notowanie 879 - 13.01.2008 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: ku3a - lista przebojów (/forumdisplay.php?fid=24) +---- Wątek: notowanie 879 - 13.01.2008 (/showthread.php?tid=1022) Strony: 1 2 |
notowanie 879 - 13.01.2008 - ku3a - 14.01.2008 12:09 AM Od razu uspokoje - podtytul notowania nie oznacza, ze dzialo sie cos niedobrego . Po prostu w tym tygodniu zawladnely mną pewne Strachy . Zaczelo sie od tego, ze uswiadomilem sobie, ze "Czerwony autobus" podoba mi sie tak bardzo, ze powinien juz byc na mojej liscie, a to ze nie jest, to wina chyba tylko tego, ze jakos malo tego slucham. Zaraz potem wreszcie zaskoczyla tak jak potrzeba "Walka Jakuba z Aniołem". Pomyslalem sobie, ze w sumie wszystkie ostatnie nagrania Strachów na Lachy bardzo mi sie podobaja. A moze by tak... Byl wtorkowy wieczor, zalogowalem sie do Merlina. W czwartek po pracy juz w odtwarzaczu obracala sie plyta "Autor". Juz debiutuje na liscie i juz depcze po pietach gigantom ostatnich tygodni! A na liscie piosenek pojawiaja sie dwa wspomniane wczesniej utwory. Poza tym po prostu porazil mnie tekst "Szklanej gory"! Dzis sie jeszcze nie udalo, ale za tydzien to jest murowany debiut na liscie! Sposob w jaki zespol poradzil sobie z odmowa opublikowania na plycie dwoch nagran calkowicie rozlozyl mnie na lopatki . Ktos sie nie zgadza, zeby umiescic na plycie 2 utwory? OK, przebudujmy plyte, stworzmy troche inna historie poprzez ustawienie pozostalych piosenek w innej kolejnosci, a przy okazji opiszmy wszystko we wkladce, podajac jaka miala byc pierwotna zawartosc plyty i dodajmy dla sluchaczy drugą, nienagraną plyte z nadrukiem, kazdy juz bedzie wiedzial co na niej sobie nagrac . Brawo "Strach sie bac" to dla mnie jeden z najwiekszych muzycznych koszmarow w zyciu, przy czym bardziej chodzi tu o wartosc wzgledna niz bezwzgledna, bo jakby to nagral jakis zespol disco polo, to by mnie az tak nie ruszylo. Okazalo sie jednak, ze inne ostatnie piosenki Lady Pank nie sa tak zenujace. "Dobra konstelacja" calkiem mi sie podoba, a jeszcze bardziej od pierwszego przesluchania spodobala sie "Wspinaczka, czyli historia pewnej rewolucji". Od kilku tygodni dobijala sie do trzydziestki i dzis w koncu sie udalo. Mniej wiecej tyle samo albo nawet troche dluzej, na liste probowal sie dostac ostatni singiel Bruce'a Springsteena. Jakos tak optymistycznie mnie nastraja. Jestem pewien, ze w marcu radzilby sobie jeszcze lepiej, a w kwietniu to juz w ogole. Sklad czolowki niezmieniony, ale kolejnosc drgnela. Totentanz traci powoli swa potezna moc. Bedzie ciekawie, bo debiutujaca w dziesiatce piosenka Myslovitz sprzed kilku lat ma ogromny potencjal. Zabili Mi Żółwia tez zapewne beda chcieli jeszcze pojsc do gory, a tuz za pierwsza dziesiatka piekne skoki zeszlotygodniowych nowosci. Dzis na liscie bylo bardzo ciekawie, juz widac, ze za tydzien tez tak bedzie! Notowanie 879: 01. 01. 06. 06. Nie ma mowy - Normalsi 02. 03. 05. 05. The Bleeding - Five Finger Death Punch 03. 04. 04. 04. God Save The Queen - Sex Pistols 04. 02. 08. 08. Całkiem sam - Totentanz 05. 