19 UNFURL - Katatonia 24. 14. 7 A LITTLE PIECE OF HEAVEN - Avenged Sevenfold 25. 20. 13 ZABIESZCZADUJ Z NAMI - The Gruz Brothers Band/Stare Dobre Małżeństwo 26. 21. 5 AFTERLIFE - Avenged Sevenfold 27. 24. 9 GDZIEKOLWIEK - Grzegorz Turnau 28. 22. 5 MR BRIGHTSIDE - Paul Anka 29. 30. 18 ANOTHER FACE IN A WINDOW - Antimatter 30. 31. 6 SIEDZIMY TU PRZEZ NIEPOROZUMIENIE - Strachy na Lachy 31. 39. 10 APRIL FOOLS AND EGGMEN - Fair to Midland 32. 29. 6 DIG LAZARUS DIG - Nick Cave & The Bad Seeds 33. 17. 2 NOTHING COMPARES 2 U - Jimmy Scott 34. 35. 17 TALL TALES TASTE LIKE SOUR GRAPES - Fair to Midland 35. 40. 14 NIEPRZYGODA - Happysad 36. 27. 38 ICKY THUMP - The White Stripes 37. 49. 13 BIRDS - Bic Runga 38. 34. 7 ELECT THE DEAD - Serj Tankian 39. 33. 9 ALONE WITH THE SEA - Hurt 40. 16. 7 ANGELS TAKE A SOUL - Fuel 41. P 24 DANCE OF THE MANATEE - Fair to Midland 42. 38. 15 INTENSION - Tool 43. 44. 5 SAVING US - Serj Tankian 44. P 9 GOOD TIMES BAD TIMES - Godsmack 45. N 1 HONKING ANTELOPE - Serj Tankian 46. P 12 INNOCENCE - Bjork 47. 32. 4 POMP AND CIRCUMSTANCES - The Smashing Pumpkins 48. P 22 ANESTHETIZE - Porcupine Tree 49. N 1 MATISSE THE CAT - Jesse Cook 50. N 1 TONTO - Battles poczekalnia: FOR THOSE TO AREN'T HERE - Ceti 48. FUTERKO - Basia Stępniak-Wilk 43. WISH YOU WERE HERE - David Gilmour 37. TRANQUILIZE - The Killers & Lou Reed 46. WHAT IF - Coldplay 50. FEED US - Serj Tankian 36. CONQUEST - The White Stripes 47. THE ICE HOTEL - Stacey Kent 41. BLACK WIDOW - Dolores O'Riordan 45. PRAISE LAMENTED SHADE - Paradise Lost ALL THE PRETTY FACES - Killers DIG YOURSELF DEEP - Undertones PIOSENKA STARYCH KOCHANKÓW - Raz Dwa Trzy NO WORLD FOR TOMORROW - Coheed and Cambria DECLARE INDEPENDENCE - Bjork THE DECEPTION - iLiKETRAiNS LOVE ME FOR THE COOL - Mark Scholtez SUNNY AFTERNOON - Victoria Hart RENDEZVOUS IN RIO - Michael Franks SPENCER PERCEVAL - iLiKETRAiNS YOU DON'T KNOW WHAT LOVE IS (YOU JUST DO AS YOU'RE TOLD) - The White Stripes KOMBINAT - Agressiva '69 SKŁAMAŁABYM - Anna Maria Jopek KOCHAM I NIE KOCHAM CIĘ - Ewa Bem TAKADUM - Me Myself And I DARLING - Sons and Daughters WHAT A WONDERFUL WORLD - Katie Melua & Eva Cassidy DOWN HERE - Stateless GOODBYE PHILADELPHIA - Peter Cincotti IF YOU WERE A SAILBOAT - Katie Melua SIC! - Hey KRÓL - Zespół Reprezentacyjny leżakownia: 4. 16 TIGHT - Kurt Elling JAMMIN' - Eliane Elias - abd3mz - 06.02.2008 11:20 PM kajman napisał(a):13. N 1 A LITTLE LIE - Dave GahanNo to nie trafiłem. Kawałek podłogi to dla mnie tylko sympatyczne nagranie, a Małe kłamstewko kilka razy przesłuchałem i nie rzuciło misie na uszy. Może to się zmieni jak przesłucham płytę. kajman napisał(a):22. 42. 