Notowanie 58 (12.01.08) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Domowa Lista Przebojów (/forumdisplay.php?fid=27) +---- Wątek: Notowanie 58 (12.01.08) (/showthread.php?tid=1006) |
Notowanie 58 (12.01.08) - saferłel - 12.01.2008 12:27 PM Zaczęły się ferie (przynajmniej dla mnie) i można by się spodziewać, że mam dużo czasu np. na jakiś obszerny komentarz...ale właśnie chyba ta pora sprawia, że strasznie się rozleniwiłem. Do tego tak naprawdę mam sporo nauki, szczególnie z Geografii...ale mniejsza o to. Nick Cave & The Bad Seeds było pewniakiem. Jak tylko pojawił się na liście wiedziałem, że prędzej czy później będzie numerem 1. I stało się. I to prędzej niż później. David Gahan jak na byłego lidera, który przez dwa tyg. trzymał się na 1 miejscu spada dość boleśnie, bo zostaje wyprzedzony przez Radiohead (bez zmian) i Muchy po pięknym skoku z 8 miejsca. Warto dodać, że żaden polski utwór na mojej liście nie był tak wysoko. Tak jak w tamtym tyg. spadek formy miała Metallica tak teraz na koniec 10 spada Genesis. The White Stripes dobili pierwszej 10 prawie. Kolejny skok odnotował Teddy Picker. My Friends, które miało szanse być dużym hitem u mnie oddala się już w dolne partie listy. Debiutuje British Sea Power, a prawie tuż za nim nowe Smashing Pumpkins. Wybrałem ten kawałek na promo-singla na listę, bo wydał mi się najbardziej oryginalny i inny niż pozostała część płyty. Klimatem mógłby plasować się na 2 czy 3 krążku grupy. W górę idzie Delivery, bez zmian tradycyjnie Hey, który uratował się tym, że duże spadki zaliczyło The Enemy i Super Furry Animals. Przedostatnia nowość ucieszyć powinna Kubę, bo to z jego listy ją zaczerpnąłem - Normalsi, którzy znajdują się w otoczeniu samych spadkowiczów. Wyjątek to drugi singiel Babyshambles. Nie idzie coś Kent-owi u mnie. Zajmuje ciągle te same niskie rejony listy, a naprawdę mi się podoba! Nie wiem jak to wytłumaczyć Ostatnia częśc listy gdzie Kent właśnie się znajduje zostaje otwarta przez takich weteranów jak Manics czy Dresden Dolls. Nowością jest Muzyka Końca Lata. Mam do nich słabość widać Listę zamyka Tranqualize. 01. 02. 03. Nick Cave & The Bad Seeds - Dig, Lazarus, Dig!!! 02. 08. 05. Muchy - Terroromans 03. 03. 05. Radiohead - Jigsaw Falling Into Place 04. 01. 06. David Gahan - Deeper And Deeper 05. 09. 03. The Raveonettes - Dead Sound 06. 05. 06. Interpol - No 1 In Threesome 07. 13. 03. Klaxons - As Above So Below 08. 06. 04. Blackfield - Epidemic 09. 10. 08. Foo Fighters - Long Road To Ruin 10. 04. 06. Genesis - No Son Of Mine (Live) 11. 15. 03. The White Stripes - Conquest 12. 07. 10. Metallica - Only Happy When It Rains (Live) 13. 17. 05. Arctic Monkeys - Teddy Picker 14. 11. 09. The Wombats - Let's Dance To Joy Division 15. 12. 08. Stereophonics - My Friends 16. 14. 05. Grinderman - Honey Bee (Let's Fly To Mars) 17. NE. 01. British Sea Power - Waving Flags 18. 19. 13. Mark Knopfler - Punish The Monkey 19. 22. 06. Ian Brown - Sister Rose 20. NE. 01. The Smashing Pumpkins - Pomp And Circumstances 21. 