05. 21. 21. M.I.A. - Avenged Sevenfold 06. 11. 01. 01. Alexander - Myslovitz 07. 12. 01. 01. Dlaczego - Zabili Mi Żółwia 08. 06. 09. 09. Piosenka starych kochanków - Raz, Dwa, Trzy 09. 07. 02. 02. Saw Something - Dave Gahan 10. 08. 10. 10. Brothers In Arms - Metallica 11. 21. 02. A Little Lie - Dave Gahan 12. 23. 02. Londyn - LED 13. 10. 05. Karp 07 - Przyjaciele Karpia 14. 09. 08. No Jesus Christ - Seether 15. 13. 17. Empty Walls - Serj Tankian 16. 14. 12. Endlessly - Muse 17. NN. 01. Walka Jakuba z Aniołem - Strachy na Lachy 18. 15. 05. Elect The Dead - Serj Tankian 19. 16. 21. Wesołych Świąt - Róże Europy 20. NN. 01. Girls In Their Summer Clothes - Bruce Springsteen 21. NN. 01. Czerwony autobus - Strachy na Lachy 22. 18. 18. Długa droga w dół - Happysad 23. 20. 20. If You Were A Sailboat - Katie Melua 24. 19. 10. Let's Dance To Joy Division - The Wombats 25. 17. 21. Goodbye - Lionel Richie 26. 22. 10. Tears Fall - David Knopfler & Jule Neigel 27. 28. 10. Conquest - The White Stripes 28. 24. 07. Prisoners - Clawfinger 29. NN. 01. Wspinaczka, czyli historia pewnej rewolucji - Lady Pank 30. 26. 13. Ludzie chcą usłyszeć wieści złe - Happysad Wypadły (z którego, ile razy były na liście): 25. 07. Goodbye Philadelphia - Peter Cincotti 27. 04. Starálfur - Sigur Rós 29. 17. Sing For Absolution - Muse 30. 15. Nieprzygoda - Happysad Legenda: Pierwsza dziesiatka - miejsce, miejsce tydzien temu, liczba tygodni w dziesiatce, liczba tygodni w dziesiatce pod rzad. Druga i trzecia dziesiatka - miejsce, miejsce tydzien temu, licza tygodni w trzydziestce. Lista płyt. Notowanie 867: 01. 01. 06. 06. Soliloquium - Normalsi 02. 04. 02. 02. Hourglass - Dave Gahan 03. 03. 08. 08. Nieból - Totentanz 04. 02. 10. 10. Elect The Dead - Serj Tankian 05. 05. 18. 18. Nieprzygoda - Happysad 06. NN. 01. 01. Autor - Strachy na Lachy 07. 06. 14. 14. Ship Of Dreams - David Knopfler 08. 08. 10. 10. Avenged Sevenfold - Avenged Sevenfold 09. 09. 18. 18. Absolution - Muse 10. 10. 13. 08. All The Lost Souls - James Blunt - abd3mz - 14.01.2008 12:16 AM Jednak zdecydowałeś się powalczyć z aniołem. O i Karp jeszcze żyje. - stavanger - 14.01.2008 01:24 AM ku3a napisał(a):Od razu uspokoje - podtytul notowania nie oznacza, ze dzialo sie cos niedobrego . Po prostu w tym tygodniu zawladnely mną pewne Strachy . Zaczelo sie od tego, ze...No w końcu jeśli chodzi o tekst, to polecam piosenke "Kazimierz Wierzyński" ku3a napisał(a):29. NN. 01. Wspinaczka, czyli historia pewnej rewolucji - Strachy na LachyStrach(y) się bać - ku3a - 14.01.2008 01:58 AM stavanger napisał(a):Strach(y) się bać dzieki! a nie pisalem, ze Strachy mna zawladnely? - saferłel - 14.01.2008 11:50 AM Możesz dziwić się i podziwiać mnie za to ile płyt słucham, ale ja naprawdę ciebie podziwiam za to ile tych płyt kupujesz nie znając nawet ich zawartości w pełni!!! Nigdy nie żałujesz? A tak przy okazji to może założyłbyś sobie konto na rate your music i pobawił się w ocenianie płyt? W dodatku pewny jestem, że byłoby to pokaźne konto bo znasz mase rzeczy (gdybyś jeszcze nie trzymał