2 LYRA - Kate BushNa razie dziwi mnie, że aż tak podoba Ci się ten utwór. Na razie. Dobra biorę się za czytanie komentarza. EDIT po przeczytaniu : kajman napisał(a):Wydawało się, że nic już nie uratuje Dybuka, ale to niesamowicie silna bestia i się nie dała (dzięki abd3mz za wsparcie).Proszę bardzo. Przy takich utworach możesz na mnie liczyć. kajman napisał(a):Good times, bad times ostatnio ciągle kursuje między pięćdziesiątką, a poczekalnią, ale za to Anesthetize przesiedziało w poczekalni tygodni w poczekalni i chyba sobie właśnie przypomniało, że było kiedyś w Top10.Trochę zamieszałeś z tą poczekalnią. kajman napisał(a):Z kolei z dwóch Bjerek zdecydowanie lepsza okazała się Innocence.U mnie też. Tylko w tych okolicach jest "gorsza". kajman napisał(a):49. N 1 MATISSE THE CAT - Jesse CookNie znam. Pierwszy raz widzę na oczy. - ku3a - 07.02.2008 11:32 AM ale mnie wk....a Explorer napisalem taki dlugi komentarz, po czym wcisnalem backspace, bo myslalem, ze focus jest na okienku z odpowiedzia i mi wrocilo do poprzedniej strony, a komentarz poszedl sie walic . to teraz tylko skrotowo to co wczesniej napislem, bo nie chce mi sie znowu tyle pisac. "Broken Promise"! Niewiarygodne! kajman napisał(a):posłuchałem drobnej sugestii ku3y i stało się. Od pierwszego przesłuchaniu zrozumiałem, że A little lie zawojuje moją listę, no ale żeby zadebiutowało na 13...bardzo mi milo, ze zdecydowales sie posluchac, pomimo duzej awersji do DM. a ze bardzo sie ciesze z debiutu, to nie musze chyba nawet pisac. przyznam jednak, ze nie trafilem co jest tą tajemnica, o ktorej pisalem przy okazji komentarza do mojej listy. myslalem, ze, co zreszta napisalem w shoutboxie, chodzi o Hurt. kajman napisał(a):Z propozycji neon.ki najbardziej przypadła mi do gustu Honking antelope.no to neon.ka stala sie pelnowartosciowym forowiczem, bo piosenka z listy trafila do listy kajmana . przyznam, ze jak analizowalem liste neon.ki to przypuszczalem, ze HA moze miec u kajmana szanse, jesli tylko da jej szanse. - kajman - 07.02.2008 12:34 PM ku3a napisał(a): ale mnie wk....a Explorer napisalem taki dlugi komentarz, po czym wcisnalem backspace, bo myslalem, ze focus jest na okienku z odpowiedzia i mi wrocilo do poprzedniej strony, a komentarz poszedl sie walic .Znam te szaleństwa. Mój komentarz z poprzedniego tygodnia do mojej własnej listy też wycięło, no i oczywiście pisanie go drugi raz zdecydowanie przekraczało moje chęci, więc poszedł tylko ostry skrót. Najczęściej jednak przy dłuższych textach od razu je kopiuję. Wiarygodne! Broken promise to mój zdecydowanie numer 1 Placebo, więc nic dziwnego, że nadal szaleje. W tym przypadku była to raczej awersja do Gahana, którego trzy poprzednie nagrania, które gościły na LP3 wyraźnie mnie do niego zniechęciły. A Hurt z kolei nie ma nawet teoretycznych szans załapać się u mnie na listę, bo moje zasady na to nie pozwalają (płyta). Jak dla mnie neon.ka stała się pełnoprawnym forowiczem od razu po wrzuceniu swojej listy. A Honking antelope musiałem poznać, gdyż staram się poznawać wszystko z wyjąrtkiem wykonawców, do których nie mam zaufania (a i tu są wyjątki). A Serj na ostatniej płycie oponiżej porządnego poziomu nie zszedł. - kajman - 07.02.2008 12:45 PM abd3mz napisał(a):13. Akurat Little lie rzuciło mi się mocno na uszy. Przyznam się, że gdyby mi ktoś powiedział, że to ten sam wykonawca, co nagrał Kingdom, to bym mu nie uwierzył.kajman napisał(a):13. N 1 A LITTLE LIE - Dave GahanNo to nie trafiłem. Kawałek podłogi to dla mnie tylko sympatyczne nagranie, a Małe kłamstewko kilka razy przesłuchałem i nie rzuciło misie na uszy. Może to się zmieni jak przesłucham płytę. 