18. 07. R.E.M. - I Took Your Name (Live) 22. 16. 11. Editors - The Racing Rats 23. 21. 19. The Smashing Pumpkins - That's The Way (My Love Is) 24. 24. 07. Hey - Teksański (Live) 25. 32. 05. Babyshambles - Delivery 26. 30. 02. Queensryche - Innuendo 27. 20. 09. Super Furry Animals - Run Away 28. 23. 08. The Enemy - We'll Live And Die In These Towns 29. 35. 02. H-Blockx - Countdown To Insanity 30. 25. 04. New Model Army - Wired 31. 27. 14. Radiohead - 15 Step 32. 28. 04. UNKLE - Hold My Hand 33. 29. 11. Garbage - It's All Over But The Crying 34. 26. 10. Eddie Vedder - Hard Sun 35. 37. 02. Little Man Tate - Boy In The Anorak 36. 31. 11. Roisin Murphy - Let Me Know 37. NE. 01. Normalsi - Nie Ma Mowy 38. 33. 10. Rufus Wainwright - Tiergarten 39. 39. 02. Babyshambles - You Talk 40. 34. 10. Modest Mouse - We've Got Everything 41. 41. 20. Manic Street Preachers - Indian Summer 42. 38. 13. She Wants Revenge - True Romance 43. NE. 01. Muzyka Końca Lata - Ekstramocne 44. 40. 16. The Dresden Dolls - Sex Changes 45. 36. 07. Kaiser Chiefs - Love Is Not A Competition (But I'm Winning) 46. 43. 02. The Shins - Sea Legs 47. 44. 07. The Hoosiers - Goodbye Mr. A 48. 47. 03. Kent - Colombus 49. 45. 15. LCD Soundsystem - Someone Great 50. 42. 09. The Killers & Lou Reed - Tranquilize ----------------------------------------------------------------------------------------- 51. 49. 14. Bloc Party - Flux 52. 46. 12. Kasia Nosowska - Karatetyka 53. 48. 05. Say Hi To Your Mom - Northwestern Girls 54. 50. 04. Katie Melua - Mary Pickford (Used To Eat Roses) 55. 51. 21. Interpol - Mammoth Z listy wypadły: z 52 - Maroon 5 - Won't Go Home Without You - po 9 tyg. z 53 - Kings Of Leon - Charmer - po 13 tyg. z 54 - Simply Red - The World And You Tonight - po 12 tyg. z 55 - Garbage - Tell Me Where It Hurts - po 23 tyg. Wśród płyt żaden artysta nie zdominował listy w tym tyg. Z tego względu, że poznałem kilka różnych bardzo dobrych płyty, z czego pierwszym czterem z tej listy wystawiłem 4'5 gwiazdki. Kto zna te płyty wie jak różne od ciebie są stylistycznie. Rock/bluessowa Pj Harvey, obok brudnego garażowego Sonic Youth i podobnie grającym, ale bardziej przebojowym The Kills. A tuż za tą trójką Industrialny rock w wykonaniu Nine Inch Nails. Na liście pojawia się nowa Ep-ka TSP, gdzie znajdują się 4 akustyczne kawałki. Polecam. Jest też album MKL, który uplasował się na ostatnim 10 miejscu...niestety, widziałbym ich wyżej, może kolejną płytą... Lista płyt: 01 - PJ Harvey - To Bring You My Love (1995) 02 - Sonic Youth - Dirty (1992) 03 - The Kills - No Wow (2005) 04 - Nine Inch Nails - The Downward Spiral (1994) 05 - PJ Harvey - Dry (1992) 06 - The Kills - Keep On Your Mean Side (2003) 07 - Pulp - Separations (1992) 08 - Smashing Pumpkins - American Gothic (2008) - 1981 - 12.01.2008 02:34 PM Muszę posłuchać nowego Cave'a - byłem fanem jego mrocznych ballad z "The Boatman's Call" i "No More Shall We Part". Tytuł wskazuje jednak