się zasady - na liste wchodzi tylko to co mam w oryginalne to naprawdę byłbyś pożeraczem muzyki ;P) To taki początkowy komentarz niezwiązany do końca z notowaniem. Teraz o liście. Masz rację co do Lady Pank. Chociaż mi podoba się z całej płyty akurat tylko Dobra Konstelacja. Szkoda, że to nie ona debiutuje. Twój lider u mnie zakotwiczył na liście, zobaczymy jak pójdzie mu dalej. A M.I.A. nie chcę się odczepić tej 5 (Słuchałem płyty i wypada przeciętnie, no ale w sumie to też nie jest tak, że gatunek co grają to jest coś co uwielbiam) Gahan musiał pójść wysoko i już jest na 11 miejscu. Liczę, że będzie liderem Londyn w wykonaniu LED też mi się spodobał, wystarczyło, że posłuchałem 2 razy i ,,wzięło''. Ostatnio naprawdę jesteś dla mnie kopalnią wynalazków na moją listę, choć jeszcze tego może nie widać tak baaardzo. Wśród polskich nowości osamotniony Bruce, który jakoś mi umknął i nie mam go w poczekalni. Zaraz to nadrobię. Co do Szklanej Góry to to mój ulubiony track z płyty Autor i też powinien wejśc u mnie na liste - ale to tak samo jak z Brucem. Płyta ogólnie nie jest dużym dziełem, ale singlowo może się facet dorobić kilku wysokich miejsc Znów w dół Wombatsi. A drugi singiel Moving To New York, przynajmniej teraz nie robi na mnie tak dobrego wrażenia. Clawfinger i Lionel już blisko wypadnięcia z listy, więc niedługo znów lista będzie wypełniona samą dobrą muzyką....w moim odczuciu oczywiście. - tadzio3 - 14.01.2008 01:53 PM Co notowanie to ciekawsze! Nie dość, że świetny numer 1 to w top 10 dwa bardzo przeze mnie lubiane kawałki. Fakt, Alexandra nigdy nie było na mojej liście, a Zabili Mi Żółwia aż tak wysoko nie byli jak u Ciebie, nie mniej jednak są to wyniki, któe bardzo mnie cieszą. Co to Zabili Mi Żółwia podwójna radość, że to jednak z mojej listy sięgnąłeś po już dwa nagrania tego zespołu. "Dlaczego" nie radzi u mnie tak jak tego się spodziewałem, ale przyczyna jest to, że swego czasu słuchałem tego bardzo, bardzo często, nawet długo przed wydaniem płyty, gdzie miałem ten utwór i "Wiosnę" w wersji demo. Troche powietrze uciekło. Nie spodziewalem się jednak, że taki zespół, którego teksty są na pograniczu kiczu (ale do tego prowokujące i ciekawie wymyślone) moga Tobie tak się spodobać. Po posłuchaniu ich płyty moją duszę napełnia radość Dzisiaj tylko żałuję, że mając okazję obejrzenia ich występu zrezygnowałem z tego. Grali wtedy razem z Farben Lehre i Akuratem. Wybrałem tylko tych dwóch ostatnich. A tak w ogóle niedługo na moją listę wejdzie ich kolejna piosenka "King Kong", która mnie już totalnie rozwalila zarówno tekstowo, jak i muzycznie. Co do Totentaz pewnie w niedzielę zajrzę na ich koncer. Będą supportować Riverside. Kilka tygodni temu, kiedy dowiedzialem się o koncercie Riverside nawet nie zwracałem uwagi na Totentaz, a teraz z checią ich posłucham. No i są SNL Razy 2 Na dodatek "Walka Ku3y z aniołem" aż tak wysoko Pamiętam Twoje średniawe opinie o tej piosenka, a tu popatrz. No i płyta Chyba pierwszy raz SNL trafił na Twoją liste albumów. Skoro zapoznałeś się z tą, to mam