22. Jak dla mnie wokal w tym utworze jest tak rewelacyjny, że nikną przy nim słabośći (na szczęście nie za duże) podkładu. Pewnie jakąś rolę gra i sentyment. No fakt, Dybuk jest na tyle niesamowity, że można wiele dla niego zrobić. Nie rozumiem, co namieszałem z poczekalnią. U mnie jest to jakby dalsza część listy o zmiennej objętości. A co do Bjork, to gdyby to były inne utwory z Volty, to byłyby znacznie wyżej. Earth intruders jak widać z moich podsumowań mocno swego czasu szaleli, a z pozostałych to najwięcej mogłaby chyba (dosyć dawno nie słuchałem płyty) namieszać Hope. 49 i 50. A chcesz poznać? A jeżeli to najpierw to, czy coś z zestawu z komentarza do poprzedniej listy? - abd3mz - 07.02.2008 05:43 PM ku3a napisał(a): ale mnie wk....a Explorer napisalem taki dlugi komentarz, po czym wcisnalem backspace, bo myslalem, ze focus jest na okienku z odpowiedzia i mi wrocilo do poprzedniej strony, a komentarz poszedl sie walic .Rozumiem, że w pracy musisz go używać ? Też kilka razy bym wpadł w ten sposób, ale w Firefoxie po kliknięciu Dalej komentarz (i inne rzeczy wpisane w przeróżne okienka) wraca. kajman napisał(a):Nie rozumiem, co namieszałem z poczekalnią. U mnie jest to jakby dalsza część listy o zmiennej objętości.Miałem na myśli tę część zdania: kajman napisał(a):ale za to Anesthetize przesiedziało w poczekalni tygodni w poczekalni kajman napisał(a):A co do Bjork, to gdyby to były inne utwory z Volty, to byłyby znacznie wyżej.Jestem jeszcze przed przesłuchaniem płyty, więc kto wie, kto wie. Tylko już nie mów co najchętniej chciałbyś zobaczyć na mojej liście, bo jeszcze trafi i znowu będzie. kajman napisał(a):49 i 50. A chcesz poznać? A jeżeli to najpierw to, czy coś z zestawu z komentarza do poprzedniej listy?Pewnie, że chcę. Kolejność bez znaczenia. - ku3a - 07.02.2008 07:48 PM abd3mz napisał(a):Rozumiem, że w pracy musisz go używać ? Też kilka razy bym wpadł w ten sposób, ale w Firefoxie po kliknięciu Dalej komentarz (i inne rzeczy wpisane w przeróżne okienka) wraca.w domu to oczywiscie MSIE nie uzywam, ale w pracy musze . - saferłel - 07.02.2008 08:05 PM Ameryki nie odkryłeś kajmanie. Nie od dziś wiadomo, że A Little Lie to jedno z najlepszych nagrań 21 wieku jeśli chodzi o DM i wszystko co z nimi związane. Cieszy mnie, że tu się podoba i od razu mianuje go moim ulubionym numerem z twojego obecnego notowania. Powrótt na 3 miejsce....no nieźle Zapomniałem ściągnąć tego z chomika jeszcze. Muszę się zapoznać. I co...Broken Promise w top 5 wywróżyłem Teraz pewnie jednak wyżej nie zajdzie i czuję coś, że spadnie poza top 10 za tydzień. Przewidywalna data powrotu do top 10 - 55 tydzień Mr Zoob to takie miłe, sympatyczne granie, ale nie na mają listę z pewnością. Kate Bush też nie słuchałem...nie rozumiem tego, słucham tygodniowo tyle muzyki a nie mam czasu na jedne z najpopularniejszych nowości z forum. Może to też dlatego, że specjalnie mnie do tego nie