na coś żywszego... już idę do chomika. Radiohead na podium oczywiście cieszy. Tak samo jak kolejny awans "Teddy'ego". A "Colombus"... shame on you! - saferłel - 12.01.2008 03:00 PM A Columbus...mam nadzieję skoczy w górę A co do Nicka masz absolutną rację, to w porównaniu z utworami z płyt z przełomu wieków, o których wspominasz prawdziwe rock-dance http://pl.youtube.com/watch?v=7kV5XkBQsKU - tu można zobaczyć świetne video do tego kawałka - Konrad - 12.01.2008 10:49 PM 29. 35. 02. H-Blockx - Countdown To Insanity - najbardziej cieszy mnie ten awans Nowości nie znam, numer 1 nie w moim stylu - Paweł - 12.01.2008 11:34 PM Późno już a ja wyczerpany dlatego wybacz za krótki komentarz. Nowości raczej nie w moim stylu. saferłel napisał(a):02. 08. 05. Muchy - TerroromansPłyta fajna, niektóre kawałki mogą być, ale jednak nie tak dobre, by weszły na moją listę. Ale i tak fajnie, że u Ciebie tak wysoko. saferłel napisał(a):13. 17. 05. Arctic Monkeys - Teddy PickerLider mojego TOPu widzę że awansuje. - mrsap - 13.01.2008 02:33 PM Wszystkie nowości są bardzo dobre, a szczególnie ta najniższa. Za to pierwsze miejsce na razie średnio mi podchodzi. Bardziej cieszy mnie awans Much na drugie miejsce. Ten utwór też bym wybrał na kolejnego singla, ale na razie u mnie powalczy "Galanteria". "Teddy Picker" i "Conquest" pną się do góry Normalsi chyba jednak zadebiutują u mnie z tym kawałkiem. - abd3mz - 13.01.2008 10:31 PM 3 z 4 nowości debiutują także u mnie. Zestawienie zróżnicowane, niestety nie widzę kilku utworów z mojej czołówki. - Kiefer - 14.01.2008 10:30 PM Zgodnosc: 7/50. Ale wszystko spada i generalnie widze zasade 'odwroc tabele - Kiefera na czele' Heh, aby do wiosny - caligoola - 15.01.2008 12:08 AM Do nowego Nicka raczej sie chyba nie przekonam Re: Notowanie 58 (12.01.08) - kajman - 15.01.2008 07:47 PM komentarz doświeżościowy: [b]01. 02. 03. Nick Cave & The Bad Seeds - Dig, Lazarus, Dig!!! Bardzo dobre pierwsze miejsce. Nick znowu w świetnej formie. 05. 09. 03. The Raveonettes - Dead Sound A to nagranie, które poznałem z przyjemnością, chociaż na tym koniec. 08. 06. 04. Blackfield - Epidemic Ogólnie znam już całkiem sporo utworów z ostatniego Blackfielda, ale tylko pierwszy singiel i Gift mi się spodobały. 11. 15. 03. The White Stripes - Conquest 17. NE. 01. British Sea Power - Waving Flags Wielu osobom to nagranie bardzo się spodobało, ale mnie pozostawiło obojętnym. 20. NE. 01. The Smashing Pumpkins - Pomp And Circumstances Pierwszy Smashing z ostatniej płyty, który naprawdę mi się spodobał. 26. 30. 02. Queensryche - Innuendo Jedyna lista, na której ta piosenka awansuje. Może i na innych się odwróci. 29. 35. 02. H-Blockx - Countdown To Insanity To kojarzy mi się zdecydowanie źle. 30. 25. 04. New Model Army - Wired A to całkiem dobrze, chociaż wolę ich nagrania sprzed ok. 20 lat. 32. 28. 04. UNKLE - Hold My Hand Coś mi się z UNKLE podobało, ale to chyba nie było to. 39. 39. 