nadzieję, że kiedyś zerkniesz na dwie poprzednie. I może nie zniechęci Cię to jak powiem, że chyba "Autor" to ich najlepszy dotychczas album. "Piła tango" świetna, a "Strachy Na LAchy" "tylko" dobra. Na koniec "Wspinaczka, czyli historia pewnej rewolucji" Mimo, że strasznie zraziłeś się do pierwszego singla ten numer Ci się spodobał. W "Traz Rocku", kiedy czytelnicy zadawali pytania Borysewiczowi przewijał się temat tej piosenki jako tej z najciekawszym tekstem. Niestety singlem nie bedzie. A wracając do "Strach się bać" to dla mnie jest tylko żartem, a nie koszmarkiem. - Paweł - 14.01.2008 07:48 PM Strachy na Lachy widzę dziś rządzą w notowaniu. Nowości świetne! Poza LP, którego nie znam szczerze mówiąc. Ten Czerwony Autobus jednak mi się trochę przejadł. Bruce za to świetny.. u mnie w notowaniu może się pojawi,. ku3a napisał(a):Wesołych ŚwiątNawzajem. - kleschko - 14.01.2008 08:15 PM Alexander to moja ulubiona piosenka z płyty Miłość w czasach popkultury. Mój faworyt na twojej liście. - ku3a - 14.01.2008 08:16 PM saferłel napisał(a):Możesz dziwić się i podziwiać mnie za to ile płyt słucham, ale ja naprawdę ciebie podziwiam za to ile tych płyt kupujesz nie znając nawet ich zawartości w pełni!!!u mnie kupiona plyta nalezy zwykle do jednej z dwoch kategorii: - plyta jednego z najbardziej lubianych wykonawcow. nie musze sprawdzac zawartosci, wiem, ze chce to miec, wiec kupuje i zwykle od razu po wydaniu. - plyta do ktorej stopniowo sie przekonywalem. Na przyklad wykonawce lubie, ale jeszcze nie tak, zeby plyte w slepo kupic albo spodobala mi sie jedna, dwie piosenki z plyty i chcialbym sprawdzic jak brzmia inne. Wtedy sciagam z netu, odsluchuje kilka razy i albo mi sie spodoba i wtedy wlazi na liste, a przy okazji sobie kupuje, albo sie nie spodoba i wtedy idzie w zapomnienie. Ze Strachami akurat bylo troche inaczej, bo kupilem znajac tylko 2 piosenki. Ale ze to tylko 3 dychy, to juz nie chcialo mi sie sciagac . saferłel napisał(a):Nigdy nie żałujesz?zalowac to nie. czasem tylko okazuje sie, ze plyta jakiegos mojego ulubienca jest slabsza niz oczekiwalem, ale ze to plyta ulubienca, to i tak chce miec na polce. saferłel napisał(a):A tak przy okazji to może założyłbyś sobie konto na rate your music i pobawił się w ocenianie płyt?nie bawi mnie to na razie . a ja jak sie w cos angazuje to calkowicie albo w ogole . saferłel napisał(a):gdybyś jeszcze nie trzymał się zasady - na liste wchodzi tylko to co mam w oryginalne to naprawdę byłbyś pożeraczem muzyki ;Pw zeszlym roku byly chyba 3 plyty ktore nie spelnily tego warunku saferłel napisał(a):Chociaż mi podoba się z całej płyty akurat tylko Dobra Konstelacja. Szkoda, że to nie ona debiutuje.podoba mi sie, wiec kto wie . saferłel napisał(a):Twój lider u mnie zakotwiczył na liście, zobaczymy jak pójdzie mu dalej.trzymam kciuki! saferłel napisał(a):A M.I.A. nie chcę się odczepić tej 5 (Słuchałem płyty i wypada przeciętnie, no ale w sumie to też nie jest tak, że gatunek co grają to jest coś co uwielbiam)opinie coraz delikatniejsze, wiec kto wie, moze za kilka miesiecy