ciągnie. Najlepszy A7 spada. Do Antimater zniechęcił mnie mój tata, który słucha i słucha tego zespołu....Nick Cave balansuje ciągle w środkowej części zestawu. Wypada mi się cieszyć, że jest na liście. Który to już raz wraca Fair To Midland Tak, ostatnich 2 nowości nie znam, czego łatwo mogłeś się domyślić. Godsmack poznałem (yes, yes, yes) ale nie zrobił na mnie pozytywnego wrażenia...w sumie nie zrobił żadnego. Kolejny Serj pojawia się na liście. Widzę, że jestem jedną z nielicznych osób z forum, które nie trawią jego płyty i mogą z niej co najwyżej 2,3 wartościowe numery wybrać. Nie wiem czy się cieszyć czy nie ze spadku TSP bo z jednej strony mogą już wypaść, a z drugiej oznaczać to może awans o 40 oczek w przyszłym tygodniu Słyszałem ostatnio w 3 (Minimax?) nowy, chyba nowy utwór Type O Negative, coś mówił prowadzący, że nowa płyta sie szykuje i puścił bardzo fajny numer. Nie wiem czy to ze starej płyty czy to już coś nowego, ale jak na ten zespół pozytywnie mnie to zaskoczyło. Może wie ktoś co to? Ok wracam do The Cure. Niesamowite, ale słuchając płyt (pod presją koncertu) dostrzegam w nich wiele pozytywnych cech, których nie zauważyłem...i tak np The Cure z 2004 zyskuje jedną gwiazdkę wyżej i staje na równi u mnie z Wish czy Head On The Door. Teraz chyba w 100% zdaję sobie sprawę jaki to jest wybitny zespół. - abd3mz - 07.02.2008 08:34 PM saferłel napisał(a):Ameryki nie odkryłeś kajmanie. Nie od dziś wiadomo, że A Little Lie to jedno z najlepszych nagrań 21 wieku jeśli chodzi o DM i wszystko co z nimi związane.Jeśli kajman drugi raz odkrył Amerykę to znaczy, że ja jej jeszcze nie odkryłem. Klepsydra jest w pierwszej dziesiątce nowych płyt do przesłuchania, ale nie wiem czy zdarzę ją przesłuchać do niedzieli. saferłel napisał(a):Do Antimater zniechęcił mnie mój tata, który słucha i słucha tego zespołu....W innym temacie pisałeś, że Cię zniechęcił do progresywnego rocka, więc może dla odmiany napiszesz do czego Cię zachęcił. A co do zniechęcania to mój (i w ogóle większość rodziny) zniechęciła mnie do słuchania disco polo, popowego popu i pewnie jeszcze czegoś czego -na szczęście- nie pamiętam. - saferłel - 07.02.2008 08:38 PM Moje kondolencje Sebastianie No, wygląda na to, że Tata mój często mnie faktycznie znięchęca do wielu rzeczy Ale tak naprawdę to przecież on w jakiś sposób rozwinął moją miłość to muzyki to dzięki niemu i jego kolekcji miałem okazje poznać tak naprawdę wszystkie najważniejsze dla mnie zespoły z Pet Shop Boys, R.E.M. i szczególnie Depeche Mode na czele. Z moich absolutnych gigantów do tej pory większość stanowią artyści którzy u niego kiedyś grali 1 skrzypce. Z top 10 mogę wykluczyć tylko Radiohead, Blur i Garbage - tego on nie łyka zupełnie. - abd3mz - 07.02.2008 08:44 PM saferłel napisał(a):Moje kondolencje SebastianieDlaczego kondolencje ? Przecież mnie zniechęcił (zniechęcili), a za to należy się całej rodzinie wielka nagroda. Dobrze wiedzieć, że Twój ojciec nie tylko zniechęca. PS. Dobra biorę się za liczenie plebiscytu topowego, bo jak zrobię jakieś błędy to kajman powie, że mogłem liczyć