02. Babyshambles - You Talk Delivery podobało mi się znacznie bardziej, a to zupełnie mi nie leży. - kajman - 15.01.2008 07:51 PM saferłel napisał(a):A co do Nicka masz absolutną rację, to w porównaniu z utworami z płyt z przełomu wieków, o których wspominasz prawdziwe rock-dancePrzyznam się, że nigdy bym do tego utworu określenia dance nie użył, chociaż utwór faktycznie żywy. Ale i trochę mroku w nim można znaleźć. - ku3a - 15.01.2008 11:22 PM a gdzie 9. i 10. miejsce z listy plyt? bardzo mi sie podoba Twoj lider. Juz teraz byl bardzo blisko mojej listy, a w nastepna niedziele juz nic nie powinno przeszkodzic w debiucie. Normalsi oczywiscie szalenie mnie ciesza! I bede wygladac ich na coraz to wyzszych pozycjach . mrsap napisał(a):Normalsi chyba jednak zadebiutują u mnie z tym kawałkiem.yeah "Terroromans" - nie kojarze ktora to piosenka, musze sobie sciagnac i przypomniec. tytul tego Interpolu to nie jest przypadkiem przez "I", a nie "1"? z ta piosenka The Raveonettes to mialem tak, ze przesluchalem raz i jakos strasznie mnie draznila. Po jakichs dwoch dniach puscilem sobie drugi raz, w polowie przerwalem i wykasowalem plik. Niby to zle swiadczy, ale ostatni taki przypadek mialem z "Summer Wine", a potem zabraklo tylko jednego punktu, zeby sie zalapac do mojej pierwszej dwudziestki roku . powodzenia w geografii! i odpocznij sobie w ferie. - stavanger - 15.01.2008 11:46 PM saferłel napisał(a):Do tego tak naprawdę mam sporo nauki, szczególnie z Geografii...ale mniejsza o to.Ja to ustną maturę z gegry zdawałem - saferłel - 16.01.2008 05:27 PM Dzięki za życzenia ;P A co do Rock-dance to było było z buźką - . Jasne, że to nie ma nic wspólnego z rock-dance , to bardziej funkowy numer, bluesowy z elementem punk. Na forum Nicka nikt konkretnie nie może go opisać z tego co czytałem, co pokazuje jak oryginalny to numer I fakt, jest w nim ten mrok, szczególnie jak się słucha i ogląda razem z video Dwa pozostałem numery z płyty też są świetne tak jak napisałem. Hipnotyczny Night Of The Lotus Eaters z wspaniałą linią basu i kolejny głośny, zadziorny kawałek - Lie Down Here. Oby była płyta roku Kto chcę mogę podesłać. PS - I tak....racja jest błąd w nazwie kawałka Interpol :/ Muszę trochę pozmieniać przez to na Blogu...zwróciłem na to uwagę już pewien czas temu, ale jak to ja, nie wziąłem się od razu za zmiany :/ - Paweł - 19.01.2008 08:25 AM ku3a napisał(a):powodzenia w geografii! i odpocznij sobie w ferie.Ahh.... ja jeszcze miesiąc tułaczki... 11 lutego zaczynam czy jakoś tak. - Yacy - 21.01.2008 03:21 PM saferłel napisał(a):43. NE. 01. Muzyka Końca Lata - Ekstramocnepodoba mi się ten debiut!!! - abd3mz - 21.01.2008 07:11 PM Paweł napisał(a):Ja się dzisiaj poprawiłem z geografii. Tylko nie pytajcie na jaką ocenę. Podpowiem, że nie będę zdawał matury z geografii. A ferie zaczynam 15.ku3a napisał(a):powodzenia w geografii! i odpocznij sobie w ferie.Ahh.... ja jeszcze miesiąc tułaczki... 11 lutego zaczynam czy jakoś tak. Chciałem skomentować listę, ale widzę że już jest nowa, więc przeskakuję. |