zaczniesz sie zastanawiac czy by nie wstawic "M.I.A." gdzies na koniec listy . saferłel napisał(a):Londyn w wykonaniu LED też mi się spodobał, wystarczyło, że posłuchałem 2 razy i ,,wzięło''.super! naprawde bardzo sie ciesze . saferłel napisał(a):Ostatnio naprawdę jesteś dla mnie kopalnią wynalazków na moją listę, choć jeszcze tego może nie widać tak baaardzo.milo cos takiego przeczytac, bo mialem wrazenie, ze raczej malo moich rzeczy pojawia sie u innych i ze to tylko do mnie trafiaja rzeczy od Was . saferłel napisał(a):Znów w dół Wombatsi. A drugi singiel Moving To New York, przynajmniej teraz nie robi na mnie tak dobrego wrażenia.ha! gdy czytalem ten Twoj post w pracy to gdybym od razu odpisal to byloby to podobne zdanie do Twojego. Jednakze po kilku minutach w radio poleciala jakas piosenka, ktorą znalem i zastanawialem sie co to, bo mi sie podoba. A to bylo wlasnie "Moving To New York" . Zadzialal wiec efekt zaskoczenia. saferłel napisał(a):Clawfinger i Lionel już blisko wypadnięcia z listy, więc niedługo znów lista będzie wypełniona samą dobrą muzyką....w moim odczuciu oczywiście.chyba ze w miedzyczasie wejdzie jakies badziewie dzieki za tak dlugi komentarz! tadzio3 napisał(a):Co notowanie to ciekawsze!jak skonczylem tworzyc notowanie, to sobie wlasnie pomyslalem, ze na pewno bedziesz jednym z tych ktorym najbardziej przypadnie do gustu . Zreszta nie dziwota przeciez - Lady Pank jest od Ciebie i Zabili Mi Żółwia tak samo. Cytat:Nie spodziewalem się jednak, że taki zespół, którego teksty są na pograniczu kiczu (ale do tego prowokujące i ciekawie wymyślone) moga Tobie tak się spodobać.a widzisz . jakos tak pozytywnie mnie nastrajają i przynajmniej przez krotki czas pewne rzeczy wydaja sie latwiejsze . tadzio3 napisał(a):A tak w ogóle niedługo na moją listę wejdzie ich kolejna piosenka "King Kong", która mnie już totalnie rozwalila zarówno tekstowo, jak i muzycznie.ok, juz szykuje wolne miejsce na mojej liscie tadzio3 napisał(a):Co do Totentaz pewnie w niedzielę zajrzę na ich koncer.wow, super! bo na koncercie to dopiero jest czad! plyta tak w pelni tego nie oddaje. tadzio3 napisał(a):Na dodatek "Walka Ku3y z aniołem" aż tak wysoko a bedzie jeszcze lepiej tadzio3 napisał(a):Chyba pierwszy raz SNL trafił na Twoją liste albumów.zgadza sie . tadzio3 napisał(a):Skoro zapoznałeś się z tą, to mam nadzieję, że kiedyś zerkniesz na dwie poprzednie.niewykluczone, tym bardziej, ze z "Pila tango" wszystkie 3 piosenki ktore poznalem bardzo mi sie podobaly. Tylko ze z tymi starszymi plytami to jest tak, ze ciezko je gdzies wcisnac z terminem. Zawsze sa jakies nowe ktore sie wlasnie poznalo i nie ma czasu na poznawanie starszych. Bo ja poznaje raczej mniej, ale doglebniej (choc i tak co tydzien slucham po kilkanascie plyt). Z tego tez powodu nie poznalem jeszcze pierwszej Comy, a planuje to od dawna. tadzio3 napisał(a):Mimo, że strasznie zraziłeś się do pierwszego singla ten numer Ci się spodobał.przyznam, ze skusilem sie na sciagniecie tego i poznanie glownie dzieki temu co mowiles o plycie na zlocie. Wiem, ze byle czego bys nie zachwalal . i rowniez dzieki za obszerny komentarz . - caligoola - 15.01.2008 12:14 AM Trzymam kciuki za BOSSA Re: notowanie 879 - 13.01.2008 - kajman - 15.01.2008 08:25 PM Komentarz doświeżościowy z wątpliwościami: 07. 