zamiast pisać na mycharts. - mrsap - 07.02.2008 09:43 PM Uuuuuu.... Co ja będę się rozpisywał. Żal, płacz i katastrofa. Tylko Strachom udaje się uratować twarz, a tegotygodniowy wynik Fuel przypomina moje wyniki z egzaminów. Oczywiście z zachowaniem odpowiednich proporcji. Dziwię się, że Fuel tak spada tuż po tym, jak u mnie wskoczył do pierwszej dziesiątki... Poza tym w dół leci zarówno mój numer jeden, jak i numer dwa i... w zasadzie prawie wszystko co lubię... Prawie, bo na przykład taki Fair To Midland zanotował bardzo udany tydzień. A "Anesthetize" teraz jest na Active Rock Liście, więc może jeszcze i u mnie się pojawi, jak będę to słyszał regularnie co tydzień w ARS... - saferłel - 07.02.2008 10:10 PM Kondolecje z tego powodu, że w ogóle musiałeś słuchać tej muzyki - p.u.r.h. - 07.02.2008 11:10 PM A mi w przeciwieństwie do mrsapa nowy kajman30 podoba się bardzo Między innymi za sprawą pozycji 3 i 6, a jeszcze bardziej z powodu miejsca 9 A dalej mamy poz. 16 (co prawda spadek, ale praktycznie niezauważalny ), następnie miejsca 20 i 23 A potem jeszcze 29, 31, 34, 41, 43, 44, 45 i 48 W tej sytuacji można przymknąć oko na nieliczne minusy, jak np. miejsca 26, 39 lub 42 P.S. Czemu nowy Serj jest pomarańczowy? saferłel napisał(a):Słyszałem ostatnio w 3 (Minimax?) nowy, chyba nowy utwór Type O Negative, coś mówił prowadzący, że nowa płyta sie szykuje i puścił bardzo fajny numer. Nie wiem czy to ze starej płyty czy to już coś nowego, ale jak na ten zespół pozytywnie mnie to zaskoczyło. Może wie ktoś co to?W ostatnim Minimaxie był przecież "September Sun", ale to chyba byś poznał, prawda? A o nowym albumie nie może być nowy, bo poprzedni wyszedł przecież niecały rok temu. Zapewne chodzi o specjalną edycję "Dead Again", która ma się ukazać w Walentynki - saferłel - 07.02.2008 11:16 PM A może i September Sun i nie skojarzyłem bo załapałem sie na kilkanaście sekund ostatnich...ale nieźle to brzmiało. - Konrad - 08.02.2008 09:54 PM plus za 14. N 1 KAWAŁEK PODŁOGI 2006 - Mr Zoob 22. 42. 2 LYRA - Kate Bush minus za stare grzyby w top10 - kleschko - 09.02.2008 01:17 AM Dwie zajefajne nowości To oczywiście Dave Gahan i Battles. Dziwne są losy Żywiołaka na liście Cieszy powrót. - abd3mz - 09.02.2008 01:18 AM kleschko napisał(a):ziwne są losy Żywiołaka na liście Cieszy powrót.Rozumiem, że niedługo u Ciebie ? Re: kajman30 nr 65 z 8.02.08 - neon.ka - 09.02.2008 01:28 AM No skoro Dybuk zepchnął AMJ pochodzącą z płyty, która jest wszechpłytą XXIw. (o ile czegoś nie przekręciłam ), to musi w nim być naprawdę coś. u mnie nie zepchnąłby z całą pewnością AMJ pomimo, że nie jest to moja płyta tego wieku . Strachy na Lachy jeszcze raz sporo w górę i bardzo fajnie, bo ten kawałek ma niesamowity klimat. Gdziekolwiek spada... i Lazarus jednak wciąż też. po raz kolejny akurat ma taki czas. co za pech. no i nowy Serj oczywiście cieszy bardzo [jeśli ktoś parę tygodni temu by mi powiedział, że napiszę takie słowa, to... no wiadomo]. - kleschko - 09.02.2008 11:33 AM abd3mz napisał(a):Rozumiem, że niedługo u Ciebie ?Poczekamy , zobaczymy... |