12. 01. 01. Dlaczego - Zabili Mi Żółwia No, cóż, wolę żeby zabijali mi żółwia Wiosną. Jakoś w tym przypadku filozoficzne pytania mi nie pasują. 12. 23. 02. Londyn - LED No cóż, jeszcze nie poznałem Londynu. 17. NN. 01. Walka Jakuba z Aniołem - Strachy na Lachy Te Strachy to będą mnie straszyć. No może tak źle jeszcze nie jest. 20. NN. 01. Girls In Their Summer Clothes - Bruce Springsteen Jakoś wyjątkowo mi Twoje nowości tym razem nie podeszły. 21. NN. 01. Czerwony autobus - Strachy na Lachy A ta z nich chyba najbardziej. A tak w ogóle czy chcesz wypromować Strachy na pierwsze miejsce Forumowej w klasyfikacji artystów. Kiedyś byłeś głowną podporą Muz. - Kiefer - 15.01.2008 10:10 PM 'Szukajmy tego, co nas laczy, a nie dzieli' - wiec trzymam kciuki za Gahana ))) - ku3a - 15.01.2008 10:22 PM Cytat:A tak w ogóle czy chcesz wypromować Strachy na pierwsze miejsce Forumowej w klasyfikacji artystów. Kiedyś byłeś głowną podporą Muz.nie myslalem tak o tym . choc faktycznie troche punktow dzieki mnie zdobeda . a bedzie jeszcze lepiej . - kajman - 16.01.2008 08:51 AM ku3a napisał(a):Z tego co wiem to powinna być jeszcze Szklana Góra, a pewnie nikt z moich ulubieńców się nie załapie.Cytat:A tak w ogóle czy chcesz wypromować Strachy na pierwsze miejsce Forumowej w klasyfikacji artystów. Kiedyś byłeś głowną podporą Muz.nie myslalem tak o tym . choc faktycznie troche punktow dzieki mnie zdobeda . a bedzie jeszcze lepiej . - Aro - 16.01.2008 11:43 AM 01. 01. 06. 06. Nie ma mowy - Normalsi 03. 04. 04. 04. God Save The Queen - Sex Pistols 04. 02. 08. 08. Całkiem sam - Totentanz 05. 05. 21. 21. M.I.A. - Avenged Sevenfold Przodek listy bardzo ciekawy. Z wyjatkiem NIE MA MOWY. Chyba mi na razie nie podchodzi, może za jakis czas.... 07. 12. 01. 01. Dlaczego - Zabili Mi Żółwia 08. 06. 09. 09. Piosenka starych kochanków - Raz, Dwa, Trzy 10. 08. 10. 10. Brothers In Arms - Metallica 11. 21. 02. A Little Lie - Dave Gahan 15. 13. 17. Empty Walls - Serj Tankian 16. 14. 12. Endlessly - Muse 17. NN. 01. Walka Jakuba z Aniołem - Strachy na Lachy 20. NN. 01. Girls In Their Summer Clothes - Bruce Springsteen Środek listy ma utwory i ulubione i nie. Raz Dwa Trzy ,Metallica oraz Serj to te ulubione . Szkoda że juz spadają . Może tez na chwilkę..... aaa i ten Dave najlepszy z płyty solowej. 21. NN. 01. Czerwony autobus - Strachy na Lachy 22. 18. 18. Długa droga w dół - Happysad 27. 28. 10. Conquest - The White Stripes 30. 26. 13. Ludzie chcą usłyszeć wieści złe - Happysad Natomiast tyłek listy też fajny z wyjątkiem Strachów. Czy Conquest na więcej już nie stać ?????. Serdecznie Cię pozdrawiam. - ku3a - 16.01.2008 01:06 PM Aro napisał(a):Czy Conquest na więcej już nie stać ?????.jeszcze powinno byc lepiej tak mi sie przynajmniej wydaje Aro napisał(a):Serdecznie Cię pozdrawiam.ja rowniez - Konrad - 16.01.2008 01:20 PM 3 z 4 nowości u Kuby bardzo mi się podobają. Zatem jest to bardzo udane notowanie od wielu tygodni. PS No i słuszałem ten Londyn u Kaczkowskiego - ku3a - 16.01.2008 02:18 PM Konrad napisał(a):No i słuszałem ten Londyn u Kaczkowskiego:?: :?: :?: chyba jednak to bylo cos innego. nie sluchalem calego w niedziele, ale nie sądze, zeby to byl LED... - Konrad - 16.01.2008 06:12 PM ku3a, mnie się wydaje że to ten Re: notowanie 879 - 13.01.2008 - Lilian - 17.01.2008 01:09 AM ku3a napisał(a):Po prostu w tym tygodniu zawladnely mną pewne Strachy (...) Pomyslalem sobie, ze w sumie wszystkie ostatnie nagrania Strachów na Lachy bardzo mi sie podobaja.A mi sie podobają tendencje Strachowe na Twojej liście Juz gdzies pisałam ze ostatnimi czasy muzyka Grabaz tez zrobiła na mnie ogromne wrazenie... ku3a napisał(a):Sposob w jaki zespol poradzil sobie z odmowa opublikowania na plycie dwoch nagran calkowicie rozlozyl mnie na lopatki . Ktos sie nie zgadza, zeby umiescic na plycie 2 utwory?cenzura jeszcze działa? ku3a napisał(a):OK, przebudujmy plyte, stworzmy troche inna historie poprzez ustawienie pozostalych piosenek w innej kolejnosci, a przy okazji opiszmy wszystko we wkladce, podajac jaka miala byc pierwotna zawartosc plyty i dodajmy dla sluchaczy drugą, nienagraną plyte z nadrukiem, kazdy juz bedzie wiedzial co na niej sobie nagrac . Brawoświetne zagranie! ku3a napisał(a):"Strach sie bac" to dla mnie jeden z najwiekszych muzycznych koszmarow w zyciu (...) "Dobra konstelacja" calkiem mi sie podoba, a jeszcze bardziej od pierwszego przesluchania spodobala sie "Wspinaczka, czyli historia pewnej rewolucji".Co do dwóch pierwszych wspomnianych utworów - ani jeden mnie nie rusza... nie działa na mnie. Co do "Wspinaczki..." - jeszcze jej nie słyszałam. ku3a napisał(a):Jestem pewien, ze w marcu radzilby sobie jeszcze lepiej, a w kwietniu to juz w ogole.tak wiosennie Ci sie kojarzy? a nie raczej z latem? ku3a napisał(a):01. 01. 06. 06. Nie ma mowy - Normalsizasłuchałam sie w Twój nr 1... niezły ku3a napisał(a):02. 03. 05. 05. The Bleeding - Five Finger Death Punchmiałes dobre przeczucia, Ku3o ... ale początek był niezły... :-> ku3a napisał(a):05. 05. 21. 21. M.I.A. - Avenged SevenfoldTwoja piosenka roku nadal sie świetnie trzyma ku3a napisał(a):06. 11. 01. 01. Alexander - Myslovitzzasłużony wysoki awans! ku3a napisał(a):07. 12. 01. 01. Dlaczego - Zabili Mi Żółwiaech, Żółwiki zrzuciły Dave'a... ale na szczęście: ku3a napisał(a):11. 21. 02. A Little Lie - Dave Gahanprzemówiło kłamstewko! cóż za cudowny awans! ku3a napisał(a):10. 08. 10. 10. Brothers In Arms - Metallicanadal szkoda mi Metalliki ale widac juz raczej chyba nie wróci na szczyt z ta piosenka... ku3a napisał(a):12. 23. 02. Londyn - LEDprzesłuchałam i naprawde mi sie podoba! ku3a napisał(a):19. 16. 21. Wesołych Świąt - Róże Europywprawdzie juz po świętach ale fajny kawałek... słucham go nadal Dzięki Kubo za to co odkryłam dzięki Tobie! A Twojemu koledze wróże sukcesy z LED ku3a napisał(a):02. 04. 02. 02. Hourglass - Dave Gahani w płytach jest pięknie! |